Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z 90KM] bosch a pierburg roznice

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 06 sty 2014, 21:41

misiekdzwon pisze:żeby ECU puścił sygnał z pinu 58 na zawór N109
53 nie 58 ;-) Albo szukać i zrobic mostek ,albo puścić nowy kabelek ,bezpośrednio z 53 pinu wtyki ,do n109 ;-)

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 06 sty 2014, 21:45

MUNIOR pisze:53 nie 58
Niepotrzebna pomyłka ;/ Poprawione...
Dodam, że w miejsce czerwonej podstawki powinien być morskiego koloru przekaźnik nr 364
https://lh4.googleusercontent.com/-nEkg ... zewacz.jpg
Tyle, że on jest prawdopodobnie nie potrzebny po zmostkowaniu odpowiednich pinów.

kudys78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 22 cze 2013, 18:17

Post autor: kudys78 » 07 sty 2014, 10:38

chlopaki dziekowa za pomoc ;-) DOBRZE ZE TE FORUM ISTNIEJE I SA ZYCZLIWE OSOBY KTORE POMOGA 8-) postaram sie skolowac taki przekaznik albo zrobie tak jak mowicie i wam napisze:)a jeszcze jedno nastawnik widze tez mial przerabiana wiazke .pewnie to od golfa bo jest zaizolowany i zrobiony pod okragla wtyczke to bedzie dobrze funkconowac? :roll:

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 07 sty 2014, 13:30

Jeżeli kabelki są dobrze połączone, to będzie funkcjonować. Sam mam sztukowany przewód bo nastawnik z A4 posiadam, gdzie kostka jest prostokątna.
kudys78 pisze:postaram sie skolowac taki przekaznik albo zrobie tak jak mowicie i wam napisze
Próbuj mostkować samą podstawkę, może trafisz :-P

kudys78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 22 cze 2013, 18:17

Post autor: kudys78 » 07 sty 2014, 13:39

a te kabelki na pompie? sa jakos oznaczone cyframi czy trzeba trafiac?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 sty 2014, 16:29

kudys78 pisze:a te kabelki na pompie? sa jakos oznaczone cyframi czy trzeba trafiac?
Nie martw się na zapas ,jak kable w nastawniku były by żle połaczone ,to vag ci o tym zamelduje w błedach ;-) Zresztą jak jest dobrze nastawnik podpięty ,to po wpięciu wtyki i właczeniu zapłonu ,od razu widać że się przesuwa część robocza i po chwili wraca do pozycji spoczynkowej

kudys78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 22 cze 2013, 18:17

Post autor: kudys78 » 07 sty 2014, 22:11

dzieki MUNIOR ;-) moze sprubuje z53 pinu zapalic i jak tak podlacze to normalnie bedzie chodzic elektronika w pompie?powiedzcie mi jeszcze jak to sie liczy 53pin od ktorej strony zaczac ?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 sty 2014, 22:15

kudys78 pisze:dzieki MUNIOR ;-) moze sprubuje z53 pinu zapalic i jak tak podlacze to normalnie bedzie chodzic elektronika w pompie?
Bezpośrednio z 53 pinu ,zapewne zapalisz,ale po sekundzie zgasnie ;-) bo immo odetnie 8-) bo zapewne masz ECU 021AP ,wiec z immo :-/
kudys78 pisze:powiedzcie mi jeszcze jak to sie liczy 53pin od ktorej strony zaczac ?
Na wtyczce są numerki z jednej i drugiej ,reszte musisz sobie wyliczyć <ok> A co do immo ,to obawiam się że problemu z nim nie przeskoczysz :-/ bo musiał byś mieć podłaczone immo ,czyli centralkę przy stacyjce ,wtedy można zrobić adaptację vagiem ...a na pewno tego nie masz ,bo w boschach tego nie było ...tzn.zdarzało się ,ale zwykle dokładane i na pewno nie w kompie ;-) ...najlepszym wyjsciem w twoim przypadku ,jest albo wyłaczyć immo w kompie ,albo załozyć kompa bez immo np. 021 D .W razie czego ,podeślesz kompa ,to się immo wywali ;-)
Ostatnio zmieniony 07 sty 2014, 22:57 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 3 razy.

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 07 sty 2014, 22:15

tam jak zerkniesz na kostke od ecu tam wszystko jest ponumerowane przy krawedzi z jednej i drugiej strony :-P

kudys78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 22 cze 2013, 18:17

Post autor: kudys78 » 08 sty 2014, 13:49

dzieki panowie za fachowe porady ;-)rzeczywiscie sa numerki mam ten 53 po nim jet wolne pole a potem 55, mam kompa 21d czyli tak jak mowicie to niema immo, to ja podlacze bezposrednio z kompa do n109 a jak podlacze bezposrednio to normalnie elektronika bedzie dzialac w pompie czy jeszcze trzeba cos kombinowac?zalezy mi zeby zeby zrobic ta aude znajomemu jest juz nawet czip od KOSTRZA zeby fajne latal ten zetorek:)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 sty 2014, 18:58

kudys78 pisze:to ja podlacze bezposrednio z kompa do n109 a jak podlacze bezposrednio to normalnie elektronika bedzie dzialac w pompie czy jeszcze trzeba cos kombinowac?
Akurat z działaniem pompy ,a raczej nastawnika ,zawór n 109 ,ma nie wiele wspólnego ...pompą steruje nastawnik ,nie n109 ;-) N109 .to zawór start -stop i tylko za to odpowiada ...połączenie do niego zasilania na "krótko",czyli np. bezpośrednio z aku , w sytuacji gdy połaczenia "nie widzi "komp ,powoduje tylko że komp "jedzie" w stanie awaryjnym ,ale poza tym wszystko działa normalnie ...skoro nie działało po podłaczeniu na "krótko "i nie było reakcji na gaz ,to na pewno nie wina n109 ;-)

kudys78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 22 cze 2013, 18:17

[B4 1.9 1Z 90KM] bosch a pierburg roznice

Post autor: kudys78 » 08 sty 2014, 22:33

[ Dodano: 2014-01-09, 22:50 ]
zrobilem tak jak MUNIOR kazal podlaczylem bezposrednio z 53pinu kompa pod n109 i odpalil odrazu :lol: ale jest problem bo na wolnych obrotach recholi nierowno chodzi czy przyczyna moga byc wtryski od 1z na boschu ?wtryski tez trzeba zmieniac przy przekaladce,dodam ze zadnych bledow niepokazuje w silnku tylko wlacznik hamulca bo niepodlaczylem a na liczniku migaja swiece co to moze byc?

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 09 sty 2014, 23:37

Swiece tez moga migac od niepodlaczonego czujnika hamulca. Tak samo jakbys wsadzil kompa z volkswagena bo tam sterowanie jest + a u nas minusem albo na odwrot :mrgreen:

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 10 sty 2014, 00:06

Wydaje mi się że jeżeli są to wtryski dwu sprężynkowe to raczej nie ich wina. Ciśnienia wtrysku są bodajże takie same. A co do migającej kontrolki świec żarowych to może być przez czujnik hamulca.

kudys78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 22 cze 2013, 18:17

Post autor: kudys78 » 10 sty 2014, 00:23

ale czemu tak nierowno chodzi jak star rechol :-x wtryski mam te co byly na przeplywce boscha na vagu nic niepokazuje bledy w silniku tylko ten czujnika hamulca,no niemowcie ze czujnik hamulca jest odpowiedzialny za nierowna prace?ale wreszcie ja odpalilem i chcialem podziekowac MUNIOROWI ZA FACHOWE DORADZTWO ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl