[ALL]Przekładka silnika 1.8T do Audi 80 - FAQ
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ten łącznik jest niezbędny w silnikach poprzecznych gdzie silnik łamie wydech bardzo mocno.
W montowanych podłużnie praktycznie każdy samochód jeździ z wydechem na sztywno. Chyba że dla poprawy komfortu można dać, bo jeśli wydech będzie źle zamontowany to może być go słychać na karoserii.
W montowanych podłużnie praktycznie każdy samochód jeździ z wydechem na sztywno. Chyba że dla poprawy komfortu można dać, bo jeśli wydech będzie źle zamontowany to może być go słychać na karoserii.
Ostatnio zmieniony 27 lis 2014, 11:44 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 1 raz.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Nie zapala, bo w ogóle nie ma czujnika niskiego ciśnienia oleju ( 0.3 bar ) i nie ma kontroli.Sebandi pisze:- kontrola oleju w ogóle się nie zapala ??
Jest czujnik ciśnienia oleju 1.8bar który kontroluje pracę powyżej 2 tyś obrotów, kiedy spadnie ciśnienie powyżej tych obrotów czujnik zaalarmuje kontrolką oleju.
To normalne przy takiej zmianie. Można eksperymentować z rezystorem, można próbować z czujnikiem temperatury z b3/b4 lub kombinować z wskaźnikiem paliwa z B5.Sebandi pisze: wskaźnik temp pokazuje mi 110 C choć jest 90 co zrobić żeby pokazywał prawidłowo ??
[ABK na AEB] AEB z Passata jak to jest..? kilka pytań
Witam mam możliwość kupić dość tanio vw Passata b5 z silnikiem 1.8t. Chciałbym w swojej niuni zrobić swapa i proszę was o kilka podpowiedzi odnośnie tego na co mam zwracać uwagę przy zakupie dawcy czy z passata wszystko podejdzie czy lepiej a4 szukac...? Wszystkie rady dla mnie są cenne..[/u]
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Passat B5 i Audi A4 B5 to niemal to samo pod maską. Przy zakupie to co zawsze czyli czy nie dymi, ma moc, nie klekoczą popychacze, nie stukają panewki, nie rzęzi łańcuszek rozrządu, co się dzieje w zbiorniczku z płynem, czy nie ma przedmuchów walących z korka wlewu oleju.
Co do tego co podejdzie co nie to przestudiuj dokładnie temat: https://audi80.pl/allprzekladka-siln ... t74698.htm
Później skleje twój temat z tamtym, więc zaglądaj tam ten temat jako oddzielna rzecz zniknie.
Co do tego co podejdzie co nie to przestudiuj dokładnie temat: https://audi80.pl/allprzekladka-siln ... t74698.htm
Później skleje twój temat z tamtym, więc zaglądaj tam ten temat jako oddzielna rzecz zniknie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Liczniki z danych roczników są elektrycznie identycznie. Można sobie podłączyć do Passata B5 liczniki z A4ki z podobnego rocznika i będą działać, tylko w otwór nie będzie pasować.
Zamienne nie są liczniki z różnych lat, bo 1995-1997 były kostki 26 pinowe później 32pinowe od 1999 były 32 pinowe ale trochę unowocześnione (ale powinny być zamienne ze starszymi po lekkich poprawkach).
Nawet C5 A6 czy golfy czy A3ki mają kompatybilne liczniki z elektryką A4 B5 i Passatem B5.
Zamienne nie są liczniki z różnych lat, bo 1995-1997 były kostki 26 pinowe później 32pinowe od 1999 były 32 pinowe ale trochę unowocześnione (ale powinny być zamienne ze starszymi po lekkich poprawkach).
Nawet C5 A6 czy golfy czy A3ki mają kompatybilne liczniki z elektryką A4 B5 i Passatem B5.
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
panowie jak to jest z tymi zamachowymi kolami?
w aeb i reszcie sa dwumasowe koła zamachowe. Widziałem juz valeo ma w swojej ofercie kpl: tarcza, docisk i zamiennik dwumasowego kola zamachowego na sztywne kolo zamachowe. Ludzie składają też na kole zamachowym z 3b (s2) i tarczy 240mm
Jak wy macie rozwiązaną tą sprawe?
Ma ktoś zapisane nr poszczególnych części co wchodzi w skład tej piramidy?
w aeb i reszcie sa dwumasowe koła zamachowe. Widziałem juz valeo ma w swojej ofercie kpl: tarcza, docisk i zamiennik dwumasowego kola zamachowego na sztywne kolo zamachowe. Ludzie składają też na kole zamachowym z 3b (s2) i tarczy 240mm
Jak wy macie rozwiązaną tą sprawe?
Ma ktoś zapisane nr poszczególnych części co wchodzi w skład tej piramidy?
Panowie, mam pytanie - przekładamy z kolegą silnik w B4 z 2.3 NG na 1.8T AJL, obecnie jest spięty ze skrzynią i ku naszemu zdziwieniu lewa łapa (AJL) mija się z poduszką (tą na podłużnicy) o jakies 10cm (zdjęcie poniżej). Prawa łapa pasuje ok. Przejrzałem cały temat i nie znalazłem odpowiedzi, wszystkim pasuje bez zarzutu na poduszki od 2.3, a tu jednak jest spora różnica w umiejscowieniu.
Czy łapa od cabrio 1.8 ADR 8A0199307F rozwiąże ten problem?
Czy łapa od cabrio 1.8 ADR 8A0199307F rozwiąże ten problem?
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa