Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Cabrio] Cabrio by- stawsz - new setup :)

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
mayday2001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 190
Rejestracja: 29 sty 2011, 19:55
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: mayday2001 » 10 kwie 2014, 22:22

Zapowiada się obiecująco. Jest OK. Doświadczenie widzę jest z marką GUT :) Podoba mi się zdecydowane podejście do tematu z marszu :) Czekam za fotki z alu na Twoje desce. joł

Awatar użytkownika
wysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 624
Rejestracja: 13 cze 2009, 08:10
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wysio » 11 kwie 2014, 08:14

stawsz pisze:Wpadło parę gratów od Łukasza - WYSIO w sobotę pewnie montaż :D

[url=http://images63.fotosik.pl/865/f393fad462e9b1ebmed.jpg]Obrazek[/URL]

[url=http://images63.fotosik.pl/865/aa2004a8d4c5ffaemed.jpg]Obrazek[/URL]

[url=http://images63.fotosik.pl/865/030aac1f95b2bcfamed.jpg]Obrazek[/URL]

Dzięki - tylko o kostce do tylniej lampy zapomniałeś

W garażu robią się także takie fanty: 7,5 x 17' - myślę że dopóki nie znajdę czegoś ładniejszego to oblecą w tłumie :D

[url=http://images63.fotosik.pl/865/7a92a58835fc6ef4med.jpg]Obrazek[/URL]


Dodatkowo zastanawiam się nad montażem nowego kolektora który nie śmigał na LPG - będzie najpierw rozkręcony i wyczyszczony na błysk :P

[url=http://images65.fotosik.pl/867/f070147d1b2a8d23med.jpg]Obrazek[/URL]
wiedziałem że czegoś nie wpakowałem wyślę Ci to dzisiaj <piwo>

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 16 kwie 2014, 00:27

[aktualizacja ]

Panowie pytanie czy gwint z tej aukcji podejdzie bez przeróbek do mojej deskorolki ?

link aukcji

Awatar użytkownika
HoJoS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 276
Rejestracja: 06 lut 2012, 19:19

Post autor: HoJoS » 16 kwie 2014, 00:55

stawsz pisze:[aktualizacja ]

Panowie pytanie czy gwint z tej aukcji podejdzie bez przeróbek do mojej deskorolki ?

link aukcji
niestety nie, w cabrio jest zupelnie inny.

zzzagubiony
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 298
Rejestracja: 14 lut 2011, 13:15
Lokalizacja: Katowice

Post autor: zzzagubiony » 16 kwie 2014, 07:01

przod ci podejdzie z kazdej 80
a tylek podobno podchodzi z golf 1 p&p meir to ma u siebie a ja to bede kupowac w przyszlym miesiacu

ewentualnie kupujesz gwint z sedena sciagasz gorna obudowe i dorabiasz sprezyne na odpowiednia dlugosc ;) tego nie jestem na 100% pewny
ale laga spokojnie sie przykrecila opuscila z tym ze sprezyna jest o polowe krotsza

Awatar użytkownika
wysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 624
Rejestracja: 13 cze 2009, 08:10
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wysio » 16 kwie 2014, 08:33

stawsz pisze:[aktualizacja ]

Panowie pytanie czy gwint z tej aukcji podejdzie bez przeróbek do mojej deskorolki ?

link aukcji
to akurat jest na tył ale do sedana i avanta nie podejdzie do Ciebie :-P

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 16 kwie 2014, 09:39

zzzagubiony pisze:przod ci podejdzie z kazdej 80
a tylek podobno podchodzi z golf 1 p&p meir to ma u siebie a ja to bede kupowac w przyszlym miesiacu

ewentualnie kupujesz gwint z sedena sciagasz gorna obudowe i dorabiasz sprezyne na odpowiednia dlugosc ;) tego nie jestem na 100% pewny
ale laga spokojnie sie przykrecila opuscila z tym ze sprezyna jest o polowe krotsza
Kurde przeczytałem wiele wątków w tej sprawie i do tego nie doszedłem - ale dzieki za info ...
Pytanie z jakiego golfa 1 - zwyklak czy też cabrio musi być ?

I tak zupełnie p&p czy coś trzeba rezać?

Awatar użytkownika
wysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 624
Rejestracja: 13 cze 2009, 08:10
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wysio » 16 kwie 2014, 09:45

stawsz pisze:
zzzagubiony pisze:przod ci podejdzie z kazdej 80
a tylek podobno podchodzi z golf 1 p&p meir to ma u siebie a ja to bede kupowac w przyszlym miesiacu

ewentualnie kupujesz gwint z sedena sciagasz gorna obudowe i dorabiasz sprezyne na odpowiednia dlugosc ;) tego nie jestem na 100% pewny
ale laga spokojnie sie przykrecila opuscila z tym ze sprezyna jest o polowe krotsza
Kurde przeczytałem wiele wątków w tej sprawie i do tego nie doszedłem - ale dzieki za info ...
Pytanie z jakiego golfa 1 - zwyklak czy też cabrio musi być ?

I tak zupełnie p&p czy coś trzeba rezać?
lepiej od golf III , generalnie trzeba przerobić lage trochę ją skrócić aby po złożeniu dachu nie przedziurawiła Ci szyby od co modyfikacja no i generalnie jak chcesz większą glebę to musisz podrezać odboje żeby Ci nie dobijało na większych dołach

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 16 kwie 2014, 09:53

wysio pisze:
stawsz pisze:
zzzagubiony pisze:przod ci podejdzie z kazdej 80
a tylek podobno podchodzi z golf 1 p&p meir to ma u siebie a ja to bede kupowac w przyszlym miesiacu

ewentualnie kupujesz gwint z sedena sciagasz gorna obudowe i dorabiasz sprezyne na odpowiednia dlugosc ;) tego nie jestem na 100% pewny
ale laga spokojnie sie przykrecila opuscila z tym ze sprezyna jest o polowe krotsza
Kurde przeczytałem wiele wątków w tej sprawie i do tego nie doszedłem - ale dzieki za info ...
Pytanie z jakiego golfa 1 - zwyklak czy też cabrio musi być ?

I tak zupełnie p&p czy coś trzeba rezać?
lepiej od golf III , generalnie trzeba przerobić lage trochę ją skrócić aby po złożeniu dachu nie przedziurawiła Ci szyby od co modyfikacja no i generalnie jak chcesz większą glebę to musisz podrezać odboje żeby Ci nie dobijało na większych dołach

U siebie masz z Golf III ? ile skrócałeć lagę ? rozumiem że trzeba dać do przetoczenia jeszcze gwint na górze

Nie chce nisko - ale KIT ów sie boje - jak bedzie za wysoko to juz nic z tym nie zrobie :)

Awatar użytkownika
wysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 624
Rejestracja: 13 cze 2009, 08:10
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wysio » 16 kwie 2014, 10:30

stawsz pisze:
wysio pisze:
stawsz pisze: Kurde przeczytałem wiele wątków w tej sprawie i do tego nie doszedłem - ale dzieki za info ...
Pytanie z jakiego golfa 1 - zwyklak czy też cabrio musi być ?

I tak zupełnie p&p czy coś trzeba rezać?
lepiej od golf III , generalnie trzeba przerobić lage trochę ją skrócić aby po złożeniu dachu nie przedziurawiła Ci szyby od co modyfikacja no i generalnie jak chcesz większą glebę to musisz podrezać odboje żeby Ci nie dobijało na większych dołach

U siebie masz z Golf III ? ile skrócałeć lagę ? rozumiem że trzeba dać do przetoczenia jeszcze gwint na górze

Nie chce nisko - ale KIT ów sie boje - jak bedzie za wysoko to juz nic z tym nie zrobie :)
ja mam od Polo ale teraz jakbym miał kupić to wsadziłbym od Golfa , generalnie nie pamiętam ale w polo trochę trzeba było ją skrócić .

zzzagubiony
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 298
Rejestracja: 14 lut 2011, 13:15
Lokalizacja: Katowice

Post autor: zzzagubiony » 16 kwie 2014, 14:04

wysio, meir kupil z golfa 3 i jest za dlugi
z golfa 1 pasuje jak ulal z ta technix kosztuje nowka 400 pln
myslalem o mts ale pogadalem z gosciem to mi mowi ze paczki dostaje w kartonie mts z naklejka mts a pod nia ta technix :evil:

poczekaj pare dni to ci dam znac bo bede sam to robil

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 16 kwie 2014, 15:09

ok poczekam - zastanawia mnie tylko jeden fakt golf 1 waży pewnie z 800- 900 Kg a nasze cabrio ważą 1500Kg i jestem ciekaw jak gwint który był projektowany do mniejszej wagi bedzie się zachowywał w prawie 2x cięższym aucie

zzzagubiony
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 298
Rejestracja: 14 lut 2011, 13:15
Lokalizacja: Katowice

Post autor: zzzagubiony » 16 kwie 2014, 15:52

masz na tabliczce wybity nacisk na przednia i tylna os ;)
pozatym tylek w cabie jest lekki

poszukaj tematu meir on to wkladal i sobie chwali

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 22 kwie 2014, 22:15

Mały update :
Dziś auto wstawione do kolegi-mechanika któremu , jako jednemu z nielicznych pozwalam grzebać w moich autach , a bedziemy wymieniać :

- komplety rozrząd wraz z pompą wody i termostatem
- nowa chłodnica wody - stara miała ułamany króciec odpowietrzający i mam wrażenie że auto lekko się grzało przez to.
- pozbycie się ostatnich elem. po inst , LPG - tj wymiana kompletnej wiązki silnika,
- wymiana wiązki + tj od klemy do alternatora i "rozrzutnika"
- zrobienie porządków w komorze silnika,
- wymiana przegłubu zewnętrznego,
- wymiana filtra paliwa,
- wymiana filtra aut. skrzyni biegów,
- przegląd zawieszenia przed następną wizytą w celu założenia niższego zawiasu ... no własnie i w zwiazku z tym punktem poproszę Was o radę

Zdecydowałem że na razie będzie KIT - ale za cholerę nie wiem co założyć !!!!

Mam kilka opcji - kolejność nie przypadkowa , na dziś wydaje mi sie że tak bedzie najlepiej

- same springi AP 40/30 - koszta 600zł
- same springi MTS 40/40 - koszta 300 - allegro - prawie nowe ale używka - choć martwi mnie ten tył - pomierzyłem auto w garażu i wiem że tył siedzi -1cm wzgędem przodu wiec opcja 1 po mimo ceny chyba lepsza..?

- kit TA - 40/40 - koszta 760 zł
- kit TA - 60/40 - koszta 980 zł lub podobne KIty
Docelowo bedzie gwint ale na ten sezon rozwiązanie budżetowe

Obawy :

- przy samych sprężynach juz pisałem + seria amory ... miałem juz avanta w takiej konfiguracji tragedi nie było ale potrafiło dobić w dużych dzurach
- Kit 40/40 te same obawy co przy spręzynach MTS

- kit 60/40 - obawaiam sie że bedzie za nisko a ja juz mam swoje lata i nie chcę trzeć dupą po każdym leżącym policjancie - mam golfa na gwincie wiec wiem o czym mówię juz 3 miski wymieniłem :mrgreen:
No i czy nie bedzie dobijac przy feldze 17 i np 225/45/17 7,5'

ew. wiem że są tylne amory np MTS z regulowanymi talerzykami ale nie wiem jak to działa.

Proszę doradźcie ... przeczytałem juz prawie cały wątek ZAWIESZENIE i powiem tak że im wiecej czytam to juz bardziej głupi jestem - mam zdjęcia aut ze storony niemieckiej gdzie pokazane są rózne zawiasy i też jest różnie , jednym na 40/30 siedzi jak innym na 60/40 i bądź tu mądry

Z góry dzięki - czekam z niecierpliwością na RADY

Awatar użytkownika
pablovw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 195
Rejestracja: 30 wrz 2012, 16:20
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: pablovw » 24 kwie 2014, 22:39

Kit 60/40 będzie ok, ja miałem akurat HR-a, zobacz u mnie w temacie jak to wyglądało, moim zdaniem było optymalnie, ani mega gleby, ani kozy. Najlepiej szukaj gwintu, wiem na własnej skórze, że ciężko, ale z czasem... Powodzonka

http://olx.pl/oferta/czesci-audi-80-s2- ... 28afd77c09

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl