[Audi Cabrio] Cabrio by- stawsz - new setup :)
- mayday2001
- Forum Audi 80
- Posty: 190
- Rejestracja: 29 sty 2011, 19:55
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
wiedziałem że czegoś nie wpakowałem wyślę Ci to dzisiajstawsz pisze:Wpadło parę gratów od Łukasza - WYSIO w sobotę pewnie montaż
[url=http://images63.fotosik.pl/865/f393fad462e9b1ebmed.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://images63.fotosik.pl/865/aa2004a8d4c5ffaemed.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://images63.fotosik.pl/865/030aac1f95b2bcfamed.jpg]Obrazek[/URL]
Dzięki - tylko o kostce do tylniej lampy zapomniałeś
W garażu robią się także takie fanty: 7,5 x 17' - myślę że dopóki nie znajdę czegoś ładniejszego to oblecą w tłumie
[url=http://images63.fotosik.pl/865/7a92a58835fc6ef4med.jpg]Obrazek[/URL]
Dodatkowo zastanawiam się nad montażem nowego kolektora który nie śmigał na LPG - będzie najpierw rozkręcony i wyczyszczony na błysk
[url=http://images65.fotosik.pl/867/f070147d1b2a8d23med.jpg]Obrazek[/URL]
[aktualizacja ]
Panowie pytanie czy gwint z tej aukcji podejdzie bez przeróbek do mojej deskorolki ?
link aukcji
Panowie pytanie czy gwint z tej aukcji podejdzie bez przeróbek do mojej deskorolki ?
link aukcji
niestety nie, w cabrio jest zupelnie inny.stawsz pisze:[aktualizacja ]
Panowie pytanie czy gwint z tej aukcji podejdzie bez przeróbek do mojej deskorolki ?
link aukcji
-
- Forum Audi 80
- Posty: 298
- Rejestracja: 14 lut 2011, 13:15
- Lokalizacja: Katowice
przod ci podejdzie z kazdej 80
a tylek podobno podchodzi z golf 1 p&p meir to ma u siebie a ja to bede kupowac w przyszlym miesiacu
ewentualnie kupujesz gwint z sedena sciagasz gorna obudowe i dorabiasz sprezyne na odpowiednia dlugosc tego nie jestem na 100% pewny
ale laga spokojnie sie przykrecila opuscila z tym ze sprezyna jest o polowe krotsza
a tylek podobno podchodzi z golf 1 p&p meir to ma u siebie a ja to bede kupowac w przyszlym miesiacu
ewentualnie kupujesz gwint z sedena sciagasz gorna obudowe i dorabiasz sprezyne na odpowiednia dlugosc tego nie jestem na 100% pewny
ale laga spokojnie sie przykrecila opuscila z tym ze sprezyna jest o polowe krotsza
to akurat jest na tył ale do sedana i avanta nie podejdzie do Ciebiestawsz pisze:[aktualizacja ]
Panowie pytanie czy gwint z tej aukcji podejdzie bez przeróbek do mojej deskorolki ?
link aukcji
Kurde przeczytałem wiele wątków w tej sprawie i do tego nie doszedłem - ale dzieki za info ...zzzagubiony pisze:przod ci podejdzie z kazdej 80
a tylek podobno podchodzi z golf 1 p&p meir to ma u siebie a ja to bede kupowac w przyszlym miesiacu
ewentualnie kupujesz gwint z sedena sciagasz gorna obudowe i dorabiasz sprezyne na odpowiednia dlugosc tego nie jestem na 100% pewny
ale laga spokojnie sie przykrecila opuscila z tym ze sprezyna jest o polowe krotsza
Pytanie z jakiego golfa 1 - zwyklak czy też cabrio musi być ?
I tak zupełnie p&p czy coś trzeba rezać?
lepiej od golf III , generalnie trzeba przerobić lage trochę ją skrócić aby po złożeniu dachu nie przedziurawiła Ci szyby od co modyfikacja no i generalnie jak chcesz większą glebę to musisz podrezać odboje żeby Ci nie dobijało na większych dołachstawsz pisze:Kurde przeczytałem wiele wątków w tej sprawie i do tego nie doszedłem - ale dzieki za info ...zzzagubiony pisze:przod ci podejdzie z kazdej 80
a tylek podobno podchodzi z golf 1 p&p meir to ma u siebie a ja to bede kupowac w przyszlym miesiacu
ewentualnie kupujesz gwint z sedena sciagasz gorna obudowe i dorabiasz sprezyne na odpowiednia dlugosc tego nie jestem na 100% pewny
ale laga spokojnie sie przykrecila opuscila z tym ze sprezyna jest o polowe krotsza
Pytanie z jakiego golfa 1 - zwyklak czy też cabrio musi być ?
I tak zupełnie p&p czy coś trzeba rezać?
wysio pisze:lepiej od golf III , generalnie trzeba przerobić lage trochę ją skrócić aby po złożeniu dachu nie przedziurawiła Ci szyby od co modyfikacja no i generalnie jak chcesz większą glebę to musisz podrezać odboje żeby Ci nie dobijało na większych dołachstawsz pisze:Kurde przeczytałem wiele wątków w tej sprawie i do tego nie doszedłem - ale dzieki za info ...zzzagubiony pisze:przod ci podejdzie z kazdej 80
a tylek podobno podchodzi z golf 1 p&p meir to ma u siebie a ja to bede kupowac w przyszlym miesiacu
ewentualnie kupujesz gwint z sedena sciagasz gorna obudowe i dorabiasz sprezyne na odpowiednia dlugosc tego nie jestem na 100% pewny
ale laga spokojnie sie przykrecila opuscila z tym ze sprezyna jest o polowe krotsza
Pytanie z jakiego golfa 1 - zwyklak czy też cabrio musi być ?
I tak zupełnie p&p czy coś trzeba rezać?
U siebie masz z Golf III ? ile skrócałeć lagę ? rozumiem że trzeba dać do przetoczenia jeszcze gwint na górze
Nie chce nisko - ale KIT ów sie boje - jak bedzie za wysoko to juz nic z tym nie zrobie
ja mam od Polo ale teraz jakbym miał kupić to wsadziłbym od Golfa , generalnie nie pamiętam ale w polo trochę trzeba było ją skrócić .stawsz pisze:wysio pisze:lepiej od golf III , generalnie trzeba przerobić lage trochę ją skrócić aby po złożeniu dachu nie przedziurawiła Ci szyby od co modyfikacja no i generalnie jak chcesz większą glebę to musisz podrezać odboje żeby Ci nie dobijało na większych dołachstawsz pisze: Kurde przeczytałem wiele wątków w tej sprawie i do tego nie doszedłem - ale dzieki za info ...
Pytanie z jakiego golfa 1 - zwyklak czy też cabrio musi być ?
I tak zupełnie p&p czy coś trzeba rezać?
U siebie masz z Golf III ? ile skrócałeć lagę ? rozumiem że trzeba dać do przetoczenia jeszcze gwint na górze
Nie chce nisko - ale KIT ów sie boje - jak bedzie za wysoko to juz nic z tym nie zrobie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 298
- Rejestracja: 14 lut 2011, 13:15
- Lokalizacja: Katowice
-
- Forum Audi 80
- Posty: 298
- Rejestracja: 14 lut 2011, 13:15
- Lokalizacja: Katowice
Mały update :
Dziś auto wstawione do kolegi-mechanika któremu , jako jednemu z nielicznych pozwalam grzebać w moich autach , a bedziemy wymieniać :
- komplety rozrząd wraz z pompą wody i termostatem
- nowa chłodnica wody - stara miała ułamany króciec odpowietrzający i mam wrażenie że auto lekko się grzało przez to.
- pozbycie się ostatnich elem. po inst , LPG - tj wymiana kompletnej wiązki silnika,
- wymiana wiązki + tj od klemy do alternatora i "rozrzutnika"
- zrobienie porządków w komorze silnika,
- wymiana przegłubu zewnętrznego,
- wymiana filtra paliwa,
- wymiana filtra aut. skrzyni biegów,
- przegląd zawieszenia przed następną wizytą w celu założenia niższego zawiasu ... no własnie i w zwiazku z tym punktem poproszę Was o radę
Zdecydowałem że na razie będzie KIT - ale za cholerę nie wiem co założyć !!!!
Mam kilka opcji - kolejność nie przypadkowa , na dziś wydaje mi sie że tak bedzie najlepiej
- same springi AP 40/30 - koszta 600zł
- same springi MTS 40/40 - koszta 300 - allegro - prawie nowe ale używka - choć martwi mnie ten tył - pomierzyłem auto w garażu i wiem że tył siedzi -1cm wzgędem przodu wiec opcja 1 po mimo ceny chyba lepsza..?
- kit TA - 40/40 - koszta 760 zł
- kit TA - 60/40 - koszta 980 zł lub podobne KIty
Docelowo bedzie gwint ale na ten sezon rozwiązanie budżetowe
Obawy :
- przy samych sprężynach juz pisałem + seria amory ... miałem juz avanta w takiej konfiguracji tragedi nie było ale potrafiło dobić w dużych dzurach
- Kit 40/40 te same obawy co przy spręzynach MTS
- kit 60/40 - obawaiam sie że bedzie za nisko a ja juz mam swoje lata i nie chcę trzeć dupą po każdym leżącym policjancie - mam golfa na gwincie wiec wiem o czym mówię juz 3 miski wymieniłem :mrgreen:
No i czy nie bedzie dobijac przy feldze 17 i np 225/45/17 7,5'
ew. wiem że są tylne amory np MTS z regulowanymi talerzykami ale nie wiem jak to działa.
Proszę doradźcie ... przeczytałem juz prawie cały wątek ZAWIESZENIE i powiem tak że im wiecej czytam to juz bardziej głupi jestem - mam zdjęcia aut ze storony niemieckiej gdzie pokazane są rózne zawiasy i też jest różnie , jednym na 40/30 siedzi jak innym na 60/40 i bądź tu mądry
Z góry dzięki - czekam z niecierpliwością na RADY
Dziś auto wstawione do kolegi-mechanika któremu , jako jednemu z nielicznych pozwalam grzebać w moich autach , a bedziemy wymieniać :
- komplety rozrząd wraz z pompą wody i termostatem
- nowa chłodnica wody - stara miała ułamany króciec odpowietrzający i mam wrażenie że auto lekko się grzało przez to.
- pozbycie się ostatnich elem. po inst , LPG - tj wymiana kompletnej wiązki silnika,
- wymiana wiązki + tj od klemy do alternatora i "rozrzutnika"
- zrobienie porządków w komorze silnika,
- wymiana przegłubu zewnętrznego,
- wymiana filtra paliwa,
- wymiana filtra aut. skrzyni biegów,
- przegląd zawieszenia przed następną wizytą w celu założenia niższego zawiasu ... no własnie i w zwiazku z tym punktem poproszę Was o radę
Zdecydowałem że na razie będzie KIT - ale za cholerę nie wiem co założyć !!!!
Mam kilka opcji - kolejność nie przypadkowa , na dziś wydaje mi sie że tak bedzie najlepiej
- same springi AP 40/30 - koszta 600zł
- same springi MTS 40/40 - koszta 300 - allegro - prawie nowe ale używka - choć martwi mnie ten tył - pomierzyłem auto w garażu i wiem że tył siedzi -1cm wzgędem przodu wiec opcja 1 po mimo ceny chyba lepsza..?
- kit TA - 40/40 - koszta 760 zł
- kit TA - 60/40 - koszta 980 zł lub podobne KIty
Docelowo bedzie gwint ale na ten sezon rozwiązanie budżetowe
Obawy :
- przy samych sprężynach juz pisałem + seria amory ... miałem juz avanta w takiej konfiguracji tragedi nie było ale potrafiło dobić w dużych dzurach
- Kit 40/40 te same obawy co przy spręzynach MTS
- kit 60/40 - obawaiam sie że bedzie za nisko a ja juz mam swoje lata i nie chcę trzeć dupą po każdym leżącym policjancie - mam golfa na gwincie wiec wiem o czym mówię juz 3 miski wymieniłem :mrgreen:
No i czy nie bedzie dobijac przy feldze 17 i np 225/45/17 7,5'
ew. wiem że są tylne amory np MTS z regulowanymi talerzykami ale nie wiem jak to działa.
Proszę doradźcie ... przeczytałem juz prawie cały wątek ZAWIESZENIE i powiem tak że im wiecej czytam to juz bardziej głupi jestem - mam zdjęcia aut ze storony niemieckiej gdzie pokazane są rózne zawiasy i też jest różnie , jednym na 40/30 siedzi jak innym na 60/40 i bądź tu mądry
Z góry dzięki - czekam z niecierpliwością na RADY
Kit 60/40 będzie ok, ja miałem akurat HR-a, zobacz u mnie w temacie jak to wyglądało, moim zdaniem było optymalnie, ani mega gleby, ani kozy. Najlepiej szukaj gwintu, wiem na własnej skórze, że ciężko, ale z czasem... Powodzonka
http://olx.pl/oferta/czesci-audi-80-s2- ... 28afd77c09
http://olx.pl/oferta/czesci-audi-80-s2- ... 28afd77c09