[b3/b4] Ciekawostka - obnizanie -60mm i wiecej
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Tighe, założyłeś -60 z v6 do R4 więc nie siadło Ci 60 tylko 40 lub jeszcze mniej. Więc tutaj nie ma żadnego porównania, bo na standardowych amorach na luzaku można jeździć na -40. Przy -60 też da rade i nie będzie tragedii, ale jak pokusimy się o -80 to kaplica. Ja pisałem o prawdziwym obniżeniu a nie poprawianiu serii.
To jest Twoje -60. Nie wygląda.
To jest Twoje -60. Nie wygląda.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Tak, ale pisanie, że wszystko jest spoko na -60 w Twoim przypadku to nie prawda, bo faktycznie masz mniej. A tutaj chodzi o to jak faktycznie obniżenie wpływa na zużycie i jazdę na seryjnych amorkach a nie sportowych. Więc podsumowując, na 40/40 nic się złego nie dzieje, -60 może sprawiać problemy ze względu na dłuższy skok amortyzatora, powyżej 60 może się zrobić mocno nie przyjemnie.
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
FIFI, sluchaj to nie jest tak ze pomiedzy -40 a -60 jest sciana - granica i ze na 40 nic sie nie dzieje a na 60 juz jest tragedia, roznica jest pomiedzy -40 a -80 bo jest to duza roznica, ktora polega bardziej na tym ze na -80 przy seryjnej kolumnie auto siedzi na odbojach, wiec nie ma zadnej amortyzacji a amor seryjny scisniety maksymalnie pod ciaglym obciazeniem nie wytrzyma za dlugo - to pewne... wiec podsumowujac to co Mabro juz napisal (ale na tym forum trzeba dwoch lub trzech glosow zeby ktos to wzial sobie do serca) ze przy -60 amory sie szybciej zuzyja, moze byc bardziej miekko (wrecz pewnie bedzie), kazdy poleca kupno sportowych z tego wzgeldu ze wiecej wytrzymaja niz na seryjnych i daja poprawe wlasciwosci jezdnych bez zbytecznego obciazania granicy komfortu... pozatym moj numer masz w razie W
pozdro :mrgreen:
pozdro :mrgreen:
co sadzice o tym gwincie da sie cos jeszcze z nim zrobic :?: wizualnie wyglada troche slabo
http://www.ebay.de/itm/FK-Gewindefahrwe ... 257829c766
http://www.ebay.de/itm/FK-Gewindefahrwe ... 257829c766
http://www.ebay.de/itm/FK-Gewindefahrwe ... 2577c4edf8
Ostatnio poszedł za 300 euro :shock:
Ostatnio poszedł za 300 euro :shock: