[B4 2.0E ABK] Problem olejowy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 82
- Rejestracja: 26 lut 2011, 23:57
- Lokalizacja: Namysłów
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
ja zmieniłem z Gulf 15W40, na Motul 6100 10W40 przy przebiegu 360tys nie powiem silnik nadal bierze olej, ale tyle samo co 15W40 no i ciszej chodzi, zrobiłem też płukankę mało agresywnym środkiem przed wymianą nazwy nie pamiętam. Olej motul stosuje juz od kilku lat w różnych autach, jest też Motul 15W50 na bazie syntetycznej bardzo gęsty http://www.motul.auto.pl/index.php?p=171
m@x1313, przy LPG chyba kazdy silnik bierze troche oleju. Kumpel kupil niedawno Jaguara, zrobil gaz u tego samego kolesia co ja i po jakims czasie zapalila mu sie w trasie kontrolka oleju. Okazalo sie ze ma niski poziom oleju. Nigdy tego nie sprawdzal bo auto wczesniej nie bralo oleju, a na gazie okazalo sie ze dolewa jakies 1,5 litra miedzy przegladami. Tylko ze tam jest V6 3.0 :mrgreen:
U mnie po remoncie silnika jest duza poprawa. Przed remontem 1L/1000km, po remoncie 0L/1000km ale widze ze po 6000km od remontu chyba znowu zapiekaja sie pierscienie na gazie bo ostatnio musialem dolac 0,5L. Najwidoczniej taki urok jazdy na LPG. W poprzednim aucie tez tak mialem po zrobieniu 100tys km na gazie. Olej w obu przypadkach to 15W40.
U mnie po remoncie silnika jest duza poprawa. Przed remontem 1L/1000km, po remoncie 0L/1000km ale widze ze po 6000km od remontu chyba znowu zapiekaja sie pierscienie na gazie bo ostatnio musialem dolac 0,5L. Najwidoczniej taki urok jazdy na LPG. W poprzednim aucie tez tak mialem po zrobieniu 100tys km na gazie. Olej w obu przypadkach to 15W40.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 82
- Rejestracja: 26 lut 2011, 23:57
- Lokalizacja: Namysłów
To może i ja się wypowiem. przed wymianą uszczelniaczy zaworowych dolewałem 5-6 litrów oliwy. Jako że spożycie było spore lałem Mobil s2000 10w40. Mimo że olej dolewałem często to podczas wymiany był czarny. Po wymianie uszczelniaczy zalałem właśnie Valvoline również 10w40. Zrobione mam na nim 5 tysi. Ani grama nie ubyło i co mnie zaskoczyło...olej jest czysty, zupełnie jak bym go wczoraj zalał.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 82
- Rejestracja: 26 lut 2011, 23:57
- Lokalizacja: Namysłów
drodzy koledzy ja miałem problem z silnikiem2,6 abc brał litr na 700 kilometrów nie bawiłem się w remonty tylko w piątek 26 06 wymieniłem silnik i mam większy kłopot niż miałem nie wiem ile bierze oleju bo nie miałem kiedy to sprawdzić ale rano gdy odpaliłem silnik pojawił się siwy dymek tak z minutę póżniej spokój ale gdy dałem mu porządnie po gazie i przyjechałem do domu przeżyłem szok kopcił gorzej niż mój sprawdziłem kompresie na wszystkich cylindrach miał na wszystkich około 12 znam dobrze tego co mi sprzedał silnik wymontowany był w lutym i stał w garażu zanim go włożyłem do czerwca przy jeżdzie nawet 140 nie dymi tylko gdy ciągnę na każdym biegu do 6000 obrotów zgaszę go i za 10 minut jest znów ok POMÓŻCIE bo już zgłupiałem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
jak byś tak użył szukajki to dawno już byś wiedział, nawet na pierwszej stronie tego tematu jest napisane, a gdzie ich szukać hmm, no chyba najlepiej w sklepie motoryzacyjnymdjabeł pisze:jak to okazały by się uszczelniacze to gdzie ich szukać ile kosztuje wymiana i czy można wymienić je bez zdejmowania głowic