[b4 80 ABK] problem po rozruchu ciepłego silnika
Audi 80 [B4 2.0 ABK] Problem z odpalaniem.
Witam
Mój problem jest następujący:
Ostatnio codziennie z rana mam problem z odpaleniem auta na benzynie. Efekt jest taki, że zakręcę rozrusznikiem i silnik odpala na sekundę i gaśnie. Wygląda na to jakby nie dostawał odpowiedniej dawki paliwa, spalał tylko paliwo, które pozostało w listwie wtryskowej. Oczywiście w końcu po kilku próbach odpala w końcu normalnie, ale jest to dość denerwujące. Wcześniej tego nie było. Dodam, że przewody, świece i kupułka są nowe. Gdy silnik jest ciepły pali od strzała bez problemu. Co to może być??
Mój problem jest następujący:
Ostatnio codziennie z rana mam problem z odpaleniem auta na benzynie. Efekt jest taki, że zakręcę rozrusznikiem i silnik odpala na sekundę i gaśnie. Wygląda na to jakby nie dostawał odpowiedniej dawki paliwa, spalał tylko paliwo, które pozostało w listwie wtryskowej. Oczywiście w końcu po kilku próbach odpala w końcu normalnie, ale jest to dość denerwujące. Wcześniej tego nie było. Dodam, że przewody, świece i kupułka są nowe. Gdy silnik jest ciepły pali od strzała bez problemu. Co to może być??
A może z innej beczki??? Czy w pompie paliwa w ABK znajduje się zawór, który załóżmy, że nie trzyma paliwa i pompa po prostu nie nadąża. Przyszło mi to do głowy bo po pierwszym zakręceniu silnik na krótki czas zaskakuje i natychmiast gaśnie. I tak załóżmy do czterech razy zanim zapali. Później pracuje bez zarzutu.
[ Dodano: 2007-10-21, 19:18 ]
A jeśli chodzi o dolot to jest tip top - moja niunia lata też na LPG także inaczej być nie może.
[ Dodano: 2007-10-21, 19:18 ]
A jeśli chodzi o dolot to jest tip top - moja niunia lata też na LPG także inaczej być nie może.
W pompie paliwa znajduje sie zaworek, który zatrzymuje ciśnienie paliwa w obwodzie. teoretycznie mogłaby to być jego przyczyna, lecz psuje się to bardzo rzadko. Po prostu podłącz manometr do obwodu i sprawdź jakie ciśnienie daje pompa i jak długo ono pozostaje w obwodzie po wyłączeniu silnika.marf60 pisze:A może z innej beczki??? Czy w pompie paliwa w ABK znajduje się zawór, który załóżmy, że nie trzyma paliwa i pompa po prostu nie nadąża. Przyszło mi to do głowy bo po pierwszym zakręceniu silnik na krótki czas zaskakuje i natychmiast gaśnie. I tak załóżmy do czterech razy zanim zapali. Później pracuje bez zarzutu.
[ Dodano: 2007-10-21, 19:18 ]
A jeśli chodzi o dolot to jest tip top - moja niunia lata też na LPG także inaczej być nie może.