Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi Competition Q

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Loczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 514
Rejestracja: 30 sty 2007, 23:43
Lokalizacja: Oława

Post autor: Loczek » 20 paź 2012, 14:29

20.10.2012- zakończone zmagania z silnikiem:

- ustawiono poprawnie zapłon;
- wyeliminowano nieszczelności w dolocie
- oczyszczono regulator obrotów;
- wyregulowano tzw. wagę (klapkę przepływomierza/przysłonę) zgodnie z fabryką <ok> oraz obroty na biegu jałowym ;
- przy okazji posprawdzałem milion innych rzeczy jak wtryskiwacz rozruchowy, czujnik termiczny, pompę paliwa i wiele innych;
Rezultat:
- silnik bez problemu odpala na ciepłym i zimnym silniku (bez różnicy czy PB czy LPG i jaka temp. jest na zewnątrz);
- zwiększyła się kultura pracy silnika, brak falowań obrotów;
- zwiększyła się elastyczność;
- a zmniejszyło spalanie <ok> ;
Jestem pełen podziwu dla tego silnika :-o - wkurzał mnie jak nie wiem co, a teraz go "kocham" :oops: <ok>.
Ostatnio zmieniony 25 paź 2012, 17:03 przez Loczek, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Loczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 514
Rejestracja: 30 sty 2007, 23:43
Lokalizacja: Oława

Post autor: Loczek » 25 paź 2012, 17:04

Jakby ktoś potrzebował namiary na osobę, która ogarnia temat mechanicznego wtrysku to mogę polecić starszego Pana z Oławy (koło Wrocławia)- dzięki NIEMU Compi ożyło <piwo> .

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl