[b4 80 ABK] problem po rozruchu ciepłego silnika
Więc można wytypować 3 sprawy - pompa, regulator lub wtrysk rozruchowy. Jutro rano umawiam się z diagnostą bo sam nie wiele tu zdziałam. Dzięki koledzy za pomoc. Pozdrawiam.
[ Dodano: 2007-10-23, 15:27 ]
Odebrałem dzisiaj auto od diagnosty. Okazało się, że przepływomierz był uszkodzony - klapka pracowała swoim życiem jak jej się podobało. Następna wykryta sprawa to wykasowany już błąd w komputerze - coś z lambdą. Koszt nieduży także jest spoko. pzdr
[ Dodano: 2007-10-23, 15:27 ]
Odebrałem dzisiaj auto od diagnosty. Okazało się, że przepływomierz był uszkodzony - klapka pracowała swoim życiem jak jej się podobało. Następna wykryta sprawa to wykasowany już błąd w komputerze - coś z lambdą. Koszt nieduży także jest spoko. pzdr
jestem poza domem do następnego wtorku, dlatego kontakt z mechanikiem mam tylko przez tel - gość powiedział, że "dzyndzel" naprawił, wszystko działa jak należy
mówił, żeby ewentualnie wymienić silniczek krokowy
i tu pytanie - wymieniać?
czy silniczek krokowy może mieć coś wspólnego z tym "dzyndzlem"?
oraz czy ma jakiś wpływ na wielkość spalania? bo przed oddaniem do naprawy strzała paliła jak smok, pan mgr mechaniki wspominał, że może właśnie przez silniczek...
mówił, żeby ewentualnie wymienić silniczek krokowy
i tu pytanie - wymieniać?
czy silniczek krokowy może mieć coś wspólnego z tym "dzyndzlem"?
oraz czy ma jakiś wpływ na wielkość spalania? bo przed oddaniem do naprawy strzała paliła jak smok, pan mgr mechaniki wspominał, że może właśnie przez silniczek...
[ABK 2.0 AVANT]gaśnie przy odpalaniu
Witam wszystkich !
Mam taki problem gdy odpalam zimny silnik auto gasnie, Za 4 nieraz 3 próbą zapalenia auta juz jest wporządku odpali na dotyk. Gdy ma minimalną temp silnik odpala za pierwszym razem . Dodam, ze jak wcisne pedał gazu na zimnym silniku to utrzymam obroty i nie zgasnie. Auto jest na gaz,odpalane oczywiscie na benzynie.
Mam taki problem gdy odpalam zimny silnik auto gasnie, Za 4 nieraz 3 próbą zapalenia auta juz jest wporządku odpali na dotyk. Gdy ma minimalną temp silnik odpala za pierwszym razem . Dodam, ze jak wcisne pedał gazu na zimnym silniku to utrzymam obroty i nie zgasnie. Auto jest na gaz,odpalane oczywiscie na benzynie.
Na forum było duzo na temat ABK i gasnięcia na zimnym poszukaj dobrze :evil: Ale skoro jestes leniuchem to tak czujnik temp silnika do sprawdzenia( przy odpalaniu odłącz go i zobacz jak sie zachowa) kolejna rzecz wtryskiwacz roruchowy do sprawdzenia czy podaje paliwo i ostatnie rzecz zrób adapatcje na benzynie :!: :!: :!:
Miałeś racje problem był Doc o nim pisał.
Z tego co wyczytałem Ciebie tez on dotyczył jednak rozwiązania nie znaleziono.
Sprawdziłem czujnik jest ok, rezystancja wporządku , zminiłem stacje z bp na lukoil i dolałem troche stp moze pomoze .
Wtrskiwacz jak dam rade sprawdze jutro narazie dzieki!
PS Czy adaptacja ma sens skoro musze krecic go z 3 ,4 razy nim odpali , a jak załapie to tez nie ma pewnosci, ze zgasnie i 5 raz nie bede musiał krecic. Czy w ten sposób ,juz aby zle nie zapisuje mape???
Z tego co wyczytałem Ciebie tez on dotyczył jednak rozwiązania nie znaleziono.
Sprawdziłem czujnik jest ok, rezystancja wporządku , zminiłem stacje z bp na lukoil i dolałem troche stp moze pomoze .
Wtrskiwacz jak dam rade sprawdze jutro narazie dzieki!
PS Czy adaptacja ma sens skoro musze krecic go z 3 ,4 razy nim odpali , a jak załapie to tez nie ma pewnosci, ze zgasnie i 5 raz nie bede musiał krecic. Czy w ten sposób ,juz aby zle nie zapisuje mape???
[2.0 ABK]problem z odpalaniem
Witam mam B4 z silnikiem ABK.Od pewnego czasu mam problem z odpalaniem.gdy samochód postoi tak ok 4-5 godz na dworzu to podczas rozruchu silnik odpali ale zaraz zgaśnie.podczas ponownego rozruchu silnik tak krerci jakby nie miał sprężnia.po dłuzszym kręceniu odpala ale silnik tak pracuje jakby nie chodził na wszystkie cylindry.Po ok 30 sekundach wszystko wraca do normy i jest ok.Dodam ze nasila sie to podczas duzej wilgotnosci powietrza.Autko zasilane jest LPG ale podczas odpalania na PB jest tak samo.Wymieniłem juz swiece,przewody,kopułkę,palec przemyłem krokowy i nadal jest to samo.Dodam jeszcze ze gdy odpalam z wcisnietym pedałem gazu to wtedy przewaznie jest dobrze choc nie zawszse.Prosze o pomoc bo juz nie wiem co mam z tym zrobic.Z góry dziekuje i pozdrawiam.
[80 B4 ABK] Problem z odpalaniem
W mojej B4 problem z odpaleniem wygląda tak: odpalam na benzynie zimny silnik pali OK, przejadę kilka kilometrów zgaszę rozgrzany silnik, zapalam i pali bez problemu.Problem pojawia się wtedy gdy odpalam na benzynie przejdę na gaz przejadę kilka km zgaszę silnik i próba odpalenia wygląda jakbym próbował odpalić zalewany silnik.
Układ zapłonowy w prządku.Ostatnio zrobiłem reset ECU + adaptacja, wydaje mi się że gdzieś leży przyczyna która powoduje przejście ECU w tryb awaryjny, i po adaptacji przez chwilę było w porządku.Ale nie trwało to długo nie zrobiłem nawet 100km.Gaszę silnik na gazie, po chwili przekręcam zapłon i słyszę jeden krótki dźwięk z deski rozdzielczej, jak się nie mylę ten dźwięk oznacza przejście w tryb serwice, lub awaryjny?Dodam że sonda jest nowa, parownik nowy.Gdzie w ABK znajduję się komputer?
pzdr
Układ zapłonowy w prządku.Ostatnio zrobiłem reset ECU + adaptacja, wydaje mi się że gdzieś leży przyczyna która powoduje przejście ECU w tryb awaryjny, i po adaptacji przez chwilę było w porządku.Ale nie trwało to długo nie zrobiłem nawet 100km.Gaszę silnik na gazie, po chwili przekręcam zapłon i słyszę jeden krótki dźwięk z deski rozdzielczej, jak się nie mylę ten dźwięk oznacza przejście w tryb serwice, lub awaryjny?Dodam że sonda jest nowa, parownik nowy.Gdzie w ABK znajduję się komputer?
pzdr
Ostatnio zmieniony 06 gru 2007, 22:39 przez krisiun1, łącznie zmieniany 1 raz.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
krisiun1, naucz się wreszcie poprawnie nazywać wątki! :evil: (TAG-i) . Przeczytaj proszę uważnie regulamin i topiki dotyczące pisania wątków. Kompa masz za schowkiem pasażera. Tylko nie wiem po co chcesz się do niego dobierać :roll: . Podejrzenie zalewania jest jak najbardziej słuszne. Jaka to instalacja LPG (tylko dokładnie, a nie np. "instalacja lovato" i tyle, bo to nic nie mówi).