Post
autor: stawsz » 22 kwie 2014, 22:15
Mały update :
Dziś auto wstawione do kolegi-mechanika któremu , jako jednemu z nielicznych pozwalam grzebać w moich autach , a bedziemy wymieniać :
- komplety rozrząd wraz z pompą wody i termostatem
- nowa chłodnica wody - stara miała ułamany króciec odpowietrzający i mam wrażenie że auto lekko się grzało przez to.
- pozbycie się ostatnich elem. po inst , LPG - tj wymiana kompletnej wiązki silnika,
- wymiana wiązki + tj od klemy do alternatora i "rozrzutnika"
- zrobienie porządków w komorze silnika,
- wymiana przegłubu zewnętrznego,
- wymiana filtra paliwa,
- wymiana filtra aut. skrzyni biegów,
- przegląd zawieszenia przed następną wizytą w celu założenia niższego zawiasu ... no własnie i w zwiazku z tym punktem poproszę Was o radę
Zdecydowałem że na razie będzie KIT - ale za cholerę nie wiem co założyć !!!!
Mam kilka opcji - kolejność nie przypadkowa , na dziś wydaje mi sie że tak bedzie najlepiej
- same springi AP 40/30 - koszta 600zł
- same springi MTS 40/40 - koszta 300 - allegro - prawie nowe ale używka - choć martwi mnie ten tył - pomierzyłem auto w garażu i wiem że tył siedzi -1cm wzgędem przodu wiec opcja 1 po mimo ceny chyba lepsza..?
- kit TA - 40/40 - koszta 760 zł
- kit TA - 60/40 - koszta 980 zł lub podobne KIty
Docelowo bedzie gwint ale na ten sezon rozwiązanie budżetowe
Obawy :
- przy samych sprężynach juz pisałem + seria amory ... miałem juz avanta w takiej konfiguracji tragedi nie było ale potrafiło dobić w dużych dzurach
- Kit 40/40 te same obawy co przy spręzynach MTS
- kit 60/40 - obawaiam sie że bedzie za nisko a ja juz mam swoje lata i nie chcę trzeć dupą po każdym leżącym policjancie - mam golfa na gwincie wiec wiem o czym mówię juz 3 miski wymieniłem :mrgreen:
No i czy nie bedzie dobijac przy feldze 17 i np 225/45/17 7,5'
ew. wiem że są tylne amory np MTS z regulowanymi talerzykami ale nie wiem jak to działa.
Proszę doradźcie ... przeczytałem juz prawie cały wątek ZAWIESZENIE i powiem tak że im wiecej czytam to juz bardziej głupi jestem - mam zdjęcia aut ze storony niemieckiej gdzie pokazane są rózne zawiasy i też jest różnie , jednym na 40/30 siedzi jak innym na 60/40 i bądź tu mądry
Z góry dzięki - czekam z niecierpliwością na RADY