[ACE] zmiana na digifanta
dziś doszły wtryski i jednak są z pierwszego zdjęcia z AEB 1.8T może ktoś podać długość tych przedłużek załatwiłem pręt z nierdzewki i chce utoczyć a tak poza tym to widziałem też wtryski AEB tylko że są dłuższe one też sie nadają http://moto.allegro.pl/listwa-wtryskowa ... 38022.htmlhubos21 pisze:sprawa wygląda tak, że sprzedajacy wprowadził w błąd w aukcji bo w opisie jest, że są do 1.8T AEB, fotka do góry jest dobrych wtrysków z 1.8T a ta druga na dole jest od zwykłego 1.8 20V albo 2.0 20V, też mam taką listwę z tymi niebieskimi, kupiłem bo była tania, za 20zł ale wtryski oprócz tego, że mają za małą wydajnośc to jakoś gorzej pasują w te gniazda plastikowe
nie pisał bym że długosc jest 70mm zawsze jest to uzaleznione od kolektora, 70mm to pamiętam chłopaki do 1.8 16V robili w golfach ale ja np. mierzyłem sobie sam bo mam gruby kolektor i do mnie te 70 były by za rótkie. A do ACE moga być za długie - najlepiej samemu pomierzyć. A tak wogóle jak jest komplet za 900 to po co kombinować, mysle ze jakby ktoś poszperał to by i za połowe ceny wyrwał komplet ADL'a. A tam cały kolektor sru na głowice dorobić jakiś dolot - storzek czy puche z diesla zrobić wiązkę lub wykożystac starą i już mamy te 130KM w seri a jak sie komuś zaduma chip to i z 160 pierdnie na wałkach z ABF.
patrzyłem za tyn ADL i z tego co rozumiem to bym musiał mieć kolektor z przepustnicą listwe z wtryslami kompa i wiązkę tylko problem jest tego typu że juz mam cała wiązkę z ABK kompa listwa z wtryskami z 1.8t już doszła i gniazda też nierdzewka na przedłużki też juz jest nie chodzi mi o zwiększenie mocy tylko żeby gaz założyć
zrobić na tym z ADLa to nie problem, jedynie z wiązką moze być większy problem jak ktoś się nie jest biegłym w kabelkach, chociaż pewnie majac scheat filozofii większej tam nie ma, napisałem komplet z ADLa ale tam nie ma listwy ori tylko robiona pod kolektor z 9a i wtryski z PG, długo na allegro wisiał cały ADL kompletny z 1200zł, ja mam urlop planowany 1-16 sierpnia i dopiero będe wtedy działał na spokojnie, narazie jestem zdecydowany na DECa bo najmniej roboty i szybko można wrócić do mechanicznego jakby się chciało np przełożyć do innego auta a póki co śmigam na mechanicznym z wałkami z KRa i tragedii nie ma, wczoraj na LPG z nowym parownikiem kreciłem do 7500obr
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Doszedłem do wniosku że jeżeli nie chcemy kosmicznego przyrostu mocy to mechaniczny wtrysk jak jest dobrze ogarnięty i hula jak trzeba jest zajedobry.
Musi po prostu wszystko grać i być na dobrych częściach. Jak będzie ktoś ładował tanie zamienniki to będzie miał problem. Ja wsadziłem trochę talarów i cieszę się mechanicznym. No tyle że pali trochę.
Musi po prostu wszystko grać i być na dobrych częściach. Jak będzie ktoś ładował tanie zamienniki to będzie miał problem. Ja wsadziłem trochę talarów i cieszę się mechanicznym. No tyle że pali trochę.
ja mam mechaniczny w idealnym stanie nigdy nie widział gazu przebieg 157 tyś wszystkie blomby są i został bym przy nim gdyby nie było problemu założyć gazu żeby szlak go nie trafił głównie chodzi o spalanie na miejscu około 12L biorąc pod uwagę że to jest QUATTRO i nie przekraczając 3 tyś obrotów za niedługo wezmę go na trasę zobaczymy jakie wyjdzie na trasie spalanie
oprócz pompy to w zamienniku nic nie występuje do tego układu wtryskowegorafalaudi1 pisze:Doszedłem do wniosku że jeżeli nie chcemy kosmicznego przyrostu mocy to mechaniczny wtrysk jak jest dobrze ogarnięty i hula jak trzeba jest zajedobry.
Musi po prostu wszystko grać i być na dobrych częściach. Jak będzie ktoś ładował tanie zamienniki to będzie miał problem. Ja wsadziłem trochę talarów i cieszę się mechanicznym. No tyle że pali trochę.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Tak tyle że mam na myśli czujnik temperatury, stukowy, halla i inne pierdoły.
[ Dodano: 2013-02-07, 22:43 ]
jugo007, kup sobie wtrysk z 1.8 tak żebyś mógł odpalić i jeździć na benie bez szału i ładuj gaz. Tych do 1.8 jest sporo a na nim również odpalisz tylko żeby był z regulatorem ciśnienia bo niektóre starsze go nie miały.
[ Dodano: 2013-02-07, 22:43 ]
P.S miałeś dzwonić w sobotę.
[ Dodano: 2013-02-07, 22:43 ]
jugo007, kup sobie wtrysk z 1.8 tak żebyś mógł odpalić i jeździć na benie bez szału i ładuj gaz. Tych do 1.8 jest sporo a na nim również odpalisz tylko żeby był z regulatorem ciśnienia bo niektóre starsze go nie miały.
[ Dodano: 2013-02-07, 22:43 ]
P.S miałeś dzwonić w sobotę.
orintuje się może ktoś jaki jest rozmiat gwintu przy listwie z 1.8T? Chcę zamwic sobie złączką Goodridge tylko nie wiem, którą http://www.rallyshop.pl/index.php?k670, ... zki-proste według mnie to chyba ta druga, średnica gwintu jak mierzę jest ok 18mm
- enzomodena
- Forum Audi 80
- Posty: 20
- Rejestracja: 26 lip 2007, 13:23
- Lokalizacja: Toruń
Witam,
uważnie obserwuje Wasze dyskusje na temat zmiany wtrysku i mam pytanie do bardziej zaawansowanych kolegów czy cały kolektor ssący wraz z listwą i wtryskami od AEB nie pasował by do ACE? Ewentualnie oceńcie ile w będzie kosztowało przełożenie tego wtrysku bo zastanawiam się czy to jest opłacalne. Ja już nie mam wyjścia muszę coś z tym zrobić bo nawet głupieć na benzynie mi zaczął ( zalewa się ) i zastanawiam się czy robić czy sprzedać całość za grosze... pozdrawiam
uważnie obserwuje Wasze dyskusje na temat zmiany wtrysku i mam pytanie do bardziej zaawansowanych kolegów czy cały kolektor ssący wraz z listwą i wtryskami od AEB nie pasował by do ACE? Ewentualnie oceńcie ile w będzie kosztowało przełożenie tego wtrysku bo zastanawiam się czy to jest opłacalne. Ja już nie mam wyjścia muszę coś z tym zrobić bo nawet głupieć na benzynie mi zaczął ( zalewa się ) i zastanawiam się czy robić czy sprzedać całość za grosze... pozdrawiam