Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 3A] tuning silnika

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
dawid91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 183
Rejestracja: 11 lis 2011, 12:11

Post autor: dawid91 » 17 cze 2014, 12:31

Byłeś na hamowni z tym 3A czy tam 6A? Ile było konii? Ile do setki?

athek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 19 lip 2009, 12:52
Lokalizacja: NS

Post autor: athek » 17 cze 2014, 18:45

hm ciekawe o tym jeszcze nie słyszałem :D tylko i tak musiał bym jakiś dół załatwić bo niemiłosiernie cylindry wytarte :D więc to chyba zbyt dużo. myślę nad 2.0 16V 140ps albo 1.8 20V bez T hmm już sam nie wiem co mam wymyśleć...
Poskładałem ten rozrząd wreszcie no i brak mocy mnie zastanawia hmm. padaka ten silnik co mam wsadzony trzeba coś myśleć panowie

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 17 cze 2014, 22:50

Chcesz zrobić coś oryginalnego to przykryj blok właśnie tą głowicą co Ci podałem i do tego zapodaj listwę z czterema przepustnicami, możesz to zrobić na gażnikach bądż na wtrysku.

Tak wygląda głowica x-flow na bloku PG

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f3e ... ac142.html

athek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 19 lip 2009, 12:52
Lokalizacja: NS

Post autor: athek » 19 cze 2014, 12:17

hmm ciekawe to może być.. więc tak..
dół od 2.0 8V
głowica od 1.6 z A4 np ???? (kod silnika?)
Układ wtryskowy miałbym może z Seata cordoby 2.0 16V 115ps wygląda na digifanta chyba
jak wygląda sprawa z rozrządem w takim wynalazku :D

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 19 cze 2014, 12:32

athek pisze:1.6 z A4 np ???? (kod silnika?)
Czytaj uważnie:
turbofin pisze:Jak założysz ADP to tak, w innych x-flow 1,6 8v podobno trzeba coś przerabiać, dwa otwory na śruby głowicy i jakiś kanał olejowy

athek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 19 lip 2009, 12:52
Lokalizacja: NS

Post autor: athek » 19 cze 2014, 16:22

ale czy jest sens kupować dół od 3A i do tego głowicę i cały układ wtryskowy ?? ile można na takim setupie wyciągnąć ?
Może odrazu 6A ? lub 1.8 20V

luckash
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 24 wrz 2012, 18:36
Lokalizacja: Bartniczka

Post autor: luckash » 19 cze 2014, 17:08

a ile chcesz wydać? Mnie sie wydaje że szukasz taniego sposobu ma moc. Najtaniej jest kupić mocny silnik.

athek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 19 lip 2009, 12:52
Lokalizacja: NS

Post autor: athek » 19 cze 2014, 18:36

nie szukam taniego sposobu na moc... zależy mi na tym żeby zrobić coś fajnego.. a forum jest od tego aby się podzielić wiedzą z dokonanych modyfikacji i podpowiedzieć komuś kto nie siedzi w temacie dostatecznie dużo co można a czego nie...

luckash
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 24 wrz 2012, 18:36
Lokalizacja: Bartniczka

Post autor: luckash » 19 cze 2014, 19:23

Forum ci pomoże tylko musisz się zdecydować co chcesz robić. Na wiele twoich pytań padła już odpowiedz jak nie tu to na innych forach. Poczytaj projekty innych ludzi. Ze wszystkiego można wykrzesać moc pytanie jakim kosztem? Zrobienie "czegoś" fajnego nie jest tanie i szybkie, że pstrykniesz palcami i już masz. Możesz wsadzić np: 1jz :mrgreen:

athek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 19 lip 2009, 12:52
Lokalizacja: NS

Post autor: athek » 19 cze 2014, 19:54

Hmm kolego luckash powiem ci tak.. określiłem się co do wyboru silnika.. zależy mi na wolnossącym benzynowym motorze do 2 litrów pojemości.. i zależy mi na tym abyście mi podpowiedzieli z włąsnego doświadczenia który silnik będzie najlepszą alternatywą do wsadzenia.. czytalem trochę o tych silnikach i wiem że jedne siadają na łapy inne na sanki hmm coś muszę pokombinować :D i razem z wami chciałbym podjąć tą decyzję bo ja trochę w gorącej wodzie kąpany jestem i nie chcę wrzucić pieniędzy w coś co nie będzie miało żadnego sensu.. Autko będzie jeździć w lokalnych wyścigach i do tego jest budowane... wiem że jedni mają większą wiedzę inni mniejszą więc proszę was o pokojowe nastawienie w stosunku do mojej osoby :D :-P

luckash
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 24 wrz 2012, 18:36
Lokalizacja: Bartniczka

Post autor: luckash » 19 cze 2014, 21:47

OK. Więc tak ja bym wkładał 16v nie ważne czy 1.8 czy 2.0 jak chcesz jakieś rajdy robić + remont jeśli jest konieczny. A to czy jest z poprzecznego czy wzdłużnego auta to kłopotu za wiele nie robi wyczytaj sobie co trzeba zmienić. Jak to ma za&%(lać to zakładaj itb z moto i jakiś wtrysk. Ja ci mogę ogarnąć kolektor ssący pod takie itb, do tego trąbki i jakiś air box. Wydech też trzeba zrobić od nowa.

athek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 19 lip 2009, 12:52
Lokalizacja: NS

Post autor: athek » 20 cze 2014, 00:13

no to szutrowe trasy więc nie zależy na vmaxie.. właśnie tu zaczynamy od czego zacząć... najbliżej memu sercu jest 2.0 16v 6A 137ps.. chyba że ktoś coś poleca... ewentualnie 1.8 20V ADR.. te 2 silniki wybrał.. i prosił bym o ewentualne dodanie coś od siebie ktoścoś poleca???

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 20 cze 2014, 10:28

Jest przeciesz tele nowszych konstrukcji 20V niz adr np arg. Jest lepszy bo ma zmienne fazy rozrzadu i zmienną długość kolektora.

athek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 19 lip 2009, 12:52
Lokalizacja: NS

Post autor: athek » 20 cze 2014, 14:53

dlatego pytam was o zdanie.. nie wiem wszystkiego. te 2 silniki znam. więc co prócz tego byście jeszcze proponowali ?

luckash
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 24 wrz 2012, 18:36
Lokalizacja: Bartniczka

Post autor: luckash » 20 cze 2014, 15:34

Nam się pomysły skończą a ty dalej będziesz się pytał "co jeszcze mi polecicie prócz...?" Jak znasz silniki 6a i adr to nad czym się zastanawiasz? Rakiety z tego nie będzie w serii i tak. Jak już kupisz to wtedy zadawaj konkretne pytania na temat modów, etc. Tematów dot. zmiana silnika na... jest multum. A przypomnę ci że w pierwszym poście pisałeś że nie chcesz robić swapu na 16v i inne wynalazki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl