sagem pisze:nie rozumiem jak widzisz pokazywanie zdjęc przy lutowaniu i łączeniu kabli
Pisząc to miałem na myśli to, że org. kostki mające swoje miejsce w skrzynce bezpieczników z wiązki silnikowej ABK są przelutowane do wiązki z AEB'a (na zasadzie odpowiedni kabel z wiązki AEB do odpowiedniego pinu w org. kostkach 80ki B4).
Rozumiem, że właśnie do skrzynki bezpieczników się z tym wszystkim 'wpinamy',tak?? Nie ma dodatkowych obejść??przekaźników itp..?
W takim razie czy aby na pewno każdy kabel z AEB ma swoje odpowiednie miejsce w skrzynce 80ki??
Sorki, że zadaję tyle pytań ale nie chciałbym tego rozbebeszyć a potem nie złożyć. Co gorsza... nie lubię mieć takich sytuacji, że np. kilka kabli nie wiadomo gdzie podpiąć i są puszczone luzem a ważne, że silnik chodzi - nie.. Po prostu po swapie chciałbym mieć w pełni kompatybilne auto z tym silnikiem by wszystko działało jak należy.
Powiedzcie mi Panowie jak przedstawia się sprawa z żywotnością silnika i turbiny??? Jakie są najczęstsze usterki i koszta eksploatacji????
sagem pisze:To bardzo źle sądzisz, jeśli chcesz skrzynie TDI do tak słabego w serii silnika. Skrzynia z ABK będzie idealna.
Mam w tej kwestii mieszane uczucia.. Na V biegu przy 4k rpm jadę z V= 140km/h. Czy czasem nie za wysokie obroty..?? Skrzynia nie za krótka..?? Poza tym słyszałem, że ponoć seryjny zestaw da się podciągnąć samą elektroniką na ok.200KM, także... Przy 200KM nieco dłuższa skrzynia z TDI pasowałaby chyba, nie??
A jest ktoś może kto ogarnął by elektrykę na tip top z okolic Łodzi????? :roll:
Pozdrawiam!!!
Mabrothrax pisze: Niektórzy ludzie w swojej próżności biją wszelkie rekordy.
Kolego, jak nie znasz to nie oceniaj.