53 nie 58 Albo szukać i zrobic mostek ,albo puścić nowy kabelek ,bezpośrednio z 53 pinu wtyki ,do n109misiekdzwon pisze:żeby ECU puścił sygnał z pinu 58 na zawór N109
[B4 1.9 1Z 90KM] bosch a pierburg roznice
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
Niepotrzebna pomyłka ;/ Poprawione...MUNIOR pisze:53 nie 58
Dodam, że w miejsce czerwonej podstawki powinien być morskiego koloru przekaźnik nr 364
https://lh4.googleusercontent.com/-nEkg ... zewacz.jpg
Tyle, że on jest prawdopodobnie nie potrzebny po zmostkowaniu odpowiednich pinów.
chlopaki dziekowa za pomoc DOBRZE ZE TE FORUM ISTNIEJE I SA ZYCZLIWE OSOBY KTORE POMOGA 8-) postaram sie skolowac taki przekaznik albo zrobie tak jak mowicie i wam napisze:)a jeszcze jedno nastawnik widze tez mial przerabiana wiazke .pewnie to od golfa bo jest zaizolowany i zrobiony pod okragla wtyczke to bedzie dobrze funkconowac? :roll:
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie martw się na zapas ,jak kable w nastawniku były by żle połaczone ,to vag ci o tym zamelduje w błedach Zresztą jak jest dobrze nastawnik podpięty ,to po wpięciu wtyki i właczeniu zapłonu ,od razu widać że się przesuwa część robocza i po chwili wraca do pozycji spoczynkowejkudys78 pisze:a te kabelki na pompie? sa jakos oznaczone cyframi czy trzeba trafiac?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Bezpośrednio z 53 pinu ,zapewne zapalisz,ale po sekundzie zgasnie bo immo odetnie 8-) bo zapewne masz ECU 021AP ,wiec z immokudys78 pisze:dzieki MUNIOR moze sprubuje z53 pinu zapalic i jak tak podlacze to normalnie bedzie chodzic elektronika w pompie?
Na wtyczce są numerki z jednej i drugiej ,reszte musisz sobie wyliczyć <ok> A co do immo ,to obawiam się że problemu z nim nie przeskoczysz bo musiał byś mieć podłaczone immo ,czyli centralkę przy stacyjce ,wtedy można zrobić adaptację vagiem ...a na pewno tego nie masz ,bo w boschach tego nie było ...tzn.zdarzało się ,ale zwykle dokładane i na pewno nie w kompie ...najlepszym wyjsciem w twoim przypadku ,jest albo wyłaczyć immo w kompie ,albo załozyć kompa bez immo np. 021 D .W razie czego ,podeślesz kompa ,to się immo wywalikudys78 pisze:powiedzcie mi jeszcze jak to sie liczy 53pin od ktorej strony zaczac ?
Ostatnio zmieniony 07 sty 2014, 22:57 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt:
dzieki panowie za fachowe porady ;-)rzeczywiscie sa numerki mam ten 53 po nim jet wolne pole a potem 55, mam kompa 21d czyli tak jak mowicie to niema immo, to ja podlacze bezposrednio z kompa do n109 a jak podlacze bezposrednio to normalnie elektronika bedzie dzialac w pompie czy jeszcze trzeba cos kombinowac?zalezy mi zeby zeby zrobic ta aude znajomemu jest juz nawet czip od KOSTRZA zeby fajne latal ten zetorek:)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Akurat z działaniem pompy ,a raczej nastawnika ,zawór n 109 ,ma nie wiele wspólnego ...pompą steruje nastawnik ,nie n109 N109 .to zawór start -stop i tylko za to odpowiada ...połączenie do niego zasilania na "krótko",czyli np. bezpośrednio z aku , w sytuacji gdy połaczenia "nie widzi "komp ,powoduje tylko że komp "jedzie" w stanie awaryjnym ,ale poza tym wszystko działa normalnie ...skoro nie działało po podłaczeniu na "krótko "i nie było reakcji na gaz ,to na pewno nie wina n109kudys78 pisze:to ja podlacze bezposrednio z kompa do n109 a jak podlacze bezposrednio to normalnie elektronika bedzie dzialac w pompie czy jeszcze trzeba cos kombinowac?
[B4 1.9 1Z 90KM] bosch a pierburg roznice
[ Dodano: 2014-01-09, 22:50 ]
zrobilem tak jak MUNIOR kazal podlaczylem bezposrednio z 53pinu kompa pod n109 i odpalil odrazu :lol: ale jest problem bo na wolnych obrotach recholi nierowno chodzi czy przyczyna moga byc wtryski od 1z na boschu ?wtryski tez trzeba zmieniac przy przekaladce,dodam ze zadnych bledow niepokazuje w silnku tylko wlacznik hamulca bo niepodlaczylem a na liczniku migaja swiece co to moze byc?
zrobilem tak jak MUNIOR kazal podlaczylem bezposrednio z 53pinu kompa pod n109 i odpalil odrazu :lol: ale jest problem bo na wolnych obrotach recholi nierowno chodzi czy przyczyna moga byc wtryski od 1z na boschu ?wtryski tez trzeba zmieniac przy przekaladce,dodam ze zadnych bledow niepokazuje w silnku tylko wlacznik hamulca bo niepodlaczylem a na liczniku migaja swiece co to moze byc?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt:
ale czemu tak nierowno chodzi jak star rechol :-x wtryski mam te co byly na przeplywce boscha na vagu nic niepokazuje bledy w silniku tylko ten czujnika hamulca,no niemowcie ze czujnik hamulca jest odpowiedzialny za nierowna prace?ale wreszcie ja odpalilem i chcialem podziekowac MUNIOROWI ZA FACHOWE DORADZTWO