Tak Wyglada przód po zamontowaniu gwintu:
Bagged Audi Cabriolet by Vitek
Gwint przewidziany do felg 17".
Ja też mam tak blisko felgę od zawieszenia.
Nie masz się o co martwić. Wygładź trochę wąs po tym cięciu, bo będzie czasami dotykał opony i będąc ostrym może ciąć.
Rant wewnętrzny felgi jest tak zdziabany o ten gwint? Czy tak było?
Fotka w garażu kozaczy po maxie! <ok>
![Obrazek]()
Z przodu przydałoby się pół cala rantu, by zaspokoić moje oko.
Świetny cab!
Ja też mam tak blisko felgę od zawieszenia.
Nie masz się o co martwić. Wygładź trochę wąs po tym cięciu, bo będzie czasami dotykał opony i będąc ostrym może ciąć.
Rant wewnętrzny felgi jest tak zdziabany o ten gwint? Czy tak było?
Fotka w garażu kozaczy po maxie! <ok>
Z przodu przydałoby się pół cala rantu, by zaspokoić moje oko.

Świetny cab!
Niestety felga ucierpiała od wasa przez to ze musiałem zjechać i wjechać spowrotem na najazdy , ale ogarne to u wulkanizatora
Co do felg z przodu to mam dwie opcje
1) sprzedaż felg i kupno innych ( Carline CM6, może jakieś klasyczne kolo z BMW )
2) kupno rantow 3,25 na tył a 2,25 z tylu założe na przod. Jak znajdę trochę wolnego czasu to sprawdza czy zmieści się ta felga z przodu

Co do felg z przodu to mam dwie opcje
1) sprzedaż felg i kupno innych ( Carline CM6, może jakieś klasyczne kolo z BMW )
2) kupno rantow 3,25 na tył a 2,25 z tylu założe na przod. Jak znajdę trochę wolnego czasu to sprawdza czy zmieści się ta felga z przodu

Chodziło mi o dystans, żeby odsunąć trochę wewnętrzny rant felgi od kolumny żeby nie szorowałoViteknt pisze:Z przodu już mam dystans 3cm na strone i wole kupic szersze ranty na przód i to upchaćTeż sądze że wejdzie spokojnie 9 cali na przód , bo odleglosc bębna felgi do wąsa sie nie zmieni tylko koło poszerzy sie na zewnatrz , dobrze mówie?

To już zrobiłem dzieki gumówce :mrgreen: Teraz nic nie ocierapablovw pisze:Chodziło mi o dystans, żeby odsunąć trochę wewnętrzny rant felgi od kolumny żeby nie szorowało

[ Dodano: 2014-10-21, 20:31 ]
Koniec sezonu sie zbliża więc pora na podsumowanie

~ Polerka + woskowanie
~ Do obszycia poszedł boczek od fotela kierowcy oraz podłokietnik Kamei (Na zdjeciu fotel zastępczy na czas naprawy :mrgreen: )
~Wymiana Oleju przy 195230 km, czujników oleju oraz impregnacja dachu preparatem Sonax
~ Auto odwiedziło zloty The Best Of 2014 oraz Style'd 2014
~ I sesja na lotnisku na koniec sezonu

Teraz w najbliższym czasie pora na rozebranie całości , wpada spowrotem ori zawieszenie a gwint wysyłam do zakucia poduszek, w najblizszym czasie kompletuje caly Airride i znajac życie nie opanuje sie i złoze to jeszcze w tym roku

[EDIT]
Koła sprzedane , zawiecha wysłana do Czesława na zakucie poduszek . Wszystkie graty do Airride juz są (brak tylko kompresora za którym czekam już od miesiąca..... ). Zdecydowałem sie także na zrobienie zabudowy bagażnika (podziekowania dla DEDHI'ego za pomocne rady !


~ Graty oraz zabudowa Airride (Dla potomnych wrzucam foty jak poprowadzic przewody przez kabine bez ciecia ani wiercenia budy

- Skrzynka na zawory membranowe , bedzie zabudowana pod płyta bagażnika po lewej stronie , przykryta pleksa i podświetlona wewnątrz
Skrzynia basowa do głośnika PowerBass XL-104D
Projekt zabudowy bagażnika
Teraz zabieram sie za podbicie tapicerki klapy , montowania manometrów w półce nad nogami kierowcy i obicie podłogi bagażnika więc będe wrzucał aktuale na bieżąco

Kolczat, Co do poduszek na tył moge sobie wybrać i raczej zostane przy poduszkach 4,5" 115mm . Myśle też czy z przodu bedzię 17-18cm miejsca żeby zmieścic poduszke 6" calową . Taka mi polecaja u Czesława i podobno w Audi B2 sie mięsci z przodu. Co do przewodów na tył to myśle ze przewody od skrzynki puszcze przez gumowa zaślepke znajdującą sie po lewej stronie bagażnika i póżniej przewodami przytwierdzonymi do budy aż do amorów.
Leo, to był niedzielny spontan
, nie wiedziałem że masz tak blisko do Kąkolewa. Można sie spotkać tam większą ekipa na rozpoczęcie sezonu 
Leo, to był niedzielny spontan


Własnie też dzisiaj zakupiłem ten produkt SONAXa i jestem ciekaw jak długo utrzymuje się ten preparat. Przed zakupem czytałem jego opinie w internecie na forach kosmetyki samochodowej.Viteknt pisze:Będe musiał nad tym pomyślec bo troche jest to denerwujące. Zobaczymy co da sie zrobic![]()
Dzisiaj zakupiłem impregnat do dachów firmy Sonax
Obrazek
Używał ktoś juz takiego lub czy ma ktoś wskazówki dotyczące używania tego na dachu? Będe wdzięczny
Z wyglądu twoje cabrio jest bardzo podobne do mojego. Mam ten sam lakier i konfiguracje zderzaków. Fajnie że montujesz airride jednak obawiam się potencjalnej awaryjności oraz tego czy buda zniesie takie traktowanie góra/dół. Ta sesja zdjęciowa z koleżanką zmiażdżyła mnie. Świetny pomysł z tym że siedzi w komorze silnikowej. Ogólnie do otwartego cabrioletu kobieta pasuje coś jak wisieńka na torcie.


Coś w tym jest bo też mi sie tak w moim Cabrio wydaje. Zapewne to wina czarnych rotorów. Felga gubi się z kolorem nadwozia. Chcę większych felg bo apetyt rośnie w miarę "jeżdżenia". :mrgreen:Kolczat pisze:i nagle 17" staje sie za mala felga :mrgreen:
Koru , co do preparatu sonaxa jestem mega zadowolony robie impregnacje co pół roku i efekt ciągle jest taki sam <ok>
Wiem, pisalem nawet o tym w Twoim temacie ze prawie identyczne sztuki
Ja u siebie zostaje przy zestawie S2 , Polift / RS2 jakoś wydaje mi sie oklepany
W temacie auta praca ciągle wrze , zrobiłem obudowe na manometry w półke nad nogami kierowcy oraz zaczałem obijac podbicie klapy bagażnika.
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Wiem, pisalem nawet o tym w Twoim temacie ze prawie identyczne sztuki


W temacie auta praca ciągle wrze , zrobiłem obudowe na manometry w półke nad nogami kierowcy oraz zaczałem obijac podbicie klapy bagażnika.