[B4 1,9 TDI 1Z]Szarpanie podczas jazdy i na wolnych obrotach
Ok jutro porobię bo muszę w trasie skoczyć :lol: przekładałem wtryski i to samo było zaworek przelewowy też spr. potem przegoniłem ja na 4 160 jakieś 2km i jest spokój ani nie szarpnie i na wolnych nie ma szrpniecia zob co bd w drodze dzisiaj.
[ Dodano: 2013-03-05, 18:39 ]
Koledzy na razie nie robiłem logów bo się uspokoiło nie szarpie nic wymieniłem filtr paliwa wczoraj jeszcze chociaż na jesień był zmieniany troszkę wody było w nim. Dzięki za porady z problemem
[ Dodano: 2013-03-20, 01:56 ]
Witam wróciłem z trasy i zaczęło mi szarpać znowu podpiąłem vag i na wolnych obrotach gdy sa te szarpnięcia strasznie wariuje dawka paliwa od1.5 do 5 mg a gdy chodzi spokojnie to jest 4-4.2 kąt wtrysku ma wahania 49-52 korekty na wtryskach tez skaczą razem z dawką i nawet zauważyłem że i temperatura delikatnie skacze 80-83. i co to może być koledzy?
[ Dodano: 2013-03-05, 18:39 ]
Koledzy na razie nie robiłem logów bo się uspokoiło nie szarpie nic wymieniłem filtr paliwa wczoraj jeszcze chociaż na jesień był zmieniany troszkę wody było w nim. Dzięki za porady z problemem
[ Dodano: 2013-03-20, 01:56 ]
Witam wróciłem z trasy i zaczęło mi szarpać znowu podpiąłem vag i na wolnych obrotach gdy sa te szarpnięcia strasznie wariuje dawka paliwa od1.5 do 5 mg a gdy chodzi spokojnie to jest 4-4.2 kąt wtrysku ma wahania 49-52 korekty na wtryskach tez skaczą razem z dawką i nawet zauważyłem że i temperatura delikatnie skacze 80-83. i co to może być koledzy?
Czujnik paliwa jest w pompie? wypinałem ten niebieski i też szarpało silnikiem ale już bez vag. a szarpnięcia są chwilami takie silne aż rzuci całym silnikiem. a nastawnik co myślisz Munior brudny czy usterka mechaniczna. czyściłem go w styczniu i był czyściutki a już poszarpywało podczas jazdy ale rzadko .
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt:
Aha dzięki jeszcze najwyżej przełożę nastawnik od kolegi co o tym myślicie? Wyciągnąłem nastawnik niby optycznie wszystko jest oki.
[ Dodano: 2013-03-20, 21:53 ]
Tak koledzy to wyglądało wczoraj dzisiaj wyciągłęm nastawnik wypłukałem w srodku do czyszczenie hamulców niemieckim przedmuchałem kompresorem i było oki jutro jadę 200km w trasę zobaczę jak będzie.
[ Dodano: 2013-05-01, 22:02 ]
Witam kolegów dłuższy czas jeździłem było ok super 2 tyg temu leciałem do Niemiec i po drodze zaczęło się poszarpywanie dalej przegoniłem kawałem na 4 160km i był spokój tu na miejscu się kręcę i raz szarpie a raz nie gdy szarpie podczas jazdy to i obrotami na wolnych szarpie tak ze czuć na karoserii jak na 2 biegu podciągnę powyżej 4 tys i potem jest jakiś czas spokój. vag wpinałem zero błędów jest. dziwne to jest troche.
[ Dodano: 2013-03-20, 21:53 ]
Tak koledzy to wyglądało wczoraj dzisiaj wyciągłęm nastawnik wypłukałem w srodku do czyszczenie hamulców niemieckim przedmuchałem kompresorem i było oki jutro jadę 200km w trasę zobaczę jak będzie.
[ Dodano: 2013-05-01, 22:02 ]
Witam kolegów dłuższy czas jeździłem było ok super 2 tyg temu leciałem do Niemiec i po drodze zaczęło się poszarpywanie dalej przegoniłem kawałem na 4 160km i był spokój tu na miejscu się kręcę i raz szarpie a raz nie gdy szarpie podczas jazdy to i obrotami na wolnych szarpie tak ze czuć na karoserii jak na 2 biegu podciągnę powyżej 4 tys i potem jest jakiś czas spokój. vag wpinałem zero błędów jest. dziwne to jest troche.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Optycznie to jest zwykle prawie zawsze oki ...puki nie odkręcisz płytki , pod płytką zwykle już nie jest okibozmek pisze:Wyciągnąłem nastawnik niby optycznie wszystko jest oki.
Rozbierałeś ? bo jak nie ,to taką metodą bedziesz miał wkrótce powtórkę z rozrywki .Jak widać już masz <ok>bozmek pisze:Tak koledzy to wyglądało wczoraj dzisiaj wyciągłęm nastawnik wypłukałem w srodku do czyszczenie hamulców niemieckim przedmuchałem kompresorem i było oki
A jak jednak rozbierałeś i czysciłeś jak należy ,to szukaj zdrowego dołu pompy ,bo twoja wskutek podtarcia ,zaczełą produkcję opiłków w przyspieszonym tempiebozmek pisze: Dodano: 2013-05-01, 22:02 ]
Witam kolegów dłuższy czas jeździłem było ok super 2 tyg temu leciałem do Niemiec i po drodze zaczęło się poszarpywanie
Był czyszczony w styczniu chyba jak dobrze pamiętam i wogóle nie było prawie opiłków a też już tak poszarpywał i po czyszczeniu też się to powtarzało odpinałem impulsator i dalej bez zmian. a może coś nastawnik pada czy nie może tak być? jak czyściłem to org luty były jeszcze nawet a opiłków jak pisałęm nic
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Miałem ostatnio taki przypadek ,delikatnego szarpania w zakresie ok.1,8-1,9 tys.obr. bardzo podobnego do szarpania nastawnikowego ,działo się to tylko na 4 i 5 tym biegu ... przyczyną był jeden z wtryskiwaczy ,z korekcją ok.2 ,pozostałe dwa miały zero z przodubozmek pisze:Był czyszczony w styczniu chyba jak dobrze pamiętam i wogóle nie było prawie opiłków a też już tak poszarpywał i po czyszczeniu też się to powtarzało odpinałem impulsator i dalej bez zmian. a może coś nastawnik pada czy nie może tak być?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Gwałtownie to zwykle potrafi szarpnąć wtrysk sterujący ,a tego nie zobaczysz w korekcjach Test "młoteczkowy "powinien to potwierdzić ,bądż wykluczyć 8-)bozmek pisze:U mnie wszystkie maja zero z przodu już kiedyś założyłem org 90 i tez tak robiło to szarpanie na wolnych jest takie inne jak nastawnika tylko takie szarpnięcia gwałtowne silnikiem.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Na obrotach się sprawdza ,trzeba przytrzymać powiedzmy 2,5 tys obrotów i uderzać w sterujący ,jak zacznie szarpać to wiadomobozmek pisze:Na jałowym to sprawdzić?
Jak wypniesz szarpać nie powinno ,bo szarpanie pochodzi właśnie z zakłucenia odczytu impulsów z cewki sterującegobozmek pisze:a jak będzie szarpało w wypnę wtyczkę ze sterującego?