Jeśli ktoś liczy na lepszą cenę sprzedarzy,w przypadku "chipa " czy wiekszych wtrysków ,to może się rozczarować Kupujący rzadko kiedy doceni jakiekolwiek modyfikacje ...dlatego lepiej wszystko doprowadzić do stanu ori ,jak już ktoś chce się pozbyć auta ,a tuningowe graty sprzedać oddzielnie 8-)drivtens pisze:polecają 216, a powód jest prosty: lepsza wartość w przypadku sprzedaży
W 140 konnym C4 AEL ,masz już 210 tki więc wystarczy modzik w sofcie i ok.160-165 koników jest bez problemu :mrgreen: Też mi kiedyś taki chodził po głowie ,ale jezdzę raczej lokalnie ,po mieście ,wiec na pewno 2 litry w spalaniu trzeba by było dorzucić ...odpusciłem sobie ,bo nie bardzo widzę sens w takiej zmianie ....bo większej mocy nawet w b4 nie bardzo jest gdzie przy moich jazdach uzywaćillusion pisze:wolę albo dać tylko 0.210 albo autko zmienić bo marzy mi się to C4
Powód jest prosty i oczywisty <ok> znacznie krótsza skrzynia w B4 ,niż w PD_kris_ pisze:Myślę, że po samym chipie i zmianie kompa na 16 osiągi są lepsze od PD 130 km jeśli rozpatrujemy elastyczność na 5 biegu 100 - 180 km/h.
U mnie zmierzona elastyczność na 5 biegu 100 - 180 km/h, to 23 sekundy a w audi a4 PD 130 km podają 34 sekundy.