[B4 2.0 ABK]Zender Pantera
szuan pisze:f1 mniejsze opytcznie się wydaje, jesli nie podchodzi, to puść dalej w świat
gsf, sredni pod wzgledem wygladu, taki dluugi parapet i na koncu dopiero zalamanie ale kto co woli
Właśnie wzór tych F1 mi się podoba bo jest bardziej "kanciaty"
Taki sam typ rantu mam teraz w Shaperach więc nie robi mi to różnicy, żona jest trochę zawiedziona bo mimo większej szerokości felgi rantu jest mniej <ok>
Zobaczymy co czas przyniesie.
Mniej rantu, ale za to kółko skręcane i lżejsze. Et kozackie w takim razie, zrób eksperyment z podkładkami pomiędzy felgę a piastę i szybko zobaczysz ile potrzeba. Spokojnie możesz zostawić tam miejsce, by weszła tylko żyletka i będzie perfect fittment od wewnątrz, a od zewnątrz już jest super, tylko oponę odpowiednią.
Z tyłu jest 10" ET20 czy 25?
Opony zapodajesz te co miałeś?
Z tyłu jest 10" ET20 czy 25?
Opony zapodajesz te co miałeś?
No właśnie z tym miejscem między obudową amora a rantem wewnętrznym to jest różnie bo to idzie po skosie. Jak auto jest podniesione i belka ciągnie w dół to nie założę felgi, jak podlewaruje trochę belkę do góry to wtedy robi się miejsce. Opona będzie 225/35 ET z tyłu jest 31 z przodu będzie 8,5 ET 16.ATLAS pisze:Mniej rantu, ale za to kółko skręcane i lżejsze. Et kozackie w takim razie, zrób eksperyment z podkładkami pomiędzy felgę a piastę i szybko zobaczysz ile potrzeba. Spokojnie możesz zostawić tam miejsce, by weszła tylko żyletka i będzie perfect fittment od wewnątrz, a od zewnątrz już jest super, tylko oponę odpowiednią.
Z tyłu jest 10" ET20 czy 25?
Opony zapodajesz te co miałeś?
[ Dodano: 2013-06-27, 19:41 ]
Riale nabierają mocy urzędowej w kartonach....
Zabrałem się ostatnio za wymianę kilku eksploatacyjnych rzeczy w dupowozie. Plan był taki żeby wymienić łożyska w przednich piastach, końcówki wahacza, elastyczne przewody hamulcowe i osłonę magla. Niespodziewanie doszła do tego wymiana przegubu wewnętrznego bo strzeliła osłona czego wcześniej nie widziałem
Nie wiem jak u innych ale u mnie z odkręceniem przewodów hamulcowych była masakra. Praktycznie żaden nie odkręcił się bez walki i następnym razem bez praski do zarabiania przewodów nawet do tego nie podchodzę.
Na koniec foto nowego nabytku:
Ostatnio zmieniony 27 cze 2013, 19:54 przez GSF, łącznie zmieniany 1 raz.
No właśnie sam się sobie dziwie że kupiłem tą 100 bo nie mam czasu żeby robić przy B4garry99 pisze:Będzie co robić w wolnych chwilach
Lepiej kupić albo pożyczyć praske do przewodów. Kupujesz 8 nowych nakrętek i od razu tniesz stare obcinaczkami zaraz za śrubą . Miejsca jest sporo żeby później założyć nową śrubę i zaprasować kołnierz na aucie. Ja zmasakrowałem żabką zaciskową wszystkie śruby więc przy następnej wymianie ino ciąć :roll:szuan pisze:mnie czeka wymiana przewodów chyba na całym aucie, bo żadnego nie moge rozkręcić pod autem
- damian_xyz
- Moderator
- Posty: 656
- Rejestracja: 10 wrz 2007, 15:34
- Imię: Damian
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1.3 FY
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt: