[Audi Cabrio 1.8T+] by DEDHI (film str.18)
nie ma problemu każdy który założy sobie te maskownice od razu poczuje różnicę w dźwięku <ok>
Z ciekawostek to radyjko JVC KD -LH601 popłynęło do klubowicza
Mały update czyli GONG MODE <ok>
Denerwowało mnie że jak założyłem sobie AC/BC nie miałem brzęczyka włączonych świateł więc skorzystałem z zaprzyjaźnionego forum i założyłem z pomocą Manfreda19 gong z BMW e34 :mrgreen: Fajne w nim jest to ze mamy do wyboru 2 sygnały: taki jak podczas podłączenia urządzenia do monitoringu pracy serca (jest śmieszny) i ten o który mi chodziło czyli gong... dźwięk rodem samochodów z US
Pierwsza i druga fota czyli już na pokładzie gong...
widok od strony pinów...
Mała uwaga: jeżeli chcemy tylko podłączyć gong żeby działał na otwarcie drzwi (gdy mamy światła włączone) to nie potrzebujemy przekaźnika ani diód prostowniczych. Natomiast jeżeli chcemy żeby działało np. na włączenie radia to będzie to nam potrzebne.
i mały schemat jak to podłączyć :mrgreen:
może komuś się przyda
.
Z ciekawostek to radyjko JVC KD -LH601 popłynęło do klubowicza
Mały update czyli GONG MODE <ok>
Denerwowało mnie że jak założyłem sobie AC/BC nie miałem brzęczyka włączonych świateł więc skorzystałem z zaprzyjaźnionego forum i założyłem z pomocą Manfreda19 gong z BMW e34 :mrgreen: Fajne w nim jest to ze mamy do wyboru 2 sygnały: taki jak podczas podłączenia urządzenia do monitoringu pracy serca (jest śmieszny) i ten o który mi chodziło czyli gong... dźwięk rodem samochodów z US
Pierwsza i druga fota czyli już na pokładzie gong...
widok od strony pinów...
Mała uwaga: jeżeli chcemy tylko podłączyć gong żeby działał na otwarcie drzwi (gdy mamy światła włączone) to nie potrzebujemy przekaźnika ani diód prostowniczych. Natomiast jeżeli chcemy żeby działało np. na włączenie radia to będzie to nam potrzebne.
i mały schemat jak to podłączyć :mrgreen:
może komuś się przyda
.
Wreszcie od 1,5 roku udało się uruchomić otwieranie schowka dachu przez guzik. Byłem już na krawędzi wytrzymałości. Sprawdziliśmy wszystkie połączenia elektryczne, przewody wtyczki, krańcówki oraz siłowniki.Włącznie ze sterownikiem dachu ( dzięki życzliwości Wysio ). Były różne pomysły i za każdym razem skucha :-| Okazało się że winny był siłownik bagażnika (przepalona ścieżka). Oczywiście nie udało by się tego naprawić bez Manfred19 <ok> Nie długo będą nowe mody... ale pomalutku... :mrgreen: Teraz dach składa się idealnie i szyby się opuszczają jak fabryka nakazuje <ok>
a teraz przedstawię winnego :mrgreen:
jpg images
screenshot utility windows
a zapraszamy na wspólne rezanie
.
jpg images
screenshot utility windows
a zapraszamy na wspólne rezanie
.
Po pierwsze skanujemy vagiem Wywaliło nam błąd 1099. Na pierwszy ogień sprawdziliśmy krańcówkę przy samym zamku klapy bagażnika. Okazała się sprawna czyli poprawnie przełączała sygnały. Ostatnim winowajcą został siłownik elektryczny do zamka klapy. Podłączona jest do niego wtyczka 6-cio pinowa. Trzy piny to sterowanie silniczkami a kolejne trzy to krańcówka. Piny wlutowane są w płytkę drukowaną. Moim zdaniem podczas pękania przewodów miedzy nadwoziem a klapą dochodzi na tych przewodach do zwarcia co skutkuje przepaleniem ścieżki w siłowniku. Pisać jak potrzeba rozpiski pinów
Siłownik jest przykręcony od wewnętrznej strony klapy bagażnika dwoma śrubami na klucz 8. Idzie od niego cięgno do zamka klapy. Wygląda tak jak na zdjęciach kilka postów wyżej. Jego obudowa jest sklejana ale wprawne ręce i ostry nożyk załatwiają sprawę rozbiórki siłownika. Żeby nie narobić sobie niepotrzebnej roboty najpierw warto zwykłym miernikiem posprawdzać czy jest przejście między poszczególnymi pinami gdy ramie siłownika jest wsunięte i wysunięte. Wieczorkiem podrzucę rozpiskę pinów. Muszę jej poszukać na kompie.