Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All B3/B4] Wymiana nagrzewnicy

Wszelkiego rodzaju opisu napraw, instrukcje napraw itp.
KamilJ.
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 29 maja 2011, 10:53
Lokalizacja: podlasie

Post autor: KamilJ. » 04 lis 2012, 18:57

Nie mogłem wytrzymać tego czadu w aucie. Korzystając z wolnego dnia postanowiłem jeszcze raz wyjąć nagrzewnicę i wyczyścić ją. Była na niej jakaś maź między slotami, na którą wcześniej nawet nie zwróciłem uwagi. Rozpuszczalnik zrobił się żółty po płukaniu. Ogrom roboty i kręcenia śrubek ale efekt końcowy osiągnięty-koniec z dymem w kabinie oraz z duszącym czadem <ok> Wreszcie można oddychać czystym powietrzem w mojej audi :-D

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 04 lis 2012, 20:11

KamilJ. pisze:Nie mogłem wytrzymać tego czadu w aucie. Korzystając z wolnego dnia postanowiłem jeszcze raz wyjąć nagrzewnicę i wyczyścić ją. Była na niej jakaś maź między slotami, na którą wcześniej nawet nie zwróciłem uwagi. Rozpuszczalnik zrobił się żółty po płukaniu. Ogrom roboty i kręcenia śrubek ale efekt końcowy osiągnięty-koniec z dymem w kabinie oraz z duszącym czadem <ok> Wreszcie można oddychać czystym powietrzem w mojej audi :-D
bardziej zaciety jestes jak ja wolal bym chyba zostawic na jalowym nadmuch na maxa gorąc i niech wywiewa smród

xshadows
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 19 sie 2012, 11:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: xshadows » 05 lis 2012, 12:30

tomek1982 pisze:
KamilJ. pisze:Nie mogłem wytrzymać tego czadu w aucie. Korzystając z wolnego dnia postanowiłem jeszcze raz wyjąć nagrzewnicę i wyczyścić ją. Była na niej jakaś maź między slotami, na którą wcześniej nawet nie zwróciłem uwagi. Rozpuszczalnik zrobił się żółty po płukaniu. Ogrom roboty i kręcenia śrubek ale efekt końcowy osiągnięty-koniec z dymem w kabinie oraz z duszącym czadem <ok> Wreszcie można oddychać czystym powietrzem w mojej audi :-D
bardziej zaciety jestes jak ja wolal bym chyba zostawic na jalowym nadmuch na maxa gorąc i niech wywiewa smród
No tak tylko problem by był taki że bardzo długo byś musiał wypalać takie coś. I tu pytanie czy bardziej by ci się opłacało stracić trochę czasu i wyciągnąć ponownie nagrzewnicę, czy przepalać auto bardzo długo i tracić na tym gasolinę :D

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 15 lis 2012, 19:43

bede na dniach wymieniał nagżewnice, powiedzcie czy trzeba schowek pasażera demontować? i jak i czym podklejacie te gabki na klapkach? jakieś foto? bo nie wiem jak to zrobić a chciałbym wszystko za jednym razem załatwić

xshadows
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 19 sie 2012, 11:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: xshadows » 15 lis 2012, 20:01

schowek schowkiem musisz całą deskę zdjąć bo inaczej się nie dostaniesz do nagrzewnicy. Tak jak pisałem ja gąbki zdejmowałem bo się do niczego nie nadawały i zaklejałem taśmą zbrojoną.

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 15 lis 2012, 20:01

papaj pisze:bede na dniach wymieniał nagżewnice, powiedzcie czy trzeba schowek pasażera demontować? i jak i czym podklejacie te gabki na klapkach? jakieś foto? bo nie wiem jak to zrobić a chciałbym wszystko za jednym razem załatwić
wszystko masz opisane na poprzednich stronach. <bylo>

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 15 lis 2012, 20:07

Przyszła zima i jak zwykle dużo osób się budzi bo zimno, ale nikt nie powiedział że teraz to najgorsza pora, takie rzeczy najlepiej robić latem lub w grzanym garażu.

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 16 lis 2012, 11:00

Jarewa, ja to przerabiałem w styczniu 2012 <ok> . I powiem tak, że jak ktoś wie, że ma do wymiany chłodniczkę to niech się za to zabiera, ale najlepiej... zimą <ok> hihi.
Wtedy presja tego żeby zrobić ogrzewanie, bardziej motywuje. I wtedy odstawiamy profesjonalą robotę. W nieogrzewanym garażu niestety jest duże ryzyko łamania się plastików.

mateuszz-m1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 24 kwie 2010, 11:05
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: mateuszz-m1 » 28 lis 2012, 19:56

Pomocy. Jak wyciągnąć nagrzewnice w Audi B4 2.8 z climatroniciem? Mam deske ściągniętą i nie wiem jak sie za to zabrac?

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 28 lis 2012, 21:45

Patrique pisze:Jarewa, ja to przerabiałem w styczniu 2012 <ok> . I powiem tak, że jak ktoś wie, że ma do wymiany chłodniczkę to niech się za to zabiera, ale najlepiej... zimą <ok> hihi.
Wtedy presja tego żeby zrobić ogrzewanie, bardziej motywuje. I wtedy odstawiamy profesjonalą robotę. W nieogrzewanym garażu niestety jest duże ryzyko łamania się plastików.
robiłem to 2 razy raz akurat w zime nawet bardzo milutko sie robi :P

sandall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 98
Rejestracja: 03 lut 2012, 16:45
Lokalizacja: Małomice

Post autor: sandall » 12 gru 2012, 20:44

witajcie, mam tez problem jak niektorzy juz pisali z zaparowanymi szybami, szczegolnie przednia i bocznymi z przodu, ale nie sa one typowo zaparowane, ale takie jakby tluste, ostatnio mylem szybe 2x i po 2 dniach znowu jest cala zasyfiona, w nocy to niemal jechac sie nieda, nawiew czy zimny czy cieply to jest to samo, wczesniej problemu nie widzialem , dopoki nie przyszla zima i czy sie chce czy nie szyby paruja wiec trza grzac, do tego wczesniej juz zauwazylem ze znika mi pomalu plyn chlodniczy, ale jaka mam pewnosc ze jak to wymienie a raczej mechanik jakis bo nie bede sie za to brac chyba bo czuje ze cos zpartole, do tego mam klime i wole nic nie uszkodzic, ze po wymianie problem zniknie? bo jak czytam to mechanicy nie biora wcale malo w porownaniu do tego ile ona kosztuje.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 12 gru 2012, 21:14

Jest jeszcze jedna metoda co na szybie się zbiera, niemiła ale dokładna jak nie wiemy co to jest to trzeba wytężyć zmysł smaku.

Bo samo tłuste to może być dużo przyczyn.

adalbert 50

Post autor: adalbert 50 » 13 gru 2012, 23:11

Witam wszystkich! Mam pytanie dotyczące klapki ciepło - zimno. Czy jest możliwość oklejenia tej klapki bez demontażu deski?

ysiul
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2576
Rejestracja: 14 wrz 2008, 09:10
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: ysiul » 14 gru 2012, 10:30

adalbert 50 pisze:Czy jest możliwość oklejenia tej klapki bez demontażu deski?
podejrzewam że nie bo jest do nich ciężki dostęp, a kratkami nawiewu nie uda się do nich dostać.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 14 gru 2012, 11:43

Nawet jakby mieć wyjęty zespój nagrzewnicy to bez rozbierania naprawa klap byłaby niema niemożliwa, chyba że wcisnąć jakąś szmatę aby na stałe zrobić grzania.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Naprawy”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl