[All] Modyfikacje - Zawieszenie, sprężyny amorki, gwint
a ja jestem z tym tematem na czasie robilem to u siebie w zeszcym tygodniu
opalarka i gumowy mlotet (dosyc twardy) i deseczka obita miekim materialem, i po sprawie.
tak jak kolczat mowil sciagamy nadkole i czyscimy dokladnie, na pierwszy rzut oka wydaje sie ze ciezko pozjdzie zaklepywanie ale nie jest zle, ja robilem to z bracholem delikatnie podgrzalem lakier opalarka (podobno robi sie bardziej elastyczny) brat trzymal deseczke od strony zewnetrznej w miejscu gdzie ja klepalem od wewnatrz, zapobiegalo to nadmiernemu drzeniowi, i tak kawalek po kawalku najwazniejsze by sie za bardzo nie spieszyc, cala operacja przebiegla bez zadnych strat <ok> z jednej strony na wnece rantu blotnika nie mialem juz lakieru bo wyl zupelnie wytary, a z drugiej byl wiec tam troche popekal ale to od wewnatrz, ladnie go zjechalem papierem i zabezpieczylem podkladem i jest ok, a co do nadkoli to faktycznie u gory podtrzymywal je ten rant, ale nadkole jest na tyle sztywne ze u mnie jest przykrecone tam gdzie bylo ori to gora nie wisi i lezy ok ale zrobila sie delikatna szpara miedzy tym zaklepanym rantem a nadkolem, no i moze dostawac sie tam syf to trzeba jakos rozwiazac caly czas nad tym mysle.
tak wiec podsumowujac nie jest to jakies niemozliwe zadanie da sie to zrobic za pomoca glupiego mlotka, prze praca ocencie tylko stan blotnikow czy nie maja kilogramow szpachli bo moze byc problem pozdr <ok>
opalarka i gumowy mlotet (dosyc twardy) i deseczka obita miekim materialem, i po sprawie.
tak jak kolczat mowil sciagamy nadkole i czyscimy dokladnie, na pierwszy rzut oka wydaje sie ze ciezko pozjdzie zaklepywanie ale nie jest zle, ja robilem to z bracholem delikatnie podgrzalem lakier opalarka (podobno robi sie bardziej elastyczny) brat trzymal deseczke od strony zewnetrznej w miejscu gdzie ja klepalem od wewnatrz, zapobiegalo to nadmiernemu drzeniowi, i tak kawalek po kawalku najwazniejsze by sie za bardzo nie spieszyc, cala operacja przebiegla bez zadnych strat <ok> z jednej strony na wnece rantu blotnika nie mialem juz lakieru bo wyl zupelnie wytary, a z drugiej byl wiec tam troche popekal ale to od wewnatrz, ladnie go zjechalem papierem i zabezpieczylem podkladem i jest ok, a co do nadkoli to faktycznie u gory podtrzymywal je ten rant, ale nadkole jest na tyle sztywne ze u mnie jest przykrecone tam gdzie bylo ori to gora nie wisi i lezy ok ale zrobila sie delikatna szpara miedzy tym zaklepanym rantem a nadkolem, no i moze dostawac sie tam syf to trzeba jakos rozwiazac caly czas nad tym mysle.
tak wiec podsumowujac nie jest to jakies niemozliwe zadanie da sie to zrobic za pomoca glupiego mlotka, prze praca ocencie tylko stan blotnikow czy nie maja kilogramow szpachli bo moze byc problem pozdr <ok>
Przy rolowaniu na maxa dla hardkorowego osadzenia i tak przy skręcaniu lekko będzie obcierało, więc zabawa z opalarką może być stratą czasu, jeśli koło jest wąskie i schowane to warto się pomęczyć i może się uda zrolować bez pęknięcia lakieru na krawędzi.
Natomiast przy wyciąganiu błotników zawsze powinno się ogrzewać. Wyciąganie błotników za pomocą młotka robi się raczej tylko w drifcie. Dla estetów w grę wchodzi tylko maszynka do rolowania.
Do samego rolowania młotek często wystarcza. Przednie błotniki w B4 najlepiej po dokładnym wyczyszczeniu zmontować bez śruby na środku nadkola i rolować z nadkolem. Tylko wtedy błotnik jako tako jest stabilny. Dodatkowo rolujemy z zachowaniem osłony i nie będzie kłopotu jej potem wciskać.
Obszerny temat o tym zagadnieniu jest na forum stancework. Jeśli ktoś ma konto to polecam poczytać, bo założył go człowiek który zrobił chyba ponad 100 aut. Niesamowite doświadczenie ma.
Natomiast przy wyciąganiu błotników zawsze powinno się ogrzewać. Wyciąganie błotników za pomocą młotka robi się raczej tylko w drifcie. Dla estetów w grę wchodzi tylko maszynka do rolowania.
Do samego rolowania młotek często wystarcza. Przednie błotniki w B4 najlepiej po dokładnym wyczyszczeniu zmontować bez śruby na środku nadkola i rolować z nadkolem. Tylko wtedy błotnik jako tako jest stabilny. Dodatkowo rolujemy z zachowaniem osłony i nie będzie kłopotu jej potem wciskać.
Obszerny temat o tym zagadnieniu jest na forum stancework. Jeśli ktoś ma konto to polecam poczytać, bo założył go człowiek który zrobił chyba ponad 100 aut. Niesamowite doświadczenie ma.
Dawaj linka bo też muszę klepać,rolować i wyciągać:-)ATLAS pisze:Przy rolowaniu na maxa dla hardkorowego osadzenia i tak przy skręcaniu lekko będzie obcierało, więc zabawa z opalarką może być stratą czasu, jeśli koło jest wąskie i schowane to warto się pomęczyć i może się uda zrolować bez pęknięcia lakieru na krawędzi.
Natomiast przy wyciąganiu błotników zawsze powinno się ogrzewać. Wyciąganie błotników za pomocą młotka robi się raczej tylko w drifcie. Dla estetów w grę wchodzi tylko maszynka do rolowania.
Do samego rolowania młotek często wystarcza. Przednie błotniki w B4 najlepiej po dokładnym wyczyszczeniu zmontować bez śruby na środku nadkola i rolować z nadkolem. Tylko wtedy błotnik jako tako jest stabilny. Dodatkowo rolujemy z zachowaniem osłony i nie będzie kłopotu jej potem wciskać.
Obszerny temat o tym zagadnieniu jest na forum stancework. Jeśli ktoś ma konto to polecam poczytać, bo założył go człowiek który zrobił chyba ponad 100 aut. Niesamowite doświadczenie ma.
Fender Rolling and Pulling by Tonys18t
http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=7714
Koleś wymiata, czasami tylko robi brzydkie rolle, bo ktoś ma taką wizję i mówi mu jak ma zrobić. Ale gdy ktoś zdaje się na jego doświadczenie to jest profi.
Poza tym znam w Warszawie osoby, które ogarniają rolowanie i wypychanie w BMW.
Jak ktoś chce mieć ten temat z głowy to zapraszam na PW i dam namiary.
Ale uprzedzam pytania, że maszynka nie jest już do wysłania jak to załatwiłem kiedyś Harremu, gdyż tamta osoba nie ma już maszyny, a obecny warsztat robi tylko na miejscu.
http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=7714
Koleś wymiata, czasami tylko robi brzydkie rolle, bo ktoś ma taką wizję i mówi mu jak ma zrobić. Ale gdy ktoś zdaje się na jego doświadczenie to jest profi.
Poza tym znam w Warszawie osoby, które ogarniają rolowanie i wypychanie w BMW.
Jak ktoś chce mieć ten temat z głowy to zapraszam na PW i dam namiary.
Ale uprzedzam pytania, że maszynka nie jest już do wysłania jak to załatwiłem kiedyś Harremu, gdyż tamta osoba nie ma już maszyny, a obecny warsztat robi tylko na miejscu.
A ja wroce do tego uwielbianego juz gwintu KW, wzialem sie dzis za wymiane gornych mocowan i?
Z lewej nowka, z prawej ori z KW.
Oczywiscie po zamontowaniu przeswit wynosi 5m....
Mozna odciac gore ok 1.5cm tuz za metalowym zatopionym w gumie pierscieniem...ale to nie wyjscie poza tym dalej jest wyzej
Skad do cholery wziac takie niskie mocowania amora?
Z lewej nowka, z prawej ori z KW.
Oczywiscie po zamontowaniu przeswit wynosi 5m....
Mozna odciac gore ok 1.5cm tuz za metalowym zatopionym w gumie pierscieniem...ale to nie wyjscie poza tym dalej jest wyzej
Skad do cholery wziac takie niskie mocowania amora?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 29 kwie 2013, 13:36
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
skoro decydujesz sie na nowy ebay <ok>
jeden z tanszych http://www.ebay.de/itm/GW11-Lowtec-Gewi ... 53ef2fbb93
troche droszy http://www.ebay.de/itm/KW-Gewindefahrwe ... 53f3d59217
troche duzo drozszy http://www.ebay.de/itm/KW-Gewindefahrwe ... 1c31b45aac
no i najtanszy tyle ze tu w linku bez cabrio ale idzie znales http://www.ebay.de/itm/Sonderangebot-TA ... 4abd4bd665
a tak na powaznie to rozgladaj sie za jakas uzywka
np.(troche drogi) http://www.ebay.de/itm/TOP-KW-Gewindefa ... 19db6074c8
linki podalem ci tak na szybko przejzyj ebaya
jeden z tanszych http://www.ebay.de/itm/GW11-Lowtec-Gewi ... 53ef2fbb93
troche droszy http://www.ebay.de/itm/KW-Gewindefahrwe ... 53f3d59217
troche duzo drozszy http://www.ebay.de/itm/KW-Gewindefahrwe ... 1c31b45aac
no i najtanszy tyle ze tu w linku bez cabrio ale idzie znales http://www.ebay.de/itm/Sonderangebot-TA ... 4abd4bd665
a tak na powaznie to rozgladaj sie za jakas uzywka
np.(troche drogi) http://www.ebay.de/itm/TOP-KW-Gewindefa ... 19db6074c8
linki podalem ci tak na szybko przejzyj ebaya