Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9Tdi 1Z] Czy konieczna wymiana uszczelki pod głowicą?

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 28 lut 2014, 13:11

Na zimnym Ci ciężko odpala? Olej z tłumika ci się leje? bo tak napisałeś. Który rok masz zetora? Czasami tak jest jak zakrecisz na obrotach i hydraulike podwiesi to zaczyna mieszać jakby na wszystkie gary nie palił i dymi z tyłu jak zawór w pompie olejowej się przycina.

Amynophylina
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 24 maja 2013, 17:14

Post autor: Amynophylina » 02 mar 2014, 14:40

zetor z 93 roku, leje się w sensie że mokry wydech jest ale czy w oleju też na 100 nie mogę być pewien może to nie dopalona ropa, nie odpala w ogóle , teraz jeden z mechaników powiedział mi że sterownik pompy mi sie popsuł, sterownik to chodzi mu o nastawnik czy co? ja mam raczej ten potencjometryczny, jutro kolega mi będzie go czyścił, ana jakiej zasadzie polega ustawianie konta wtrysku po czyszczeniu nastawnika. A jeszcze dodam że podłączałem pod vaga i dupa zbita prawie w żadną funkcję nie mogę wejść pojazd nie poasiada danej funkcji i tak dalej a tym samym vagiem kolega sobie sprawdza audi takie samo ale 94 roku i wszystko hula
Ostatnio zmieniony 02 mar 2014, 14:56 przez Amynophylina, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 02 mar 2014, 14:48

Masz na potencjometrze, to na vagu ustawiasz w opcjach Start Baud na 240 i połączysz sie z silnikiem.
Czyszczenie nic za bardzo mu nie pomoże, po tym czyszczeniu kąta wtrysku nie ustawia sie, chyba że ktoś całą pompe wyjmie, a dawke to oczywiście, że trzeba jak najbardziej skorygować potem vagiem.

Amynophylina
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 24 maja 2013, 17:14

Post autor: Amynophylina » 02 mar 2014, 15:02

tzn z silnikiem ja się łącze nie pokazuje żadnych błędów ale nap jak chce wejść w ustawienia pompy czy jakoś tak to samochód gaśnie, jak chce zrobić żeby samo td było zaczyna skakać silnik i dymić na maxa jak wraca zaczyna pracować normalnie ale wyskakuje z funkcji

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 02 mar 2014, 15:16

Amynophylina pisze:tzn z silnikiem ja się łącze nie pokazuje żadnych błędów ale nap jak chce wejść w ustawienia pompy czy jakoś tak to samochód gaśnie, jak chce zrobić żeby samo td było zaczyna skakać silnik i dymić na maxa jak wraca zaczyna pracować normalnie ale wyskakuje z funkcji
Matko jedyna <uhh> nic nie rozumiem ,z tego co piszesz :roll: zresztą nie ważne ....zakup sobie sprawny nastawnik potencjometryczny i niech ktoś kumaty Ci zamontuje ,bo z tego co piszesz ,raczej sam kompletnie tego nie ogarniasz ;-) ale olej ,lejący się z wydechu , z nastawnikiem nie ma nic wspólnego ...niech Ci ktoś zdiagnozuje porządnie to auto ,bo mi tu prucz niesprawnego nastawnika ,zalatuje jakimś mechanicznym problemem z głowicą

Amynophylina
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 24 maja 2013, 17:14

Post autor: Amynophylina » 02 mar 2014, 15:57

:D masz rację nie ogarniam do końca tego wszystkiego ale chciałbym zapytać czy jest jakaś różnica między silnikiem z 93 a 94 jeśli chodzi o zdjagnozowanie go za pomocą vag

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 02 mar 2014, 16:01

Amynophylina pisze:czy jest jakaś różnica między silnikiem z 93 a 94 jeśli chodzi o zdjagnozowanie go za pomocą vag
Jest.
1. inne ustawienia programu
2. z 93 bardzo ubogie dane

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 02 mar 2014, 17:31

Amynophylina pisze:chciałbym zapytać czy jest jakaś różnica między silnikiem z 93 a 94 jeśli chodzi o zdjagnozowanie go za pomocą vag
Już Ci axell, wyjśnił
axell pisze:1. inne ustawienia programu
2. z 93 bardzo ubogie dane
A ja dodam,że kto ma starszy osprzęt i coś zaczyna mu szwankować ,to ma problem :roll: Trzeba się raczej wspomóc doświadczeniem i tzw."sposobami ",niż liczyć na diagnozę vagiem ,bo ta zwykle ogranicza się do sprawdzenia bęłdów i odczytania dawki paliwa i kąta wtrysku ....niby temperatury z czujników ,doładowanie i wskazania z przepływomierza też widać ,ale nie w normalnych jednostkach ,więc nikomu się nie chce przeliczać :roll: bo zwykle mało kto ,wogule potrafi się połaczyć :-P

Amynophylina
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 24 maja 2013, 17:14

Post autor: Amynophylina » 03 mar 2014, 08:58

dziś albo jutro wymienie ten nastawnik i się zobaczy, a nie znacie kogoś z lubelskiego kto przekłada ten osprzęt i jest sprawdzony i ile by kosztowało przełożenie

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 03 mar 2014, 09:02

Najbardziej sprawdzony w lubelskim jest MUNIOR

Amynophylina
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 24 maja 2013, 17:14

Post autor: Amynophylina » 04 mar 2014, 15:38

ja nie mogę sie połączyc vagiem mam 2.5 pl moge jedynie wejśc w ustawienia ABS i tyle w pompę nic powtarza powtarza i nic się nie dzieje, może tak sie dziac jezeli jest uszkodzony nastawnik ? Czy to nie ma nic do rzeczy

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 04 mar 2014, 15:48

Amynophylina pisze:może tak sie dziac jezeli jest uszkodzony nastawnik
Vagiem się łączysz z ECU, a nie nastawnikiem. Zmień na 3.11, z mojego doświdczenia raczej żadną polską wersją się z Bosch-em nie połączysz.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 04 mar 2014, 15:48

Amynophylina pisze:ja nie mogę sie połączyc vagiem mam 2.5 pl moge jedynie wejśc w ustawienia ABS i tyle w pompę nic powtarza powtarza i nic się nie dzieje, może tak sie dziac jezeli jest uszkodzony nastawnik ? Czy to nie ma nic do rzeczy
Dobry czy uszkodzony osprzęt ,nie ma tu nic do rzeczy . Połaczyć się możesz z komputerem sterującym silnikiem i jego osprzętem ,a nie z pompą 8-) Ale na pewno nie połączysz się polskim vagiem :roll: tylko vagiem 3,11 w wersji angielskiej i to dopiero po zmianie opcji start boud na 240 ;-)

Awatar użytkownika
BorysTDI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 759
Rejestracja: 21 gru 2009, 13:51
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: BorysTDI » 04 mar 2014, 23:03

Amynophylina, tak wygląda zawieszenie hydrauliki w 1z, tak z czystej ciekawości czy kłęby dymu występują w takiej opcji u Ciebie ;-)


Amynophylina
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 24 maja 2013, 17:14

Post autor: Amynophylina » 05 mar 2014, 10:31

u mnie jest troszkę inaczej, bo teraz wogole nie pali, ale wcześniej na postoju mogłem go fazować do woli, problem pojawiał sie w czasie jazdy dopiuero. To co trzeba zrobić jak tak sie dzieje tzn zawiesiła się hydraulika

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl