[ACE] zmiana na digifanta
w tygodniu zakładam przepustnice bez przewężenia, założyłem głowice po regeneracji i teraz muszę się na jakiś wtrysk zdecydować, aktualnie mam założony cały wtrysk z auta po małym przebiegu i chodzi idealnie ale chce założyć sekwencje, chociaż pojawia się też inna opcja bo zaczęli montować sekwencje do ke-jetów przy zastosowaniu specjalnego generatora impulsów wtryskiwaczy beznynowych a wałki z ABFa są trochę lepsze niż z KRa ale chyba na dole mocno się traci
Ostatnio zmieniony 26 paź 2012, 12:36 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
Czy kolega Kefirsky jest z nami? Bo mnie już do szału doprowadza odpalanie po dłuższym postoju, nie widzę sensu ładowania kasy w ke-motronika bo ceny części nowych są zabójcze, używek jak na lekarstwo a większość to złom, zamówił bym tego DECa tylko nie wiem czy później będzie wsparcie techniczne bo ja używam samochodu na codzień i musi jeździć to nie jest auto na zloty więc muszę temat szybko ogarnąć, na tą chwilę nabardziej chodzi mi o to czy będe miał jakąs mape dostarczoną jak zamówię urządzenie, narazie do wiosny wystarczy mi, żeby auto na PB odpalało i przejechało do temp 50 stopnii od rana i żebym bez skoków i szarpnięć dojechał na stacje jak cyklonu zabraknie, nie musi być walki o ostatniego KMa, interesują mnie również bzdety typu czy program do obłsugi DECa będzie mi smiagać na Win7? Biorąc się już do roboty chcę mieć wszystko obcykane <ok>
Widzę, że jest strona i forum poświęcone śwince ale jest martwe póki co
Czy cena urządzenia z 5 strony jest nadal aktualna bo na stronie jest 550zł?
[ Dodano: 2012-11-12, 17:38 ]
Program do obsługi DECa ściągnąłem ze stronki i na Win7 odpala ale czarna magia
Widzę, że jest strona i forum poświęcone śwince ale jest martwe póki co
Czy cena urządzenia z 5 strony jest nadal aktualna bo na stronie jest 550zł?
[ Dodano: 2012-11-12, 17:38 ]
Program do obsługi DECa ściągnąłem ze stronki i na Win7 odpala ale czarna magia
hubos21 - odpisałem Ci na meila wczoraj.
DECe się sprzedają, są dostępne na bieżąco. MCki jeżdżą, NG i NF rozpracowane, ACE stoi w tej chwili na hamowni. Odpaliłem go w dosłownie 5 minut razem z konfiguracją i zrobieniem mapy, na której silnik wypluł 120KM ze zwężką - mikserem lpg. Naturalnie kabelki zajęły trochę czasu. Dzisiaj wymienię przewody paliwowe na wytrzymalsze i dospawam do listwy wtryskowej mocowania do kolektora. Zostanie strojenie. W tej chwili auto nie ma emulowanego sygnału z przepływomierza i radzi sobie dobrze. Odpala na pół obrotu wału i ma stabilne wolne obroty. Wczoraj klient zdecydował się na wywalenie gazu na mikserze i montaż sekwencji. Na lpg silnik wypluł 109KM i 169Nm. Silnik ma kompresję powyżej 13bar na każdym garze.
Po finalnym strojeniu zdam relację na forum.
Wsparcie techniczne jest jak najbardziej. Pomagamy we wstępnym strojeniu i we wszystkich aspektach konfiguracji i montażu.
DECe się sprzedają, są dostępne na bieżąco. MCki jeżdżą, NG i NF rozpracowane, ACE stoi w tej chwili na hamowni. Odpaliłem go w dosłownie 5 minut razem z konfiguracją i zrobieniem mapy, na której silnik wypluł 120KM ze zwężką - mikserem lpg. Naturalnie kabelki zajęły trochę czasu. Dzisiaj wymienię przewody paliwowe na wytrzymalsze i dospawam do listwy wtryskowej mocowania do kolektora. Zostanie strojenie. W tej chwili auto nie ma emulowanego sygnału z przepływomierza i radzi sobie dobrze. Odpala na pół obrotu wału i ma stabilne wolne obroty. Wczoraj klient zdecydował się na wywalenie gazu na mikserze i montaż sekwencji. Na lpg silnik wypluł 109KM i 169Nm. Silnik ma kompresję powyżej 13bar na każdym garze.
Po finalnym strojeniu zdam relację na forum.
Wsparcie techniczne jest jak najbardziej. Pomagamy we wstępnym strojeniu i we wszystkich aspektach konfiguracji i montażu.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Uploaded with ImageShack.us
A tu wykres A6 z silnikiem ACE
Stożek praktycznie na przepustnicy. Sterownik generuje błąd przepływomierza, którego naturalnie nie ma - nie emuluję jego sygnału i zdarza się błąd włącznika maksymalnego otwarcia przepustnicy.
Dołek momentu powyżej 2500obr jest we wszystkich 16tkach. Nie czuć zupełnie podczas jazdy. Elastyczność poprawiona w porównaniu z k-jetem znacznie. Auto bardzo miękko reaguje na pedał gazu i ciągnie bez końca. Auto pojechało w trasę. Jak wróci będę się bawił dalej.
Jestem w trakcie dłubania 6A+ wałki z ABF i DEC.