[ACE] zmiana na digifanta
Tak, wykres na seryjnych wałkach i lipnej przepustnicy.
Porządne strojenie bez ruszania zapłonu ale z naciskiem na ekonomię.
Nie ma problemu z jałowymi zupełnie. Zdarza się, że po puszczeniu gazu obroty spadają nisko, ale zawór wolnych obrotów raz już się sam rozebrał i jest klejony.
ECU C4 ma przed stopami pasażerki pod dywanem i osłoną.
Jak będę miał te auto kolejnym razem, sprawdzę zależność od wskazań przepływki na zapłon itd. Nie miałem kiedy tego zrobić.
Porządne strojenie bez ruszania zapłonu ale z naciskiem na ekonomię.
Nie ma problemu z jałowymi zupełnie. Zdarza się, że po puszczeniu gazu obroty spadają nisko, ale zawór wolnych obrotów raz już się sam rozebrał i jest klejony.
ECU C4 ma przed stopami pasażerki pod dywanem i osłoną.
Jak będę miał te auto kolejnym razem, sprawdzę zależność od wskazań przepływki na zapłon itd. Nie miałem kiedy tego zrobić.
no właśnie sygnał przepływki wpływa niby na zapłon ale po wykresie widać, że chyba w nie dużym stopniu parametry idealnie jak w książce obsługi C4 140KM/186Nm
P.S.
Dla ciekawskich wrzucam porównanie wałków ssących ACE vs KR, mam na dysku i o ile pamiętem autorem jest Kefirsky, oczywiście ABF ma kilka stopni jeszcze więcej i inne wzniosy, najlepsze jest to, że 9a ma już inne i lepsze wałki niż ACE, ale ja po założenuiu wałka z KRa i przepustnicy z 2.3 już poczułem różnice
P.S.
Dla ciekawskich wrzucam porównanie wałków ssących ACE vs KR, mam na dysku i o ile pamiętem autorem jest Kefirsky, oczywiście ABF ma kilka stopni jeszcze więcej i inne wzniosy, najlepsze jest to, że 9a ma już inne i lepsze wałki niż ACE, ale ja po założenuiu wałka z KRa i przepustnicy z 2.3 już poczułem różnice
wałków z ABFów już coraz więcej, faktycznie kiedyś ludzie ratowali się przerabiając wydechowe, ostatnio były do kupienia za 250zł na forum.golfa ale byłem świeżo po złożeniu silnika i nie chciało mi się znowu paprać, wałek z KRa narazi wystarczy, poleciłem je koledze z tego forum bo szukał i nabył tamte
[ Dodano: 2012-12-08, 11:35 ]
Kefirsky jak rozwiązaliście temat z gniazdami w AAR/NG? wpadły mi w ręce gniazda ori z AARa oraz z ABK wciskane o nr 037 133 555B i wychodzi, że powinny pasować do 2.3 bo są identyczne od góry i tak samo wciskane jak te ori
[ Dodano: 2012-12-08, 11:35 ]
Kefirsky jak rozwiązaliście temat z gniazdami w AAR/NG? wpadły mi w ręce gniazda ori z AARa oraz z ABK wciskane o nr 037 133 555B i wychodzi, że powinny pasować do 2.3 bo są identyczne od góry i tak samo wciskane jak te ori
proszę nie będe kopiował bo nie jestem autorem tekstu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122473
do listwy potrzebujesz przedłużki, odezwij się do Daniela nick Zjawa z forum golfa, mi kiedyś robił listwe, do digi I podstawa to nowy sofcik bo na seryjnym będzie kupa większa niż na ke-motroniku
do listwy potrzebujesz przedłużki, odezwij się do Daniela nick Zjawa z forum golfa, mi kiedyś robił listwe, do digi I podstawa to nowy sofcik bo na seryjnym będzie kupa większa niż na ke-motroniku
przepustnica nie ma znaczenia, ważne, żeby była na 3 PINy jak bierzesz np z PFa to musisz zmienić krańcówki na takie 3 PINowe, Digi I występował tylko w VW z silnikiem o oznaczeniu PG albo 1H, Digifant II jest gorszy ze względu na przepływomierz klapkowy, w Digi I jak pisał wyżej Kefirsky można zmieniać, mapy paliwa i zapłonu oraz limiter, w Digi II nie ma chyba możliwości ruszania zapłonu
Przepustnica z PL jest najlepsza, ma 2 krańcówki max otwarcia i wolnych obrotów tak jak trzeba do Digi I, nie ma przewężeń (moje obie nie miały) przed klapkami przepustnicy i dodatkowo ma śróbkę wolnych obroów wrazie by coś krokowiec nie trybił.
Moim zdaniem jak bawić sie w elektronike na ori kompie to tylko DF I z g60 lub DF III z ADL'a
Moim zdaniem jak bawić sie w elektronike na ori kompie to tylko DF I z g60 lub DF III z ADL'a