Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ACE] zmiana na digifanta

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
wudar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:53
Lokalizacja: Radom

Post autor: wudar » 05 lut 2013, 21:59

A jaki jest koszt za zrobienie tych przedłużek do wtrysków? mógłby mi ktoś wytłumaczyć co , jak i do czego pospawac?

Awatar użytkownika
jugo007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 327
Rejestracja: 20 sie 2009, 01:25
Lokalizacja: Wisła Mała
Kontakt:

Post autor: jugo007 » 05 lut 2013, 22:24

hubos21 pisze:sprawa wygląda tak, że sprzedajacy wprowadził w błąd w aukcji bo w opisie jest, że są do 1.8T AEB, fotka do góry jest dobrych wtrysków z 1.8T a ta druga na dole jest od zwykłego 1.8 20V albo 2.0 20V, też mam taką listwę z tymi niebieskimi, kupiłem bo była tania, za 20zł ale wtryski oprócz tego, że mają za małą wydajnośc to jakoś gorzej pasują w te gniazda plastikowe
dziś doszły wtryski i jednak są z pierwszego zdjęcia z AEB 1.8T może ktoś podać długość tych przedłużek załatwiłem pręt z nierdzewki i chce utoczyć a tak poza tym to widziałem też wtryski AEB tylko że są dłuższe one też sie nadają http://moto.allegro.pl/listwa-wtryskowa ... 38022.html

hubos21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 01 sie 2010, 09:16
Lokalizacja: Mogilno

Post autor: hubos21 » 06 lut 2013, 01:22

najlepsze sa te z AEB bo pasuja ciasno w gniazda, długości przedłużek nie pamietam, za przedłużki, spawanie i wysyłke dałem kiedyś 120zł

Fredzik20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 12 wrz 2011, 23:44
Lokalizacja: Niedrzwica Duża

Post autor: Fredzik20 » 06 lut 2013, 05:51

Ja zapłaciłem 100zł u tokarza. długość 70mm. Najlepiej z rurki grubosciennej.

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 06 lut 2013, 07:53

nie pisał bym że długosc jest 70mm zawsze jest to uzaleznione od kolektora, 70mm to pamiętam chłopaki do 1.8 16V robili w golfach ale ja np. mierzyłem sobie sam bo mam gruby kolektor i do mnie te 70 były by za rótkie. A do ACE moga być za długie - najlepiej samemu pomierzyć. A tak wogóle jak jest komplet za 900 to po co kombinować, mysle ze jakby ktoś poszperał to by i za połowe ceny wyrwał komplet ADL'a. A tam cały kolektor sru na głowice dorobić jakiś dolot - storzek czy puche z diesla zrobić wiązkę lub wykożystac starą i już mamy te 130KM w seri a jak sie komuś zaduma chip to i z 160 pierdnie na wałkach z ABF.

Fredzik20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 12 wrz 2011, 23:44
Lokalizacja: Niedrzwica Duża

Post autor: Fredzik20 » 06 lut 2013, 11:36

Ja mam właśnie ACE. I te 70 jest w sam raz. A temat jest o ACE tak że z rozpędu napisałem.

Awatar użytkownika
jugo007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 327
Rejestracja: 20 sie 2009, 01:25
Lokalizacja: Wisła Mała
Kontakt:

Post autor: jugo007 » 06 lut 2013, 12:51

patrzyłem za tyn ADL i z tego co rozumiem to bym musiał mieć kolektor z przepustnicą listwe z wtryslami kompa i wiązkę tylko problem jest tego typu że juz mam cała wiązkę z ABK kompa listwa z wtryskami z 1.8t już doszła i gniazda też nierdzewka na przedłużki też juz jest nie chodzi mi o zwiększenie mocy tylko żeby gaz założyć

hubos21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 01 sie 2010, 09:16
Lokalizacja: Mogilno

Post autor: hubos21 » 06 lut 2013, 14:09

zrobić na tym z ADLa to nie problem, jedynie z wiązką moze być większy problem jak ktoś się nie jest biegłym w kabelkach, chociaż pewnie majac scheat filozofii większej tam nie ma, napisałem komplet z ADLa ale tam nie ma listwy ori tylko robiona pod kolektor z 9a i wtryski z PG, długo na allegro wisiał cały ADL kompletny z 1200zł, ja mam urlop planowany 1-16 sierpnia i dopiero będe wtedy działał na spokojnie, narazie jestem zdecydowany na DECa bo najmniej roboty i szybko można wrócić do mechanicznego jakby się chciało np przełożyć do innego auta a póki co śmigam na mechanicznym z wałkami z KRa i tragedii nie ma, wczoraj na LPG z nowym parownikiem kreciłem do 7500obr :D

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 06 lut 2013, 18:54

Nie dziwota bo na gazie nie ma odcinki to byś może i pod 8 000 podszedł

jak tkoś dobrze poszuka to za 500 komplet adl wyrwie, problemem jest że takich seatów mało

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 06 lut 2013, 23:27

Doszedłem do wniosku że jeżeli nie chcemy kosmicznego przyrostu mocy to mechaniczny wtrysk jak jest dobrze ogarnięty i hula jak trzeba jest zajedobry.
Musi po prostu wszystko grać i być na dobrych częściach. Jak będzie ktoś ładował tanie zamienniki to będzie miał problem. Ja wsadziłem trochę talarów i cieszę się mechanicznym. No tyle że pali trochę.

Awatar użytkownika
jugo007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 327
Rejestracja: 20 sie 2009, 01:25
Lokalizacja: Wisła Mała
Kontakt:

Post autor: jugo007 » 07 lut 2013, 01:34

ja mam mechaniczny w idealnym stanie nigdy nie widział gazu przebieg 157 tyś wszystkie blomby są i został bym przy nim gdyby nie było problemu założyć gazu żeby szlak go nie trafił głównie chodzi o spalanie na miejscu około 12L biorąc pod uwagę że to jest QUATTRO i nie przekraczając 3 tyś obrotów za niedługo wezmę go na trasę zobaczymy jakie wyjdzie na trasie spalanie

hubos21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 01 sie 2010, 09:16
Lokalizacja: Mogilno

Post autor: hubos21 » 07 lut 2013, 17:45

rafalaudi1 pisze:Doszedłem do wniosku że jeżeli nie chcemy kosmicznego przyrostu mocy to mechaniczny wtrysk jak jest dobrze ogarnięty i hula jak trzeba jest zajedobry.
Musi po prostu wszystko grać i być na dobrych częściach. Jak będzie ktoś ładował tanie zamienniki to będzie miał problem. Ja wsadziłem trochę talarów i cieszę się mechanicznym. No tyle że pali trochę.
oprócz pompy to w zamienniku nic nie występuje do tego układu wtryskowego

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 07 lut 2013, 22:41

Tak tyle że mam na myśli czujnik temperatury, stukowy, halla i inne pierdoły.

[ Dodano: 2013-02-07, 22:43 ]
jugo007, kup sobie wtrysk z 1.8 tak żebyś mógł odpalić i jeździć na benie bez szału i ładuj gaz. Tych do 1.8 jest sporo a na nim również odpalisz tylko żeby był z regulatorem ciśnienia bo niektóre starsze go nie miały.

[ Dodano: 2013-02-07, 22:43 ]
P.S miałeś dzwonić w sobotę.

hubos21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 01 sie 2010, 09:16
Lokalizacja: Mogilno

Post autor: hubos21 » 10 lut 2013, 14:27

orintuje się może ktoś jaki jest rozmiat gwintu przy listwie z 1.8T? Chcę zamwic sobie złączką Goodridge tylko nie wiem, którą http://www.rallyshop.pl/index.php?k670, ... zki-proste według mnie to chyba ta druga, średnica gwintu jak mierzę jest ok 18mm

Awatar użytkownika
enzomodena
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 26 lip 2007, 13:23
Lokalizacja: Toruń

Post autor: enzomodena » 10 lut 2013, 18:32

Witam,
uważnie obserwuje Wasze dyskusje na temat zmiany wtrysku i mam pytanie do bardziej zaawansowanych kolegów czy cały kolektor ssący wraz z listwą i wtryskami od AEB nie pasował by do ACE? Ewentualnie oceńcie ile w będzie kosztowało przełożenie tego wtrysku bo zastanawiam się czy to jest opłacalne. Ja już nie mam wyjścia muszę coś z tym zrobić bo nawet głupieć na benzynie mi zaczął ( zalewa się ) i zastanawiam się czy robić czy sprzedać całość za grosze... pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl