Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3/b4] Ciekawostka - obnizanie -60mm i wiecej

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy z pominięciem rezania.
Awatar użytkownika
kacperson
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 02 maja 2012, 14:11
Lokalizacja: kielce

Post autor: kacperson » 04 lis 2012, 17:15

wcześniej było pisane że sprężynki od Mk1 pasują próbował ktoś już do B3 ??

Awatar użytkownika
bendek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 11 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: strykowo

Post autor: bendek88 » 10 lis 2012, 16:34

witam mam kilka pytan dotyczacych obniozenia mojego caba :?:

na poczatek moze tyl, chcialbym zejsc nizej ale mam maly problem felgi maja male et i nie chowaja sie w blotniku. teraz moje pytanie patrz obrazek
blotnik przy duzym obnizeniu opiera sie o opone (czerwona linia) chcialbym zejsc na tyle nisko aby nie przycieralo a do punktu przytarcia pozostalo ok 1cm -1,5cm(zolta strzalka) i zabezpieczyc sie takimi odbojami przed przytarciem



Obrazek
http://moto.allegro.pl/twarde-gumowe-od ... 74495.html
mam obawy ze z tylu pozostanie tylko 1cm (w dol) pracy amortyzatora na ile jest to bezpieczne :?:

a teraz przod tu jest troche lepiej ale i tak opona opiera sie o blotnikt tyle ze tylko o jego wneke chcialbym go jakos zagiac nie uszkadzajac blotnika i nie zmieniajac jego ksztaltu zewnetrznego
myslalem o nacieciu wneki (czerwona linia) i doklepac go do zewnatrz ale nie chialbym uszkodzic blotnika prosilbym o jakies rady


Obrazek
Ostatnio zmieniony 10 lis 2012, 16:46 przez bendek88, łącznie zmieniany 1 raz.

UFOtm
Moderator
Moderator
Posty: 1240
Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
Imię: Michał
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: UFOtm » 10 lis 2012, 16:41

:arrow: przod i tyl pozostaje tylko zaklepac gumowym mlotkiem, tak zrobilem u siebie z przodu. Jakiekolwiek nacięcie powoduje naruszenie ocynku :cry:

Awatar użytkownika
bendek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 11 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: strykowo

Post autor: bendek88 » 10 lis 2012, 16:51

z tylu jest na tyle szeroko ze rozklepanie i tak nie pomoze :-/ chcialem zrobic go prawie na sztywno pozostawiajac centa na mala amortyzacje :mrgreen: ale chcialem tez zapoznac sie z wasza opinia :-)
a co do przodu to zaklepanie rozwiazalo by problem ale wydaje mi sie ze strasznie twarda jest tak wyprofilowna blacha i bedzie ciezko

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 10 lis 2012, 21:47

bendek88 pisze:a co do przodu to zaklepanie rozwiazalo by problem ale wydaje mi sie ze strasznie twarda jest tak wyprofilowna blacha i bedzie ciezko
Jeżeli już, to tylko tak (od 2.10 min) :arrow:

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 10 lis 2012, 22:26

bendek88, ładne rysunki z painta :)

Przednie błotniki polecam zrolować maszynką z w.w. linka. Ja tak robiłem i dzięki temu mogłem obniżyć na tyle, że pomiędzy oponę a błotnik nie wchodzi karta kredytowa. Ważne, by najpierw zdemontować plastikowe nadkole, wyczyścić wszystko dokładnie, następnie zamontować spowrotem jak było, poza przykręcaniem śrubki mniej więcej na środku koła. Następnie zaginać blachę.

Niestety z tyłu w cabrio jest zawieszenie typu belka i nawet jak mocno wypchnie się błotniki to pozostaje ryzyko, że na zakręcie przy 200kmh wystający rant felgi przywali w blachę błotnika! Dlatego osobiście uważam że warto zrobić możliwie twardy zawias z tyłu i obniżyć na tyle, by nie przycierało przy normalnej jeździe, a i tak trzeba się liczyć z ryzykiem przy dużej prędkości.

Jeśli masz koło węższe niż 10" możesz pokusić się o przytoczenie wewnętrzenej części rotora i tarczy hamulcowej.

Awatar użytkownika
bendek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 11 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: strykowo

Post autor: bendek88 » 11 lis 2012, 01:34

ATLAS dziekuje :mrgreen: mysle ze z przodem nie bedzie wiekszych problemow postaram sie rozwalkowac i nie bede jezdzic z predkoscia 200km/h <ok> ma moze ktos taka maszynke :?: a co myslisz o tyle jak zrobie go prawie na sztywno :?:

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 11 lis 2012, 08:08

@Atlas, czy aby bankowo nie da rady zrobic negatywu z tylu w cabie? az tak rozni sie on od belki w coupe? wtedy to byloby rozwiazanie <ok>

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 11 lis 2012, 19:54

bendek88 pisze:ATLAS dziekuje :mrgreen: mysle ze z przodem nie bedzie wiekszych problemow postaram sie rozwalkowac i nie bede jezdzic z predkoscia 200km/h <ok> ma moze ktos taka maszynke :?: a co myslisz o tyle jak zrobie go prawie na sztywno :?:
Maszynka się robi powinna być na dniach ale nic na 100% nie wiem jeszcze.
A te odboje z linku można pakować? bo nikt nie odpowiedział

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 11 lis 2012, 21:01

Maszu, da sie zrobic negatyw, mam kumpla co w borze na zwyklej belce zrobil negatyw robiac ksiezycowa podkladke pod piaste i takie same podkladki metoda prob i bledow ogarnal zacisk hamulcowy, mowi ze klockow mu nie scina kolo sie nie grzeje i wszystko bangla jak w serii
skoti, mysle ze odboje sa wporzo i dzieki temu mozna by ustalic sobie poziom zero skoku amortyzatora

Awatar użytkownika
bendek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 11 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: strykowo

Post autor: bendek88 » 11 lis 2012, 21:25

"Kolczat" mysle ze nie ma co kombinowac z negatywem natylnej osi chcialem zapoznac opine o tych odbojach mysle ze ustawie sobie bezpieczna granice tak aby nie przycieralo i bedzie ok tyle ze bedzie deska z tylu :-P a co do przody jaby udalo mi sie podwinac blotnik to kolo sie ladnie schowa no moze maly negatyw ale z przodem raczej nie bedzie problemow.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 11 lis 2012, 21:29

z przodu od obnizenia automatycznie sie robi negatyw, tyl ustawiony na taczke bedzie straszny na dluzsza mete do jezdzenia, jeszcze przy zalozeniu ze cabrio to drugie auto da sie przezyc, ale na codzien... chyba juz jestem za stary :/
co do negatywu to mi by nie odpowiadalo bo zas bedzie ciac opony, ale jak bedzie sie na pewnym etapie prac z autem i rant 2,75" bedzie dla mnie za maly z tylu, to negatyw bedzie obowiazkowy

Awatar użytkownika
bendek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 11 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: strykowo

Post autor: bendek88 » 11 lis 2012, 21:35

"Kolczat" na moje 2500km rocznie to chyba da sie przezyc :mrgreen: a co do przodu jak zjechalem na dol to rant opony(naciag) oparl sie na na wnece blotnika a ztym negatywem z przodu to sie zobaczy moze wystarczy zamo zagiecie blotnika

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 12 lis 2012, 07:47

powinno wystarczyc zagiecie blotnika, ja mam troche nizsze et dzieki czemu opona sie nie opiera, ale przy skrecaniu gwaltowaniejszym obciera, z tym ze ja mam wciaz seryjne blotniki, takze mnie tez czeka ogarniecie przynjamniej tej wewnetrznej czesci blotnika z przodu

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 12 lis 2012, 19:12

Zaginaj z przodu błotniki, z tyłu też lekko i wystarczy. A jeśli zależy Ci na oryginalnym wyglądzie tylnych błotników to kombinuj z negatywem. Betonowa taczka to lipa nawet na niedzielne wypady. Pociśnij nawet 180kmh i na nierównościach auto będzie skakało jak żabka i możesz nagle nieoczekiwanie zmienić pas, albo orientację :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl