[2.0 3A] tuning silnika
hm ciekawe o tym jeszcze nie słyszałem tylko i tak musiał bym jakiś dół załatwić bo niemiłosiernie cylindry wytarte więc to chyba zbyt dużo. myślę nad 2.0 16V 140ps albo 1.8 20V bez T hmm już sam nie wiem co mam wymyśleć...
Poskładałem ten rozrząd wreszcie no i brak mocy mnie zastanawia hmm. padaka ten silnik co mam wsadzony trzeba coś myśleć panowie
Poskładałem ten rozrząd wreszcie no i brak mocy mnie zastanawia hmm. padaka ten silnik co mam wsadzony trzeba coś myśleć panowie
Chcesz zrobić coś oryginalnego to przykryj blok właśnie tą głowicą co Ci podałem i do tego zapodaj listwę z czterema przepustnicami, możesz to zrobić na gażnikach bądż na wtrysku.
Tak wygląda głowica x-flow na bloku PG
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f3e ... ac142.html
Tak wygląda głowica x-flow na bloku PG
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f3e ... ac142.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Forum ci pomoże tylko musisz się zdecydować co chcesz robić. Na wiele twoich pytań padła już odpowiedz jak nie tu to na innych forach. Poczytaj projekty innych ludzi. Ze wszystkiego można wykrzesać moc pytanie jakim kosztem? Zrobienie "czegoś" fajnego nie jest tanie i szybkie, że pstrykniesz palcami i już masz. Możesz wsadzić np: 1jz :mrgreen:
Hmm kolego luckash powiem ci tak.. określiłem się co do wyboru silnika.. zależy mi na wolnossącym benzynowym motorze do 2 litrów pojemości.. i zależy mi na tym abyście mi podpowiedzieli z włąsnego doświadczenia który silnik będzie najlepszą alternatywą do wsadzenia.. czytalem trochę o tych silnikach i wiem że jedne siadają na łapy inne na sanki hmm coś muszę pokombinować i razem z wami chciałbym podjąć tą decyzję bo ja trochę w gorącej wodzie kąpany jestem i nie chcę wrzucić pieniędzy w coś co nie będzie miało żadnego sensu.. Autko będzie jeździć w lokalnych wyścigach i do tego jest budowane... wiem że jedni mają większą wiedzę inni mniejszą więc proszę was o pokojowe nastawienie w stosunku do mojej osoby
OK. Więc tak ja bym wkładał 16v nie ważne czy 1.8 czy 2.0 jak chcesz jakieś rajdy robić + remont jeśli jest konieczny. A to czy jest z poprzecznego czy wzdłużnego auta to kłopotu za wiele nie robi wyczytaj sobie co trzeba zmienić. Jak to ma za&%(lać to zakładaj itb z moto i jakiś wtrysk. Ja ci mogę ogarnąć kolektor ssący pod takie itb, do tego trąbki i jakiś air box. Wydech też trzeba zrobić od nowa.
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Nam się pomysły skończą a ty dalej będziesz się pytał "co jeszcze mi polecicie prócz...?" Jak znasz silniki 6a i adr to nad czym się zastanawiasz? Rakiety z tego nie będzie w serii i tak. Jak już kupisz to wtedy zadawaj konkretne pytania na temat modów, etc. Tematów dot. zmiana silnika na... jest multum. A przypomnę ci że w pierwszym poście pisałeś że nie chcesz robić swapu na 16v i inne wynalazki.