[ Dodano: 2015-01-03, 20:39 ]
[1.9 1Z] nie łapie temperatury
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 03 sty 2015, 20:06
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5506
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 03 sty 2015, 20:06
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5506
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 03 sty 2015, 20:06
klimy brak troszke sie ciepla robi ale bardzo delikatnie a powiedz mi jeszcze w jakiej temp. wlaczaja sie wentylatory bo mam autko 3 lata i jeszcze ani razu sie nie wlaczyly a napewno dzialaja bo sprawdzalem
[ Dodano: 2015-01-03, 21:12 ]
a jeszcze mam taki problem raz dzwiennie nie chodza mi wskazowki od paliwa i temp. wody , i nie zapalaja mi sie wcale kontrolki od stanu plynu hamulcowego, temp. wody i olej
[ Dodano: 2015-01-03, 21:12 ]
a jeszcze mam taki problem raz dzwiennie nie chodza mi wskazowki od paliwa i temp. wody , i nie zapalaja mi sie wcale kontrolki od stanu plynu hamulcowego, temp. wody i olej
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5506
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
No to teraz sprawa wygląda inaczej, bo za świrowanie temperatury i paliwa odpowiada stabilizator napięcia zegarów.Adrian57 pisze: a jeszcze mam taki problem raz dzwiennie nie chodza mi wskazowki od paliwa i temp. wody , i nie zapalaja mi sie wcale kontrolki od stanu plynu hamulcowego, temp. wody i olej
https://audi80.pl/b4-80-all-stabiliz ... vt3534.htm
http://www.allegromat.pl/aukcja169066
Musisz wybrać sie do sklepu z elektroniką i kupić stabilizator L7810 lub LM7810
kosztuje coś ze 3 zł, tylko on ma odwrotnie bieguny, więc musisz go zamontować na "brzuchu" i dać nakretke lub podkładki żeby odprowadzaly od niego ciepło.
Co do reszty podświetlenia sprawdź na poczatek żaróweczki bo i tak będziesz musiał licznik wyjąć.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 03 sty 2015, 20:06
- Łukasz1990
- Forum Audi 80
- Posty: 110
- Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:20
- Lokalizacja: Kotfin/WPY
-
- Forum Audi 80
- Posty: 85
- Rejestracja: 28 mar 2013, 10:36
- Imię: Szymon
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Szczecin/Koszalin
Witam, mam problem z nagrzaniem auta. Pełne 90 stopni złapie dopiero po ok 30 km przy temperaturze na dworze ok 2 stopnie. Dolny wąż od chłodnicy jest zimny. Płyn w zbiorniku mieści się między min a max, układ odpowietrzony.
Na postoju w temp. ok 5 stopni i włączonym nawiewie prawie nie do osiągnięcia nawet 80 stopni. Dopiero jak wyłączę nawiew to koło 80 łapie.
Czy termostat może przepuszczać ? Tylko że dolny wąż zimny, może tylko trochę przepuszcza ?
Temperatura na zegarach zgadza się z temperaturą na vagu.
Na postoju w temp. ok 5 stopni i włączonym nawiewie prawie nie do osiągnięcia nawet 80 stopni. Dopiero jak wyłączę nawiew to koło 80 łapie.
Czy termostat może przepuszczać ? Tylko że dolny wąż zimny, może tylko trochę przepuszcza ?
Temperatura na zegarach zgadza się z temperaturą na vagu.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5506
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Już mi się znudziło pisać ,bo co zima ,to te same "problemy"sylar pisze:mam problem z nagrzaniem auta.




Ostatnio zmieniony 04 sty 2015, 15:36 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5506
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Zgadza się 8-) fajny ,porządny podgrzewacz ,z aluminium ,którym można zastąpić plastikowy ori króciec ...ma go np większość (jak nie wszystkie ) A4 tdi ,w tym moja ,i nawet działa ,dość skutecznie wspomagając grzanie płynu do ok.70 stopniKrzysiek 84 pisze:Jak ktos ogarnia trochę elektryke to może zamontować sobie z tyłu głowicy podgrzewacz

a jest sens wymienić świece w tym podgrzewaczu po 20 letnim użytkowaniu starychMUNIOR pisze:Zgadza się 8-) fajny ,porządny podgrzewacz ,z aluminium ,którym można zastąpić plastikowy ori króciec ...ma go np większość (jak nie wszystkie ) A4 tdi ,w tym moja ,i nawet działa ,dość skutecznie wspomagając grzanie płynu do ok.70 stopniKrzysiek 84 pisze:Jak ktos ogarnia trochę elektryke to może zamontować sobie z tyłu głowicy podgrzewacz
mój ma to i własnie mnie to zastanawia