Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 80 ABK] problem po rozruchu ciepłego silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
marf60
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 30 gru 2006, 21:07
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: marf60 » 21 paź 2007, 20:23

Więc można wytypować 3 sprawy - pompa, regulator lub wtrysk rozruchowy. Jutro rano umawiam się z diagnostą bo sam nie wiele tu zdziałam. Dzięki koledzy za pomoc. Pozdrawiam.

[ Dodano: 2007-10-23, 15:27 ]
Odebrałem dzisiaj auto od diagnosty. Okazało się, że przepływomierz był uszkodzony - klapka pracowała swoim życiem jak jej się podobało. Następna wykryta sprawa to wykasowany już błąd w komputerze - coś z lambdą. Koszt nieduży także jest spoko. pzdr

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 21 paź 2007, 20:44

Danek pisze:Klapy p-wybuch. to ja tam nie widzę. W każdym razie również stawiam na uszkodzoną przepływkę.
Danek klapy tam nie zobaczysz bo kolega był na tyle uprzejmy, że pokazał nam zdjęcie nie swojego silnika.

kozik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 17 paź 2007, 18:17

Post autor: kozik69 » 21 paź 2007, 20:52

ale szybko naprawiłem swój błąd! :lol:

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 21 paź 2007, 20:56

eee chłopaki ja tam coś widze przed przepływomierzem podobnego do klapy jest troche dziwne, ale może to być ona niech sam zainteresowany sie wypowie :-D

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 21 paź 2007, 21:17

Gwizdek samoróbka :-D . Ehhh Zenki-Bębenki gazowniki z Bożej łaski :-(

kozik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 17 paź 2007, 18:17

Post autor: kozik69 » 22 paź 2007, 19:02

jestem poza domem do następnego wtorku, dlatego kontakt z mechanikiem mam tylko przez tel - gość powiedział, że "dzyndzel" naprawił, wszystko działa jak należy
mówił, żeby ewentualnie wymienić silniczek krokowy
i tu pytanie - wymieniać?
czy silniczek krokowy może mieć coś wspólnego z tym "dzyndzlem"?
oraz czy ma jakiś wpływ na wielkość spalania? bo przed oddaniem do naprawy strzała paliła jak smok, pan mgr mechaniki wspominał, że może właśnie przez silniczek...

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 22 paź 2007, 19:27

Na pewno przez przepływomierz. Z silniczkiem się wstrzymaj na razie. Jak będzie świrował to wtedy można pomyśleć, a na razie trzeba przetestować przepływomierz.

karmel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 02 wrz 2007, 21:04

[ABK 2.0 AVANT]gaśnie przy odpalaniu

Post autor: karmel » 25 paź 2007, 22:25

Witam wszystkich !
Mam taki problem gdy odpalam zimny silnik auto gasnie, Za 4 nieraz 3 próbą zapalenia auta juz jest wporządku odpali na dotyk. Gdy ma minimalną temp silnik odpala za pierwszym razem . Dodam, ze jak wcisne pedał gazu na zimnym silniku to utrzymam obroty i nie zgasnie. Auto jest na gaz,odpalane oczywiscie na benzynie.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 26 paź 2007, 08:08

Na forum było duzo na temat ABK i gasnięcia na zimnym poszukaj dobrze :evil: Ale skoro jestes leniuchem to tak czujnik temp silnika do sprawdzenia( przy odpalaniu odłącz go i zobacz jak sie zachowa) kolejna rzecz wtryskiwacz roruchowy do sprawdzenia czy podaje paliwo i ostatnie rzecz zrób adapatcje na benzynie :!: :!: :!:

karmel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 02 wrz 2007, 21:04

Post autor: karmel » 26 paź 2007, 20:36

Miałeś racje problem był Doc o nim pisał.
Z tego co wyczytałem Ciebie tez on dotyczył jednak rozwiązania nie znaleziono.
Sprawdziłem czujnik jest ok, rezystancja wporządku , zminiłem stacje z bp na lukoil i dolałem troche stp moze pomoze .
Wtrskiwacz jak dam rade sprawdze jutro narazie dzieki!
PS Czy adaptacja ma sens skoro musze krecic go z 3 ,4 razy nim odpali , a jak załapie to tez nie ma pewnosci, ze zgasnie i 5 raz nie bede musiał krecic. Czy w ten sposób ,juz aby zle nie zapisuje mape???

SŁUPEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 08 paź 2007, 10:34
Lokalizacja: PŁOCK

[2.0 ABK]problem z odpalaniem

Post autor: SŁUPEK » 29 paź 2007, 16:19

Witam mam B4 z silnikiem ABK.Od pewnego czasu mam problem z odpalaniem.gdy samochód postoi tak ok 4-5 godz na dworzu to podczas rozruchu silnik odpali ale zaraz zgaśnie.podczas ponownego rozruchu silnik tak krerci jakby nie miał sprężnia.po dłuzszym kręceniu odpala ale silnik tak pracuje jakby nie chodził na wszystkie cylindry.Po ok 30 sekundach wszystko wraca do normy i jest ok.Dodam ze nasila sie to podczas duzej wilgotnosci powietrza.Autko zasilane jest LPG ale podczas odpalania na PB jest tak samo.Wymieniłem juz swiece,przewody,kopułkę,palec przemyłem krokowy i nadal jest to samo.Dodam jeszcze ze gdy odpalam z wcisnietym pedałem gazu to wtedy przewaznie jest dobrze choc nie zawszse.Prosze o pomoc bo juz nie wiem co mam z tym zrobic.Z góry dziekuje i pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 29 paź 2007, 19:29

Witam na początek Zrób reset ECU i adaptacje. Przeszukaj forum bo było na ten temat dość dużo jak nie znajdziesz rozwiązania to pisz będziemy radzić.

SŁUPEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 08 paź 2007, 10:34
Lokalizacja: PŁOCK

Post autor: SŁUPEK » 29 paź 2007, 21:51

Jutro zrobie reset i zobaczymy czy pomoze.

[ Dodano: 2007-10-31, 08:29 ]
Witam.Zrobiłem reset ECU i adaptację ale nic to nie pomogło.Nadal jest problem z odpalaniem zimnego silnika.

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

[80 B4 ABK] Problem z odpalaniem

Post autor: krisiun1 » 06 gru 2007, 22:35

W mojej B4 problem z odpaleniem wygląda tak: odpalam na benzynie zimny silnik pali OK, przejadę kilka kilometrów zgaszę rozgrzany silnik, zapalam i pali bez problemu.Problem pojawia się wtedy gdy odpalam na benzynie przejdę na gaz przejadę kilka km zgaszę silnik i próba odpalenia wygląda jakbym próbował odpalić zalewany silnik.
Układ zapłonowy w prządku.Ostatnio zrobiłem reset ECU + adaptacja, wydaje mi się że gdzieś leży przyczyna która powoduje przejście ECU w tryb awaryjny, i po adaptacji przez chwilę było w porządku.Ale nie trwało to długo nie zrobiłem nawet 100km.Gaszę silnik na gazie, po chwili przekręcam zapłon i słyszę jeden krótki dźwięk z deski rozdzielczej, jak się nie mylę ten dźwięk oznacza przejście w tryb serwice, lub awaryjny?Dodam że sonda jest nowa, parownik nowy.Gdzie w ABK znajduję się komputer?

pzdr
Ostatnio zmieniony 06 gru 2007, 22:39 przez krisiun1, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 06 gru 2007, 22:44

krisiun1, naucz się wreszcie poprawnie nazywać wątki! :evil: (TAG-i) . Przeczytaj proszę uważnie regulamin i topiki dotyczące pisania wątków. Kompa masz za schowkiem pasażera. Tylko nie wiem po co chcesz się do niego dobierać :roll: . Podejrzenie zalewania jest jak najbardziej słuszne. Jaka to instalacja LPG (tylko dokładnie, a nie np. "instalacja lovato" i tyle, bo to nic nie mówi).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl