
...musze przejzec caly dolot, moze gdzies ucieka ...
Przeplywka - temat rzeka...jak odłaczyłem to na pieszo szybciej szedłem niz auto jechalo...wiec chyba dziala, wiadomo ze nie musi dzialac na 100% i to tez bedzie wplywało na zamułe...
Jak masz silnik na przepływce pierburga (bo na przepływce boscha trudniej znależć przyczynę ),pompuje ci 0,9 -1 bar ,to wątpię żeby był gdzieś nieszczelny dolot w części ciśnieniowej ,jak już, to tak jak pisałem ,nieszczelność między przepływką a turbiną ,wtedy przepływka "nie widzi " całej masy powietrza zasysanej przez silnik i tnie dawkę paliwa ,skutek -mułGie pisze:musze przejzec caly dolot, moze gdzies ucieka
Jedyna rozsadna rzecz ,jaką moge ci podpowiedziec ,to podpiac vaga i zrobic logi dynamiczne z doladowaniem 011 i z przeplywką 003 ...wszelkie inne teoretyczne rozwazania "co moze byc nie tak " sa malo przydatne 8-) A co do tej "skazy " na wezu dolotu ,to nie wygląda to na zadne pekniecie ...zreszta zobacz sobie od środkadrivtens pisze: dzisiaj jeszcze rano złączyłem te dwa przewody i ominąłem zawór N75. Wydaje mi się, że auto jedzie lepiej ale dalej ma problemy przy wyższych obrotach 3000 obr/min. Nie wiem jaki powinien być skutek jazdy przy tym stanie rzeczy, bo turbina zdaje się pompuje teraz 0,6 bara. Jak myślicie?