Raz miałem przypadek szarpania silnika, jak przy złym nastawniku, przez problemy z czujnikiem położenia wału. Człowiek uczy się całe życiewidmo pisze:Jednak sam wiesz, że silnik 1Z mi kilka ciekawych usterek które lubią denerwować mechaników

Raz miałem przypadek szarpania silnika, jak przy złym nastawniku, przez problemy z czujnikiem położenia wału. Człowiek uczy się całe życiewidmo pisze:Jednak sam wiesz, że silnik 1Z mi kilka ciekawych usterek które lubią denerwować mechaników
zmierz jego oporności i porównaj ze wzorcemwolodi pisze:Także chyba w tym czujniku tkwi problem?
Wentylatory wstają przy ok. 95st.krzysiek555 pisze:2 wentylator u mnie zalacza sie juz prz 90st,dlaczego?
Co do temperatury to najlepiej sprawdzić vag-iem co komp pokazuje, bo na blacie nie zawsze jest pokazane jak na kompie.krzysiek555 pisze:1Temp plynu jest za duza?
czyli wentylator sie wylaczy jak auto sie zgasi,dla mnie to jest dziwne u rodzicow w abk chodzi dalej jak sie auto zgasi ,wylaczy sie dopiero jak ostudzi siek3llys pisze:krzysiek555,
1. Temperatura w 1Z powinna być w granicach 89 st. może trochę przekłamuje wskaźnik
2. Powinien się w tych okolicach uruchamiać
3. Tak powinno być