Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL]Przekładka silnika 1.8T do Audi 80 - FAQ

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 06 wrz 2014, 19:00

Kicman, gdybyś czytał dokładniej, to byś nie zadawał nie potrzebnych pytań.
Tutaj kolega Sagem jednak miał rację, szkoda tylko że nie wspomniał o jednym szczególe gdy jednak chciałem pozostać przy tej podstawie akumulatora i złamałem sobie króciec wodny, który jest z tyłu głowicy, taki plastikowy z czujnikiem pionowo do góry
Można przy niej pozostać, trzeba podciąć rurkę metalową i ją przerobić lub dać gumowy wąż ( to tylko odma ), po podcięciu króccie czujnika nie przeszkadzają. Akumulator musi być mniejszy, osłona wchodzi. Żadna filozofia. Co do łap to było pisane sryliond razy i szkoda że każdemu trzeba z osoba tłumaczyć.

P.s ja od 4 lat pisałem że poduszka od ADRa to jakiś głupi wymysł, przełożyłem już pare sztuk 1.8T do budy b4 i b3 i NIGDY jej nie użyłem, także nie wiem czemu tak często ona się pojawia.

Kicman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 07 sty 2007, 21:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kicman » 07 wrz 2014, 02:03

sagem pisze:Można przy niej pozostać, trzeba podciąć rurkę metalową i ją przerobić lub dać gumowy wąż ( to tylko odma ), po podcięciu króccie czujnika nie przeszkadzają. Akumulator musi być mniejszy, osłona wchodzi. Żadna filozofia. Co do łap to było pisane sryliond razy i szkoda że każdemu trzeba z osoba tłumaczyć.
Mam powieszony silnik, mam wszystko jak na tacy i nawet jak wytnę podstawę akumulatora aż po ściankę, za którą zapina się osłonę plastikową to i tak króciec z czujnikiem się u mnie nie mija ;-) Odmę przerobić to pół biedy bo się wężem obejdzie ale to plastikowe gówno od wody ze sterczącym do góry czujnikiem wadzi jak cholera i musiał bym bardzo dużo wycinać, tak przymierzając to nie wiem czy jak utnę po samą śrubę masową to i tak nie będzie przywadzać. Dlatego nie rozumiem tego co piszesz bo u mnie to się jakoś nie do końca pokrywa z rzeczywistością, tak samo ta prawa łapa, u mnie szpilka poduszki jest wygięta w stronę silnika, leci skosem i sama płaszczyzna łapy też jest pod skosem ale poducha jest napięta jak baranie jaja...

To tak ma właśnie wyglądać i będzie niby wszystko OK?

Specjalnie pojadę rano do garażu i zrobię ci fotkę jak spotyka się podstawa z króćcem bo ja już nie wiem co mam robić, miałem usuwać podstawę i akumulator do bagażnika ale teraz to ja już w ogóle nie wiem co robić skoro twierdzisz że to nie problem by została i tak bym wolał ale ja tego nie widzę...

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 07 wrz 2014, 08:54

Mam powieszony silnik, mam wszystko jak na tacy i nawet jak wytnę podstawę akumulatora aż po ściankę, za którą zapina się osłonę plastikową to i tak króciec z czujnikiem się u mnie nie mija
Całej nie trzeba ciąc, wystarczy róg, prawą jej stronę stojąc przed autem, wtedy wchodzi z luzem 2cm i wystarcza na "pracę" silnika, tylko wtedy troche mniejszy aku, a nie jakiś wielki. Co do łapy, nie musisz mi robić zdjęć - masz po prostu złą łapę i tyle. Nic nie ma być naprężone ani naciągnietę, to chyba logiczne, bo zaraz by rwało poduchy.

Kicman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 07 sty 2007, 21:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kicman » 07 wrz 2014, 11:41

sagem pisze:Co do łapy, nie musisz mi robić zdjęć - masz po prostu złą łapę i tyle. Nic nie ma być naprężone ani naciągnietę, to chyba logiczne, bo zaraz by rwało poduchy.
To jaką mam mieć tą łapę? Nigdzie nic nie jest o tym napisane, miała być fabryczna łapa od 1.8T z audi A4 B5 i taką mam bo z takiego auta mam silnik, poduszki w nim były podobne do tych w B4 tyle że z dwóch stron cienkie szpilki. Według Etki mam łapę o numerze 8D0199306G i jest to taka z osłoną blaszaną pod turbiną. Jeszcze sprawdzę numer na samej łapie jak mi się uda w jakiś sposób, co ciekawe na allegro patrząc to łapy z A4 B5 mają numer 8D0199308L a łapa ADR to 8D0199308J.Jeszcze jest coś takiego jak 8D0199308M. Teraz pytanie jaką mam mieć żeby było dobrze.

Może po prostu teraz mi ciągnie i krzywi silnik dlatego ten króciec plastikowy tak mocno u mnie wadzi bo wydaje mi się że silnik jest ogólnie za głęboko.

Akumulator mam mały bo 45Ah więc zajmuje ze 2/3 tej podstawy.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 07 wrz 2014, 12:39

Silnik za głęboko, a co, skrzynie cofnąłeś ?

Kicman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 07 sty 2007, 21:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kicman » 07 wrz 2014, 13:10

Sam zobacz jak siedzi silnik:

Obrazek Obrazek Obrazek

Silnik jest AJL z A4 B5 Quattro Anglik i od niego jest prawa łapa a lewa przekręcona moja. Idę zrzucać cały kolektor wydechowy z turbo w dodatku już na aucie żeby sprawdzić jaka jest łapa :-/ Nic tylko skakać z radości :evil:

Awatar użytkownika
BlackT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 28 sty 2012, 17:20

Post autor: BlackT » 07 wrz 2014, 15:28

aldi pisze:
BlackT pisze:I know driver side fits from ABK,ABT, but for pasanger side i can only buy new 300&#8364; (to much expensive) <buu> <buu>
Some people leave original (right/passanger side) AEB mount (part screwed to engine). And they drilled bigger hole in these part for rubber mount screw.
Thank you very much <piwo>
Can you give me engine code of this part? Is that mount from AJL siliniki

Kicman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 07 sty 2007, 21:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kicman » 07 wrz 2014, 15:53

BlackT pisze:Can you give me engine code of this part? Is that mount from AJL siliniki
This mount doesn't fit to audi 80 b4 R4/5 engines like you see and it's from the audi a4 b5 quattro 99'/00' facelifting AJL engine. I must to take off this mount today and look at the OEM code of it, then I post it here and start to looking for the appropriate mount.

sagem, wrzucam ci foto jak wiele brakuje by mijał się króciec z podstawą, na ten moment nie da rady nawet przykrecić go na otwory bo już się tak mocno zapiera.

Obrazek

Podaj proszę w temacie jaki numer powinna mieć łapa, która normalnie pasuje do silnika i na poduszkę.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 07 wrz 2014, 16:03

Kicman pisze:sagem, wrzucam ci foto jak wiele brakuje by mijał się króciec z podstawą
Pytam 10ty raz, po co mi wrzucasz to foto, jak ja OBECNIE swapuje AJL'a do B3, gdzie długość komory i umiejscowienie jest identyczne, i wiem dokładnie jak sprawa się przedstawia. ( PO za tym nie ma znaczenia, czy to AJL, AEB, AWT czy inny - wszystkie mają praktycznie identycznie ) Mówiłem, że wejdzie, ale trzeba osłonę uciąć po skosie, jak ktoś się upera tam włożyć akumulator, ja zawsze odradzam tą opcje z racji temperatur ( mimo owinięcia wydechu i osłon termo ) i przeniesienia go do bagażnika bądź tam gdzie jest w V6, dlatego też zrób tak jak pisałem Ci już dawno albo przestań męczyć... jeśli sam nie jesteś w stanie podołać to oddaj to komuś kto Ci to ogarnie, przez forum ciężko jest zrobić swapa.

Pozdro!

Kicman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 07 sty 2007, 21:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kicman » 07 wrz 2014, 16:29

sagem pisze:Pytam 10ty raz, po co mi wrzucasz to foto, jak ja OBECNIE swapuje AJL'a do B3, gdzie długość komory i umiejscowienie jest identyczne, i wiem dokładnie jak sprawa się przedstawia. ( PO za tym nie ma znaczenia, czy to AJL, AEB, AWT czy inny - wszystkie mają praktycznie identycznie ) Mówiłem, że wejdzie, ale trzeba osłonę uciąć po skosie, jak ktoś się upera tam włożyć akumulator, ja zawsze odradzam tą opcje z racji temperatur ( mimo owinięcia wydechu i osłon termo ) i przeniesienia go do bagażnika bądź tam gdzie jest w V6, dlatego też zrób tak jak pisałem Ci już dawno albo przestań męczyć... jeśli sam nie jesteś w stanie podołać to oddaj to komuś kto Ci to ogarnie, przez forum ciężko jest zrobić swapa.

Pozdro!
No to wywalam podstawę i ładuję w bagażnik, OK ale w sumie to nie pomagasz niestety bo ciągle dajesz wymijające odpowiedzi nie do końca na temat, nie wiem czy wynika to z twojej złośliwości czy wszyscy z Olsztyna tacy są bo akurat zrobiłem zakupy u "tomkom" i ręce mi już opadają na tego gościa. Nie dość że 1.5 tygodnia czekałem na pare pierdół w tym linkę gazu o której mi napisałeś to jeszcze połowe gratów przysłał nie tych co trzeba a teraz robi problemy, idzie się tylko wkur....

Piszesz znów że nie ma różnicy czy to AJL czy AEB itd. Pisałeś że łapy pasują, że wszystko siada jak trzeba, robisz obecnie swap któryś z kolei. Napisałem ci jaki mam silnik i z czego już dawno temu i teraz też po czym nagle stwierdziłeś że mam złą łapę, więc ja już nie wiem kto tu opowiada pierdoły, piszesz kolejny post, ja odpowiadam i ciągnę cię za język bo nadal nie mam konkretnej, krótkiej odpowiedzi JAKA TO MA BYĆ ŁAPA?????????!!!!!!!!!!!

Wprowadzacie ludzi w błąd na forum to teraz pomagajcie, bo nie jesteś jedyny, po co pisać że wszystko pasuje jak ewidentnie nie pasuje. Nie mam możliwości przebierać w łapach silników bo nie mam magazynów z częściami do Audi, po raz enty: piszesz że pasuje a jednak nie pasuje więc teraz pomóż i napisz dlaczego i co mam kupic, zamówić, co z tą cholerną łapą??

Czy to tak wiele? Z resztą sobie poradzę ale skoro ta łapa, która miała pasować nie pasuje to tutaj już sobie nie poradzę niestety. Rozumiem żę masz interes ale na siłę nikogo do siebie nie ściągniesz żeby zarobić, jak byś napisał że nie pasuje to bym olał ten swap i sprzedał tego parcha.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 07 wrz 2014, 17:21

Kicman pisze:Piszesz znów że nie ma różnicy czy to AJL czy AEB itd. Pisałeś że łapy pasują, że wszystko siada jak trzeba, robisz obecnie swap któryś z kolei
Nie ma różnicy, różnica jest tylko w Nowszych 1.8T. Łapy pasują, kiedy wkładam przedliftowe 1.8T do budy b4 z łapami spawanymi bądź b3 R5. Opisane to jest tutaj w FAQ, oraz pisalem Ci to samo na Pw.
Kicman pisze: JAKA TO MA BYĆ ŁAPA?????????!!!!!!!!!!!
Aluminiowa, i nie krzycz ;-)
Kicman pisze:Wprowadzacie ludzi w błąd na forum to teraz pomagajcie, bo nie jesteś jedyny, po co pisać że wszystko pasuje jak ewidentnie nie pasuje. Nie mam możliwości przebierać w łapach silników bo nie mam magazynów z częściami do Audi, po raz enty: piszesz że pasuje a jednak nie pasuje więc teraz pomóż i napisz dlaczego i co mam kupic, zamówić, co z tą cholerną łapą??
Nikt nie wprowadza w błąd - jeśli ktoś jest kumaty da sobie radę, jak możesz oczerniać forum lub ludzi z forum kiedy to tylko pomoc przez internet. Może jeszcze podjechać do Ciebie i Ci to zamontować ?
Kicman pisze:Rozumiem żę masz interes ale na siłę nikogo do siebie nie ściągniesz żeby zarobić, jak byś napisał że nie pasuje to bym olał ten swap i sprzedał tego parcha.
Nic nie rozumiesz, ja akurat nikogo nie musze ściągać ani reklamować - wystarczy mi spam na pw od osób Twojego pokroju. I nie obwiniaj mnie o to, że sobie nie możesz poradzić z tym co zacząłeś.

Zresztą wiem, że nie tylko mi trujesz tyłek przy niedzieli, także z mojej strony to jest koniec "pomocy" w Twoim kierunku przez forum, skoro tak źle Ci odpowiadałem na pytania.

Po za tym skończmy ten spam, bo to nie temat od tego.

pawlikowski90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 24 cze 2012, 15:45
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: pawlikowski90 » 07 wrz 2014, 17:27

ja takze mialem problem z łapa jak w piatek wrzucalem 1.8 t wczoraj to sobie po prostu zrobiłem druga i pasuje cacy.... Obrazek Obrazek Obrazek

Kicman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 07 sty 2007, 21:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kicman » 07 wrz 2014, 21:05

Skomentuję to tak: DLATEGO W POLSCE NIC NIE MA BO POLACY TO TAKI WŁAŚNIE NARÓD KRNĄBRNY I ZŁOŚLIWY!

sagem, po co znów piszesz że wsadzasz i pasują, już raz napisałeś, kupiłem silnik, wsadziłem i nie pasuje, ...................................................., to określenie pasuje mi tu najlepiej, wystarczyło podać numer łapy, która ci za każdym razem pasuje jak to napisałeś no ale to zbyt trudne, lepiej pie....ć głupoty przez trylion postów a w tym temacie gówno jest napisane, przegladałem go całego kilka razy bez rezultatu. Co do twojej pomocy to od początku była bardzo oporna i jak widać koledze pawlikowski90, też byłeś bardzo pomocny że aż sam sobie wyrzeźbił łapy mimo że wszystko pasuje P&P jak to twierdzisz.

pawlikowski90, Szacun za zrobienie łap ale mnie się nie uśmiecha tego robić, nie mam warunków ani sprzętu do tego, jestem elektronikiem, nie spawaczem, z resztą dla mnie to już drutowanie, kupiłem silnik bo mądry kolega rozpowszechnia wiedzę że wszystko pasuje i silnik siada na łapach jak każde R4/5 a teraz ściemnia i stwierdza że mam złą łapę, która miała niby idealnie pasować z tego modelu, ŻENADA :lol:

Sam sobie poradzę i dobiorę odpowiednią łapę bo da się, zdjąłem z obu silników i już wiem o co biega ale nikomu nie powiem hahaha, przecież taki tutaj panuje styl :-D

A w ogóle to forum umiera...a szkoda

Pozdro dla wszystkich wytrwałych ;-)
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2014, 08:32 przez Kicman, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 07 wrz 2014, 22:06

Kicman pisze:po co znów piszesz że wsadzasz i pasują, już raz napisałeś, kupiłem silnik, wsadziłem i nie pasuje, nie rób z ludzi kretynów

Sam z siebie robisz "k......a", skoro nie potrafisz zinterpretować tekstu i poradzić sobie z tym co jest jasno i wyraźnie napisane.
Kicman pisze: Po prostu kawał mendy z ciebie i tyle, to określenie pasuje mi tu najlepiej, wystarczyło podać numer łapy

Typowy hondziarz :) Nawet nie będę tego komentował, jak dziecko w podstawówce..
Kicman pisze:kupiłem silnik bo mądry kolega rozpowszechnia wiedzę że wszystko pasuje i silnik siada na łapach jak każde R4/5 a teraz ściemnia i stwierdza że mam złą łapę, która miała niby idealnie pasować z tego modelu, ŻENADA :lol:
Dalej masz problemy z czytaniem, a bierzesz się za zmianę silnika? Proponuje najpierw nauczyć się tego pierwszego :-)
I zluzuj gacie "guru" od hond, bo Ci szelki pękną :->
Kicman pisze:Sam sobie poradzę i dobiorę odpowiednią łapę bo da się, zdjąłem z obu silników i już wiem o co biega ale nikomu nie powiem hahaha, przecież taki tutaj panuje styl :-D
Gratulujemy zdolności.
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2014, 08:18 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

Kicman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 07 sty 2007, 21:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kicman » 07 wrz 2014, 22:21

Weź spadaj, czytać potrafię za to ty nie potrafisz pisać wprowadzając ludzi w błąd, inny użytkownik z tego forum pomógł mi więcej w 5 min. niż twoje pi.......nie nie na temat przez tyle czasu. Interpretować to można wiersze Sienkiewicza, tutaj są konkretne rzeczy, numer łapy, skręcasz i wszystko pasuje, jak chcesz sobie interpretować to idź na polonistykę :mrgreen:

Taki z ciebie wielki guru od Audi 80 ale jak to ktoś już tutaj ci napisał, zapomniał jak mu pomagali przy swapie gdy sam mało co wiedział ;-)

Tak więc luźne gacie bo znudziła mi się ta głupia dyskusja, tracę tylko czas, którego i tak już za dużo straciłem przez dezinformację :lol:
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2014, 13:26 przez Kicman, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl