[B4 1.9Tdi 1Z] Czy konieczna wymiana uszczelki pod głowicą?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 24 maja 2013, 17:14
zetor z 93 roku, leje się w sensie że mokry wydech jest ale czy w oleju też na 100 nie mogę być pewien może to nie dopalona ropa, nie odpala w ogóle , teraz jeden z mechaników powiedział mi że sterownik pompy mi sie popsuł, sterownik to chodzi mu o nastawnik czy co? ja mam raczej ten potencjometryczny, jutro kolega mi będzie go czyścił, ana jakiej zasadzie polega ustawianie konta wtrysku po czyszczeniu nastawnika. A jeszcze dodam że podłączałem pod vaga i dupa zbita prawie w żadną funkcję nie mogę wejść pojazd nie poasiada danej funkcji i tak dalej a tym samym vagiem kolega sobie sprawdza audi takie samo ale 94 roku i wszystko hula
Ostatnio zmieniony 02 mar 2014, 14:56 przez Amynophylina, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 24 maja 2013, 17:14
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Matko jedyna <uhh> nic nie rozumiem ,z tego co piszesz :roll: zresztą nie ważne ....zakup sobie sprawny nastawnik potencjometryczny i niech ktoś kumaty Ci zamontuje ,bo z tego co piszesz ,raczej sam kompletnie tego nie ogarniasz ale olej ,lejący się z wydechu , z nastawnikiem nie ma nic wspólnego ...niech Ci ktoś zdiagnozuje porządnie to auto ,bo mi tu prucz niesprawnego nastawnika ,zalatuje jakimś mechanicznym problemem z głowicąAmynophylina pisze:tzn z silnikiem ja się łącze nie pokazuje żadnych błędów ale nap jak chce wejść w ustawienia pompy czy jakoś tak to samochód gaśnie, jak chce zrobić żeby samo td było zaczyna skakać silnik i dymić na maxa jak wraca zaczyna pracować normalnie ale wyskakuje z funkcji
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 24 maja 2013, 17:14
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Już Ci axell, wyjśniłAmynophylina pisze:chciałbym zapytać czy jest jakaś różnica między silnikiem z 93 a 94 jeśli chodzi o zdjagnozowanie go za pomocą vag
A ja dodam,że kto ma starszy osprzęt i coś zaczyna mu szwankować ,to ma problem :roll: Trzeba się raczej wspomóc doświadczeniem i tzw."sposobami ",niż liczyć na diagnozę vagiem ,bo ta zwykle ogranicza się do sprawdzenia bęłdów i odczytania dawki paliwa i kąta wtrysku ....niby temperatury z czujników ,doładowanie i wskazania z przepływomierza też widać ,ale nie w normalnych jednostkach ,więc nikomu się nie chce przeliczać :roll: bo zwykle mało kto ,wogule potrafi się połaczyćaxell pisze:1. inne ustawienia programu
2. z 93 bardzo ubogie dane
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 24 maja 2013, 17:14
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 24 maja 2013, 17:14
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Dobry czy uszkodzony osprzęt ,nie ma tu nic do rzeczy . Połaczyć się możesz z komputerem sterującym silnikiem i jego osprzętem ,a nie z pompą 8-) Ale na pewno nie połączysz się polskim vagiem :roll: tylko vagiem 3,11 w wersji angielskiej i to dopiero po zmianie opcji start boud na 240Amynophylina pisze:ja nie mogę sie połączyc vagiem mam 2.5 pl moge jedynie wejśc w ustawienia ABS i tyle w pompę nic powtarza powtarza i nic się nie dzieje, może tak sie dziac jezeli jest uszkodzony nastawnik ? Czy to nie ma nic do rzeczy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 24 maja 2013, 17:14