10,5x20" ET25 w moim cabrio z seryjną kolumną:
Zatem do kolumny jest jeszcze kilka milimetrów, ale opona prawie koliduje z końcówką drążka kierowniczego.
Z 9,5" ET30, będziesz miał jeszcze 8mm dalej od kolumny. Ale jeśli masz gwintowany zawias z obniżonym o 4cm wąsem do końcówki drążka, to i tak felgi nie założysz bo wąs końcówki trafi w felgę.
Bez gwintu będzie ciasno, a opona 225 będzie tarła o końcówkę drążka. Myślę, że 215 leciutko będzie tarło, w razie czego 205 trzeba byłoby założyć.
Ja musiałem się mocno namęczyć, by upchać 9,5" z gwintowanym zawieszeniem z przodu a i tak opona dotyka mi końcówki drążka kierowniczego. Ale ja tak jeżdżę, nic się złego nie dzieje. Finalne ET mam 22., Felga 9,5x18", opony 215/35/18.
GSF, jakie felgi chcesz upchać?
[ Dodano: 2013-12-13, 17:49 ]
Ogólnie to bierz te felgi jeśli okazja, bo spasowanie będzie polegało na ewentualnym dodaniu kilku milimetrowego dystansu.