Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Rezanie Dodatkowych Zegarów w Miejsce popielniczki:D

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
jarek1783
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 21 lip 2012, 23:02
Lokalizacja: Koluszki

Post autor: jarek1783 » 27 lip 2013, 12:34

no własnie nie moge znalesc bo nie ma tego czego chce. chce podaczyc samo oswietlenie czyli 3 kable przezroczysta kostka. jak to podłaczyc. Podłaczam to na krótko pod prostownik ale nic sie nie dzieje

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 27 lip 2013, 16:19

jarek1783, masz starsze (takie z B3) czy nowsze (z b4) dodatkowe zegary? To ci dam linka do postu w tym temacie gdzie są rozpisane kolory.

jarek1783
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 21 lip 2012, 23:02
Lokalizacja: Koluszki

Post autor: jarek1783 » 28 lip 2013, 08:35

Mam 3 kostki jedna duza biała druga mala brązowa i trzecia powinna byc mała przezrpczysta ale jest ucieta i sa tylko 3 kabelki jest to chyba od nowszego b4 próbowałem podłaczyc te kable z tej przezroczytej kostki bo jest ona odpowiedzialna za podwietlenie zegarów i zapalniczki ale nic sie nie dzieje, nie wiem czy te 2 pozostałe kostki współgrają z ta przezroczysta i wtedy bedzie swieciło nie wiem

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8394
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 28 lip 2013, 11:22

To jest do starszego typu, biała i mała brązowa się liczy biała to zasilanie i podświetlenie, brązowa małą to czujniki. A ta przezroczysta to wyjściowe na zapalniczkę i jeszcze powinno być małe czarne podświetlenie schowka i podświetlenie zapalniczki. Schematy białej są tu podane.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 28 lip 2013, 11:37

Jak obiecałem link do potrzebnego schematu umieszczonego w tym temacie: https://audi80.pl/viewtopic.php?p=488198#488198

jarek1783
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 21 lip 2012, 23:02
Lokalizacja: Koluszki

Post autor: jarek1783 » 29 lip 2013, 23:17

Mama cos takiego jak kolega szuszek83 kostka biała 5 kabli które mam podłaczyc zeby zegary sie zasiwciły probowałem juz wszytskch opcji i nic, kosta brązowa 2 kabe i powinienem miec chyba jeszcze jedna ale jest jest ucieta i zostaja 3 kabelki czerwono- niebieski, niebiesko- szary i brązowy gdzie mam to podłaczyc

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 15 wrz 2013, 21:12

Mógłby ktoś powiedzieć jaki ma być na 100% czujnik temp. oleju do B3 stary typ zegarów:

049 919 563 B czy 049 919 563 A

Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: illusion » 19 wrz 2013, 21:36

Witam.

Mam te zegarki w jednej obudowie, razem. Niestety tylko jest wtyczka i kawalek wiazki. Jedynie u mnie one swieca. 3 przewody gdzies sa podpiete, 3 byly luzem, ze schematu wyczytalem ze sa to przewody od zegarkow. Podpialem z ciekawosci woltomierz pod szyne pod kierownica, pokazal ladnie napiecie 12V, jednak wskaznik cisnienia oleju wskoczyl na max, mimo ze wpialem tylko ten przewod od woltomierzaa ten od temperatury jedynie lekko sie podniosl, nawet nie wskoczyl na skale. Co moze byc nie tak? Zapomnialem sprawdzic multimetrem czy na przewodzie od cisnieniowego wskakuje napiecie 12V.

Awatar użytkownika
kr1s56
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 05 lis 2012, 16:30
Lokalizacja: okolice Brzeska

Post autor: kr1s56 » 20 wrz 2013, 21:36

Witam wiem ze to temat 1z ale moge znalesc nigdzie o NG....


chce kupic dodatkowe zegary.

w bloku silnika po stronie kierowcy są dwa czujniki koło siebie.

Gdy kupie czujniki do zegarow (banka do cisnienia) i (mniejszy do temp) to ktoryś z ori czujnikow idzie do kosza czy zamiast jednego wkreca sie ta banke (do banki 2wtyczki mozna chyba wpiac)

mam racje???? chce sie upewnic zanim kupie ;)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 21 wrz 2013, 00:42

Tak wywalasz jeden czujnik (niższego ciśnienia) jego rolę przejmuje złącze WK na "bańce". Czujnik temperatury oleju idzie gdzieś z przodu silnika http://img69.imageshack.us/img69/9246/c ... zegarw.jpg (numer 6)

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 21 wrz 2013, 11:21

aldi pisze:Tak wywalasz jeden czujnik (niższego ciśnienia) jego rolę przejmuje złącze WK na "bańce". Czujnik temperatury oleju idzie gdzieś z przodu silnika http://img69.imageshack.us/img69/9246/c ... zegarw.jpg (numer 6)
Fotka z etki robiona przez mnie.

W NG przy pompie oleju z przodu masz taką zaślepkę z tulejką i sprężyną w środku.
Wywalasz ją i wkręcasz czujnik temp oleju (taki duży - inny niż w pozostałych silnikach).
O taki:
Obrazek

Sprężyna jak się nie mylę zostaje.

Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 21 wrz 2013, 12:42

eSPe pisze:
aldi pisze:Tak wywalasz jeden czujnik (niższego ciśnienia) jego rolę przejmuje złącze WK na "bańce". Czujnik temperatury oleju idzie gdzieś z przodu silnika http://img69.imageshack.us/img69/9246/c ... zegarw.jpg (numer 6)
Fotka z etki robiona przez mnie.

W NG przy pompie oleju z przodu masz taką zaślepkę z tulejką i sprężyną w środku.
Wywalasz ją i wkręcasz czujnik temp oleju (taki duży - inny niż w pozostałych silnikach).
O taki:
Obrazek

Sprężyna jak się nie mylę zostaje.
Sprężyna zostaje. Zaślepka o której mówisz, to śruba, o kształcie identycznym jak czujnik.

Awatar użytkownika
kr1s56
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 05 lis 2012, 16:30
Lokalizacja: okolice Brzeska

Post autor: kr1s56 » 21 wrz 2013, 15:01

Jescze 2 pytania ;)

1. Czy bańka od cisnienia oleju jest taka sama jak w innych silnikach?? np 2.0??
2.Powie ktos jaki gwint powinien mieć czujnik temp. oleju do ng??? (m10x1???)

http://allegro.pl/czujnik-temperatury-o ... 250729.htm


z góry dzieki ;)l

Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 21 wrz 2013, 15:13

kr1s56 pisze:Jescze 2 pytania ;)

1. Czy bańka od cisnienia oleju jest taka sama jak w innych silnikach?? np 2.0??
2.Powie ktos jaki gwint powinien mieć czujnik temp. oleju do ng??? (m10x1???)

http://allegro.pl/czujnik-temperatury-o ... 250729.htm


z góry dzieki ;)l
1) tak
2) ok M20x1. Na aukcji, którą podałeś pokazany jest czujnik temp oleju np. dla silnika 2.0. Tak jak pokazał kolega espe dop NG jest kompletnie inny czujnik.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 22 wrz 2013, 19:36

Jeżeli nie masz czujnika temp oleju to taką śrubę/zaślepkę powinieneś zobaczyć przy pompie oleju.
Obrazek
Wykręcasz ją i wkręcasz czujnik temp oleju (jak widać śruba jest wkręcona do góry od dołu czyli trzeba to szybko zrobić bo jak widać poleci trochę oleju).
orsa_83 pisze:Na aukcji, którą podałeś pokazany jest czujnik temp oleju np. dla silnika 2.0. Tak jak pokazał kolega espe dop NG jest kompletnie inny czujnik.
Ten do NG ma numer 035 919 521B
i wygląda tak
Obrazek
Obrazek

wkręca się go tak jak pisałem w pompę oleju
Obrazek
Obrazek

Mniej więcej tak powinien wyglądać po zmontowaniu:
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl