Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ACE] zmiana na digifanta

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
hubos21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 01 sie 2010, 09:16
Lokalizacja: Mogilno

Post autor: hubos21 » 24 paź 2012, 23:35

w tygodniu zakładam przepustnice bez przewężenia, założyłem głowice po regeneracji i teraz muszę się na jakiś wtrysk zdecydować, aktualnie mam założony cały wtrysk z auta po małym przebiegu i chodzi idealnie ale chce założyć sekwencje, chociaż pojawia się też inna opcja bo zaczęli montować sekwencje do ke-jetów przy zastosowaniu specjalnego generatora impulsów wtryskiwaczy beznynowych a wałki z ABFa są trochę lepsze niż z KRa ale chyba na dole mocno się traci
Ostatnio zmieniony 26 paź 2012, 12:36 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 25 paź 2012, 08:01

ja nie jeżdiziłem na seryjnych wcześniej ale ori PL i ori ABF gorzej wypadały z dołu niż mój 9A na wałkach ABF, naprawde jak na 16v to nieźle sie wkrecał z dołu. Może to zasługa lekkiego seryjnego sprzęgła w golfie

matti19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 11 gru 2010, 20:50

Post autor: matti19 » 03 lis 2012, 20:51

skladal ktos z was wreszcie ace na gratach z abk??

hubos21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 01 sie 2010, 09:16
Lokalizacja: Mogilno

Post autor: hubos21 » 12 lis 2012, 16:27

Czy kolega Kefirsky jest z nami? :-D Bo mnie już do szału doprowadza odpalanie po dłuższym postoju, nie widzę sensu ładowania kasy w ke-motronika bo ceny części nowych są zabójcze, używek jak na lekarstwo a większość to złom, zamówił bym tego DECa tylko nie wiem czy później będzie wsparcie techniczne bo ja używam samochodu na codzień i musi jeździć to nie jest auto na zloty więc muszę temat szybko ogarnąć, na tą chwilę nabardziej chodzi mi o to czy będe miał jakąs mape dostarczoną jak zamówię urządzenie, narazie do wiosny wystarczy mi, żeby auto na PB odpalało i przejechało do temp 50 stopnii od rana i żebym bez skoków i szarpnięć dojechał na stacje jak cyklonu zabraknie, nie musi być walki o ostatniego KMa, interesują mnie również bzdety typu czy program do obłsugi DECa będzie mi smiagać na Win7? Biorąc się już do roboty chcę mieć wszystko obcykane <ok>

Widzę, że jest strona i forum poświęcone śwince ale jest martwe póki co

Czy cena urządzenia z 5 strony jest nadal aktualna bo na stronie jest 550zł?

[ Dodano: 2012-11-12, 17:38 ]
Program do obsługi DECa ściągnąłem ze stronki i na Win7 odpala ale czarna magia
Obrazek

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 13 lis 2012, 00:32

ale wy macie problemy, jak chcesz do pracy cos niezawodnego to kup sobie ABT lub coś innego na mono

kefirsky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 171
Rejestracja: 29 sty 2009, 03:00
Lokalizacja: Kętrzyn Warm-Maz

Post autor: kefirsky » 13 lis 2012, 09:34

hubos21 - odpisałem Ci na meila wczoraj.

DECe się sprzedają, są dostępne na bieżąco. MCki jeżdżą, NG i NF rozpracowane, ACE stoi w tej chwili na hamowni. Odpaliłem go w dosłownie 5 minut razem z konfiguracją i zrobieniem mapy, na której silnik wypluł 120KM ze zwężką - mikserem lpg. Naturalnie kabelki zajęły trochę czasu. Dzisiaj wymienię przewody paliwowe na wytrzymalsze i dospawam do listwy wtryskowej mocowania do kolektora. Zostanie strojenie. W tej chwili auto nie ma emulowanego sygnału z przepływomierza i radzi sobie dobrze. Odpala na pół obrotu wału i ma stabilne wolne obroty. Wczoraj klient zdecydował się na wywalenie gazu na mikserze i montaż sekwencji. Na lpg silnik wypluł 109KM i 169Nm. Silnik ma kompresję powyżej 13bar na każdym garze.
Po finalnym strojeniu zdam relację na forum.

Wsparcie techniczne jest jak najbardziej. Pomagamy we wstępnym strojeniu i we wszystkich aspektach konfiguracji i montażu.

hubos21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 01 sie 2010, 09:16
Lokalizacja: Mogilno

Post autor: hubos21 » 13 lis 2012, 10:02

Kefirsky, czytałem i odpisałem, wszsytko jest jasne, jak będziesz po robocie i miał chwilę czasu to pochawal się co wyszło z tego ACE ja się do Ciebie zgłosze pod koniec miesiąca z zamówieniem, jak już opanuję temat to będziemy rozmawiać o jakimś strojeniu w późniejszym terminie

mario1969
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 25 wrz 2011, 20:47
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: mario1969 » 20 lis 2012, 16:01

Też jestem ciekaw jak sprawuje się ACE po modzie.

Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 21 lis 2012, 00:02

oo to do ciebie poszła Loczkowa compi he z tej motorowni za wiele się bym nie spodziewał :mrgreen: taki żart <piwo>

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 21 lis 2012, 12:01

Jeszcze się okaże że niepotrzebnie wywalę ACE i ktoś wystuka z nich lekką ręką 200 KM na samym kompie :lol: .

Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 21 lis 2012, 12:18

na samym kompie nie ale jak by do tego wsadzić ostre wałki to dwiesta na spokojnie :mrgreen: to są dobre silniki w brew pozorom :mrgreen:

kefirsky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 171
Rejestracja: 29 sty 2009, 03:00
Lokalizacja: Kętrzyn Warm-Maz

Post autor: kefirsky » 30 lis 2012, 23:09

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

A tu wykres A6 z silnikiem ACE

Stożek praktycznie na przepustnicy. Sterownik generuje błąd przepływomierza, którego naturalnie nie ma - nie emuluję jego sygnału i zdarza się błąd włącznika maksymalnego otwarcia przepustnicy.
Dołek momentu powyżej 2500obr jest we wszystkich 16tkach. Nie czuć zupełnie podczas jazdy. Elastyczność poprawiona w porównaniu z k-jetem znacznie. Auto bardzo miękko reaguje na pedał gazu i ciągnie bez końca. Auto pojechało w trasę. Jak wróci będę się bawił dalej.

Jestem w trakcie dłubania 6A+ wałki z ABF i DEC.

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 01 gru 2012, 00:26

Wałki od ABF to ja bym wkładał przy okazji każdej przeróbki na elektornikę
kolektor z przepustnica ABF tez by nie zaszkodził wtedy to i z 160 by pierdło

kefirsky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 171
Rejestracja: 29 sty 2009, 03:00
Lokalizacja: Kętrzyn Warm-Maz

Post autor: kefirsky » 01 gru 2012, 00:42

Słusznie. Niebawem zdam relację z następnych walk.

W zasadzie nic nie szkodzi, żeby zrobić tak jak w moim Golfie... :-D

Obrazek

hubos21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 01 sie 2010, 09:16
Lokalizacja: Mogilno

Post autor: hubos21 » 01 gru 2012, 06:55

Kefirsky ten wykres to na seryjnych wałkach i tej lipnej przepustnicy z ACE?

To było jakieś porządne strojenie czy jakaś podstawowa mapa?

Nie ma problemów z jałowym bez przepływki?

Gdzie jest ECU fabryczne w C4? :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl