[B4 1Z] Rezanie Dodatkowych Zegarów w Miejsce popielniczki:D
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Mam 3 kostki jedna duza biała druga mala brązowa i trzecia powinna byc mała przezrpczysta ale jest ucieta i sa tylko 3 kabelki jest to chyba od nowszego b4 próbowałem podłaczyc te kable z tej przezroczytej kostki bo jest ona odpowiedzialna za podwietlenie zegarów i zapalniczki ale nic sie nie dzieje, nie wiem czy te 2 pozostałe kostki współgrają z ta przezroczysta i wtedy bedzie swieciło nie wiem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jak obiecałem link do potrzebnego schematu umieszczonego w tym temacie: https://audi80.pl/viewtopic.php?p=488198#488198
Mama cos takiego jak kolega szuszek83 kostka biała 5 kabli które mam podłaczyc zeby zegary sie zasiwciły probowałem juz wszytskch opcji i nic, kosta brązowa 2 kabe i powinienem miec chyba jeszcze jedna ale jest jest ucieta i zostaja 3 kabelki czerwono- niebieski, niebiesko- szary i brązowy gdzie mam to podłaczyc
Witam.
Mam te zegarki w jednej obudowie, razem. Niestety tylko jest wtyczka i kawalek wiazki. Jedynie u mnie one swieca. 3 przewody gdzies sa podpiete, 3 byly luzem, ze schematu wyczytalem ze sa to przewody od zegarkow. Podpialem z ciekawosci woltomierz pod szyne pod kierownica, pokazal ladnie napiecie 12V, jednak wskaznik cisnienia oleju wskoczyl na max, mimo ze wpialem tylko ten przewod od woltomierzaa ten od temperatury jedynie lekko sie podniosl, nawet nie wskoczyl na skale. Co moze byc nie tak? Zapomnialem sprawdzic multimetrem czy na przewodzie od cisnieniowego wskakuje napiecie 12V.
Mam te zegarki w jednej obudowie, razem. Niestety tylko jest wtyczka i kawalek wiazki. Jedynie u mnie one swieca. 3 przewody gdzies sa podpiete, 3 byly luzem, ze schematu wyczytalem ze sa to przewody od zegarkow. Podpialem z ciekawosci woltomierz pod szyne pod kierownica, pokazal ladnie napiecie 12V, jednak wskaznik cisnienia oleju wskoczyl na max, mimo ze wpialem tylko ten przewod od woltomierzaa ten od temperatury jedynie lekko sie podniosl, nawet nie wskoczyl na skale. Co moze byc nie tak? Zapomnialem sprawdzic multimetrem czy na przewodzie od cisnieniowego wskakuje napiecie 12V.
Witam wiem ze to temat 1z ale moge znalesc nigdzie o NG....
chce kupic dodatkowe zegary.
w bloku silnika po stronie kierowcy są dwa czujniki koło siebie.
Gdy kupie czujniki do zegarow (banka do cisnienia) i (mniejszy do temp) to ktoryś z ori czujnikow idzie do kosza czy zamiast jednego wkreca sie ta banke (do banki 2wtyczki mozna chyba wpiac)
mam racje???? chce sie upewnic zanim kupie
chce kupic dodatkowe zegary.
w bloku silnika po stronie kierowcy są dwa czujniki koło siebie.
Gdy kupie czujniki do zegarow (banka do cisnienia) i (mniejszy do temp) to ktoryś z ori czujnikow idzie do kosza czy zamiast jednego wkreca sie ta banke (do banki 2wtyczki mozna chyba wpiac)
mam racje???? chce sie upewnic zanim kupie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tak wywalasz jeden czujnik (niższego ciśnienia) jego rolę przejmuje złącze WK na "bańce". Czujnik temperatury oleju idzie gdzieś z przodu silnika http://img69.imageshack.us/img69/9246/c ... zegarw.jpg (numer 6)
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Fotka z etki robiona przez mnie.aldi pisze:Tak wywalasz jeden czujnik (niższego ciśnienia) jego rolę przejmuje złącze WK na "bańce". Czujnik temperatury oleju idzie gdzieś z przodu silnika http://img69.imageshack.us/img69/9246/c ... zegarw.jpg (numer 6)
W NG przy pompie oleju z przodu masz taką zaślepkę z tulejką i sprężyną w środku.
Wywalasz ją i wkręcasz czujnik temp oleju (taki duży - inny niż w pozostałych silnikach).
O taki:
Sprężyna jak się nie mylę zostaje.
Sprężyna zostaje. Zaślepka o której mówisz, to śruba, o kształcie identycznym jak czujnik.eSPe pisze:Fotka z etki robiona przez mnie.aldi pisze:Tak wywalasz jeden czujnik (niższego ciśnienia) jego rolę przejmuje złącze WK na "bańce". Czujnik temperatury oleju idzie gdzieś z przodu silnika http://img69.imageshack.us/img69/9246/c ... zegarw.jpg (numer 6)
W NG przy pompie oleju z przodu masz taką zaślepkę z tulejką i sprężyną w środku.
Wywalasz ją i wkręcasz czujnik temp oleju (taki duży - inny niż w pozostałych silnikach).
O taki:
Obrazek
Sprężyna jak się nie mylę zostaje.
Jescze 2 pytania
1. Czy bańka od cisnienia oleju jest taka sama jak w innych silnikach?? np 2.0??
2.Powie ktos jaki gwint powinien mieć czujnik temp. oleju do ng??? (m10x1???)
http://allegro.pl/czujnik-temperatury-o ... 250729.htm
z góry dzieki ;)l
1. Czy bańka od cisnienia oleju jest taka sama jak w innych silnikach?? np 2.0??
2.Powie ktos jaki gwint powinien mieć czujnik temp. oleju do ng??? (m10x1???)
http://allegro.pl/czujnik-temperatury-o ... 250729.htm
z góry dzieki ;)l
1) takkr1s56 pisze:Jescze 2 pytania
1. Czy bańka od cisnienia oleju jest taka sama jak w innych silnikach?? np 2.0??
2.Powie ktos jaki gwint powinien mieć czujnik temp. oleju do ng??? (m10x1???)
http://allegro.pl/czujnik-temperatury-o ... 250729.htm
z góry dzieki ;)l
2) ok M20x1. Na aukcji, którą podałeś pokazany jest czujnik temp oleju np. dla silnika 2.0. Tak jak pokazał kolega espe dop NG jest kompletnie inny czujnik.
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Jeżeli nie masz czujnika temp oleju to taką śrubę/zaślepkę powinieneś zobaczyć przy pompie oleju.
Wykręcasz ją i wkręcasz czujnik temp oleju (jak widać śruba jest wkręcona do góry od dołu czyli trzeba to szybko zrobić bo jak widać poleci trochę oleju).
i wygląda tak
wkręca się go tak jak pisałem w pompę oleju
Mniej więcej tak powinien wyglądać po zmontowaniu:
Wykręcasz ją i wkręcasz czujnik temp oleju (jak widać śruba jest wkręcona do góry od dołu czyli trzeba to szybko zrobić bo jak widać poleci trochę oleju).
Ten do NG ma numer 035 919 521Borsa_83 pisze:Na aukcji, którą podałeś pokazany jest czujnik temp oleju np. dla silnika 2.0. Tak jak pokazał kolega espe dop NG jest kompletnie inny czujnik.
i wygląda tak
wkręca się go tak jak pisałem w pompę oleju
Mniej więcej tak powinien wyglądać po zmontowaniu: