Post
autor: adrianolkusz » 18 kwie 2009, 12:48
U mnie jest oczywiście problem z szarpaniem. Na 4 i 5 biegu wyraźnie je czuć, ale nie ma tragedii bo szarpanie jest nieznaczne. Na 3 biegu da się je jeszcze wyczuć. Co ciekawe. Autko wstawiłem do pompiarza i jak twierdzi zrobił podmiankę wtrysków na wtryski od AFN-a. Stwierdził że autko ma lepszego kopa (skoro od AFN-a to oczywiste), no i że niby szarpania już nie ma. Postawił mi taką diagnozę, że "wtryski nie trzymają już równo i mogą lać jeden lub dwa wtryski". Dodam że miałem regenerowaną pompę bo poprzednia miała masakrę w wnętrznościach. Strasznie rozwalona i kupa opiłków. Twierdzi że właśnie opiłki mogły mi wykończyć końcówki wtrysków. Nie wiem jak się do tego ustosunkujecie. Jest to możliwe że wtryski mogą odpowiadać za delikatne szarpanie :?: Dodam że autko na wolnych obrotach drży (przenosi na budę, mimo że popuściłem śrubę na pierwszym tłumiku), przy przyspieszaniu autko buuuuuuuuczy i nie jest tak zrywne jak jeszcze rok temu gdzie nie buczało i ładnie ciągnęło do przodu. Za kilka dni jadę na przekładkę używek od AFN-a i zobaczymy... Wydaje mi się że nastawnik chyba raczej trzeba wykluczyć gdyż nie zaobserwowałem większego spalania. Dalej autko pali w granicach 5,4 - 5,5 l/100km.
Aha... kiedyś tego nie było a teraz autko lekko dymi na zimnym silniku przy porannym rozruchu, wcześniej tego też nie było. Jedynie puścił dymka przy uruchamianiu i tyle