[B3/B4] Rezanie kontrolki CHECK ENGINE
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
w tym sęk że nie ma reakcji kiedy mostkuje na krótko mase z czarnej wtyczki z linią L na beżowej, ciągle lampka się świeci stałym światłem bez względu czy jest zapłon czy go nie ma i czy silnik pracuje czy też nie
Dodam, że lata temu wybłyskiwałem kody i wszystko bangalało jak trzeba, teraz kiedy auto ma focha to coś ewidentnie nie gra z diagnostyką
Edit
plus podłączony po stacyjce i lampka nie wali już światłem po wyłączeniu zapłonu, natomiast ciągle nie błyska na pracującym silniku i świeci stałym światłem-gaśnie tylko na moment rozruchu ale to raczej normalne po czym dalej świeci, zwieram-to samo
Czy ktoś może mi zmierzyć w silniku NG napięcie linii L na zapłonie/ przy pracującym silniku/ mostkując minus z L???
mam 0,03/ 0,04-0,05 / 0,02 czyli chyba koszmarnie za mało bo zdaje się powinno być 3-5V
mam jedno podejrzenie, dam znać co z tego wyszło
Dodam, że lata temu wybłyskiwałem kody i wszystko bangalało jak trzeba, teraz kiedy auto ma focha to coś ewidentnie nie gra z diagnostyką
Edit
plus podłączony po stacyjce i lampka nie wali już światłem po wyłączeniu zapłonu, natomiast ciągle nie błyska na pracującym silniku i świeci stałym światłem-gaśnie tylko na moment rozruchu ale to raczej normalne po czym dalej świeci, zwieram-to samo
Czy ktoś może mi zmierzyć w silniku NG napięcie linii L na zapłonie/ przy pracującym silniku/ mostkując minus z L???
mam 0,03/ 0,04-0,05 / 0,02 czyli chyba koszmarnie za mało bo zdaje się powinno być 3-5V
mam jedno podejrzenie, dam znać co z tego wyszło
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia