Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3/b4] Ciekawostka - obnizanie -60mm i wiecej

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy z pominięciem rezania.
Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 25 lis 2012, 08:38

Tighe, założyłeś -60 z v6 do R4 więc nie siadło Ci 60 tylko 40 lub jeszcze mniej. Więc tutaj nie ma żadnego porównania, bo na standardowych amorach na luzaku można jeździć na -40. Przy -60 też da rade i nie będzie tragedii, ale jak pokusimy się o -80 to kaplica. Ja pisałem o prawdziwym obniżeniu a nie poprawianiu serii.

Obrazek

To jest Twoje -60. Nie wygląda.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 25 lis 2012, 10:27

Mabro ale tam jest 16 cali na oponie 45 z tego co pamiętam... Tighe ma -60 dedykowane do v6 więc jasna sprawa że jest wyżej niż w vce ;-)

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 25 lis 2012, 10:30

No i właśnie o to mi chodziło. Bo to siedzi jak 40stka, więc nie można rozpatrywać tego przypadku jako 60. Tylko o to mi chodziło.

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 25 lis 2012, 14:46

Ani razu nie napisałem, że siedzi -60, tylko jakie mam sprężyny :-)

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 25 lis 2012, 16:19

Tak, ale pisanie, że wszystko jest spoko na -60 w Twoim przypadku to nie prawda, bo faktycznie masz mniej. A tutaj chodzi o to jak faktycznie obniżenie wpływa na zużycie i jazdę na seryjnych amorkach a nie sportowych. Więc podsumowując, na 40/40 nic się złego nie dzieje, -60 może sprawiać problemy ze względu na dłuższy skok amortyzatora, powyżej 60 może się zrobić mocno nie przyjemnie.

Awatar użytkownika
FIFI
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 422
Rejestracja: 05 sty 2010, 20:36

Post autor: FIFI » 25 lis 2012, 17:17

Też właśnie nie wiem ile sprężyny mi siądą bo nie wiem od jakiego są silnika i tak się podpytuję jak to jest...

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 25 lis 2012, 18:08

FIFI, sluchaj to nie jest tak ze pomiedzy -40 a -60 jest sciana - granica i ze na 40 nic sie nie dzieje a na 60 juz jest tragedia, roznica jest pomiedzy -40 a -80 bo jest to duza roznica, ktora polega bardziej na tym ze na -80 przy seryjnej kolumnie auto siedzi na odbojach, wiec nie ma zadnej amortyzacji a amor seryjny scisniety maksymalnie pod ciaglym obciazeniem nie wytrzyma za dlugo - to pewne... wiec podsumowujac to co Mabro juz napisal (ale na tym forum trzeba dwoch lub trzech glosow zeby ktos to wzial sobie do serca) ze przy -60 amory sie szybciej zuzyja, moze byc bardziej miekko (wrecz pewnie bedzie), kazdy poleca kupno sportowych z tego wzgeldu ze wiecej wytrzymaja niz na seryjnych i daja poprawe wlasciwosci jezdnych bez zbytecznego obciazania granicy komfortu... pozatym moj numer masz w razie W

pozdro :mrgreen:

Awatar użytkownika
bendek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 11 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: strykowo

Post autor: bendek88 » 27 lis 2012, 20:36

co sadzice o tym gwincie da sie cos jeszcze z nim zrobic :?: wizualnie wyglada troche slabo
http://www.ebay.de/itm/FK-Gewindefahrwe ... 257829c766

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 27 lis 2012, 21:07

oczywiscie ze sie da, nakretki rozcinasz katowka w razie jak sie nie beda chcialy rozkrecic calosc piaskujesz rozkrecasz wklad, montujesz nowy wklad, malujesz proszkowo i masz nowke gwinta

Awatar użytkownika
bendek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 11 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: strykowo

Post autor: bendek88 » 27 lis 2012, 21:44

a i jeszcze pytanko do gwintu jakis specialny wklad :?: czy moglbym sie pokusic o wlozenie tago co mam teraz (ta technix)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 27 lis 2012, 21:45

ten co masz teraz pasuje P&P

Awatar użytkownika
bendek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 11 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: strykowo

Post autor: bendek88 » 27 lis 2012, 21:50

kilka dni temu odpuscilem sobie taki gwint bo sie troche przestraszylem takiego stanu :-P i poszedl za 300euro :-/ ale skoro nie jest tak zle to dobrze, a orientujesz sie moze jaki jest mniej wiecej koszt renowacji tylu :?:

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 27 lis 2012, 21:59

wklady z koni z regulacja twardosci kosztuja 400pln para, plus piach plus proch, w zaleznosci od mozliwosci, checi i pomyslowosci... czyli 500pln i masz nowke odrestaurowanyu gwint, tyle mnie wyszlo

Awatar użytkownika
bendek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 11 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: strykowo

Post autor: bendek88 » 27 lis 2012, 22:04

ok wielkie dzieki za info <ok>

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 27 lis 2012, 23:56

http://www.ebay.de/itm/FK-Gewindefahrwe ... 2577c4edf8
Ostatnio poszedł za 300 euro :shock:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl