Bagged Audi Cabriolet by Vitek
Gwint przewidziany do felg 17".
Ja też mam tak blisko felgę od zawieszenia.
Nie masz się o co martwić. Wygładź trochę wąs po tym cięciu, bo będzie czasami dotykał opony i będąc ostrym może ciąć.
Rant wewnętrzny felgi jest tak zdziabany o ten gwint? Czy tak było?
Fotka w garażu kozaczy po maxie! <ok>
Z przodu przydałoby się pół cala rantu, by zaspokoić moje oko.
Świetny cab!
Ja też mam tak blisko felgę od zawieszenia.
Nie masz się o co martwić. Wygładź trochę wąs po tym cięciu, bo będzie czasami dotykał opony i będąc ostrym może ciąć.
Rant wewnętrzny felgi jest tak zdziabany o ten gwint? Czy tak było?
Fotka w garażu kozaczy po maxie! <ok>
Z przodu przydałoby się pół cala rantu, by zaspokoić moje oko.
Świetny cab!
Niestety felga ucierpiała od wasa przez to ze musiałem zjechać i wjechać spowrotem na najazdy , ale ogarne to u wulkanizatora
Co do felg z przodu to mam dwie opcje
1) sprzedaż felg i kupno innych ( Carline CM6, może jakieś klasyczne kolo z BMW )
2) kupno rantow 3,25 na tył a 2,25 z tylu założe na przod. Jak znajdę trochę wolnego czasu to sprawdza czy zmieści się ta felga z przodu
Co do felg z przodu to mam dwie opcje
1) sprzedaż felg i kupno innych ( Carline CM6, może jakieś klasyczne kolo z BMW )
2) kupno rantow 3,25 na tył a 2,25 z tylu założe na przod. Jak znajdę trochę wolnego czasu to sprawdza czy zmieści się ta felga z przodu
Chodziło mi o dystans, żeby odsunąć trochę wewnętrzny rant felgi od kolumny żeby nie szorowałoViteknt pisze:Z przodu już mam dystans 3cm na strone i wole kupic szersze ranty na przód i to upchać Też sądze że wejdzie spokojnie 9 cali na przód , bo odleglosc bębna felgi do wąsa sie nie zmieni tylko koło poszerzy sie na zewnatrz , dobrze mówie?
To już zrobiłem dzieki gumówce :mrgreen: Teraz nic nie ocierapablovw pisze:Chodziło mi o dystans, żeby odsunąć trochę wewnętrzny rant felgi od kolumny żeby nie szorowało
[ Dodano: 2014-10-21, 20:31 ]
Koniec sezonu sie zbliża więc pora na podsumowanie
~ Polerka + woskowanie
~ Do obszycia poszedł boczek od fotela kierowcy oraz podłokietnik Kamei (Na zdjeciu fotel zastępczy na czas naprawy :mrgreen: )
~Wymiana Oleju przy 195230 km, czujników oleju oraz impregnacja dachu preparatem Sonax
~ Auto odwiedziło zloty The Best Of 2014 oraz Style'd 2014
~ I sesja na lotnisku na koniec sezonu
Teraz w najbliższym czasie pora na rozebranie całości , wpada spowrotem ori zawieszenie a gwint wysyłam do zakucia poduszek, w najblizszym czasie kompletuje caly Airride i znajac życie nie opanuje sie i złoze to jeszcze w tym roku
[EDIT]
Koła sprzedane , zawiecha wysłana do Czesława na zakucie poduszek . Wszystkie graty do Airride juz są (brak tylko kompresora za którym czekam już od miesiąca..... ). Zdecydowałem sie także na zrobienie zabudowy bagażnika (podziekowania dla DEDHI'ego za pomocne rady ! ) , wrzucam pare fotek
~ Graty oraz zabudowa Airride (Dla potomnych wrzucam foty jak poprowadzic przewody przez kabine bez ciecia ani wiercenia budy )
- Skrzynka na zawory membranowe , bedzie zabudowana pod płyta bagażnika po lewej stronie , przykryta pleksa i podświetlona wewnątrz
Skrzynia basowa do głośnika PowerBass XL-104D
Projekt zabudowy bagażnika
Teraz zabieram sie za podbicie tapicerki klapy , montowania manometrów w półce nad nogami kierowcy i obicie podłogi bagażnika więc będe wrzucał aktuale na bieżąco
Kolczat, Co do poduszek na tył moge sobie wybrać i raczej zostane przy poduszkach 4,5" 115mm . Myśle też czy z przodu bedzię 17-18cm miejsca żeby zmieścic poduszke 6" calową . Taka mi polecaja u Czesława i podobno w Audi B2 sie mięsci z przodu. Co do przewodów na tył to myśle ze przewody od skrzynki puszcze przez gumowa zaślepke znajdującą sie po lewej stronie bagażnika i póżniej przewodami przytwierdzonymi do budy aż do amorów.
Leo, to był niedzielny spontan , nie wiedziałem że masz tak blisko do Kąkolewa. Można sie spotkać tam większą ekipa na rozpoczęcie sezonu
Leo, to był niedzielny spontan , nie wiedziałem że masz tak blisko do Kąkolewa. Można sie spotkać tam większą ekipa na rozpoczęcie sezonu
Własnie też dzisiaj zakupiłem ten produkt SONAXa i jestem ciekaw jak długo utrzymuje się ten preparat. Przed zakupem czytałem jego opinie w internecie na forach kosmetyki samochodowej.Viteknt pisze:Będe musiał nad tym pomyślec bo troche jest to denerwujące. Zobaczymy co da sie zrobic
Dzisiaj zakupiłem impregnat do dachów firmy Sonax
Obrazek
Używał ktoś juz takiego lub czy ma ktoś wskazówki dotyczące używania tego na dachu? Będe wdzięczny
Z wyglądu twoje cabrio jest bardzo podobne do mojego. Mam ten sam lakier i konfiguracje zderzaków. Fajnie że montujesz airride jednak obawiam się potencjalnej awaryjności oraz tego czy buda zniesie takie traktowanie góra/dół. Ta sesja zdjęciowa z koleżanką zmiażdżyła mnie. Świetny pomysł z tym że siedzi w komorze silnikowej. Ogólnie do otwartego cabrioletu kobieta pasuje coś jak wisieńka na torcie. Ubiegłeś mnie z tym pomysłem. Co tu teraz wymyśleć przecież na zamkniętym dachu modelki nie posadzę. Oj spodobała mi się ta sesja.
Coś w tym jest bo też mi sie tak w moim Cabrio wydaje. Zapewne to wina czarnych rotorów. Felga gubi się z kolorem nadwozia. Chcę większych felg bo apetyt rośnie w miarę "jeżdżenia". :mrgreen:Kolczat pisze:i nagle 17" staje sie za mala felga :mrgreen:
Koru , co do preparatu sonaxa jestem mega zadowolony robie impregnacje co pół roku i efekt ciągle jest taki sam <ok>
Wiem, pisalem nawet o tym w Twoim temacie ze prawie identyczne sztuki Ja u siebie zostaje przy zestawie S2 , Polift / RS2 jakoś wydaje mi sie oklepany
W temacie auta praca ciągle wrze , zrobiłem obudowe na manometry w półke nad nogami kierowcy oraz zaczałem obijac podbicie klapy bagażnika.
Wiem, pisalem nawet o tym w Twoim temacie ze prawie identyczne sztuki Ja u siebie zostaje przy zestawie S2 , Polift / RS2 jakoś wydaje mi sie oklepany
W temacie auta praca ciągle wrze , zrobiłem obudowe na manometry w półke nad nogami kierowcy oraz zaczałem obijac podbicie klapy bagażnika.