Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL]Swap napędu Quattro

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
dartweider

Post autor: dartweider » 09 mar 2015, 09:35

A ogarniał ktoś hamulce z eds-em? ja w tym automacie mam i są dwa przewody idące na tył chciałem rozdzielić na prawe i lewe koło myślicie że to będzie działać?

wg79
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 26 lip 2012, 18:48

Post autor: wg79 » 09 mar 2015, 13:32

powinno działać. ja mam tak zrobione na każde koło z osobna i działa mi (ale to ABS). w sumie to powinno zawsze działać. jak masz ośkę to też każde koło z osobna działa. jaka różnica z Q?

dartweider

Post autor: dartweider » 09 mar 2015, 21:16

no widziałem, że sagem dawał jeden przewód i paru innych też i z trójnika to dawali. Ale dla mnie bez sensu skoro są dwa na każde koło z osobna to powinny być dwa i powinno działać

Awatar użytkownika
darek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 128
Rejestracja: 05 cze 2012, 13:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: darek90 » 09 mar 2015, 21:47

Ja mam na pompie z ośki każde koło na osobnym przewodzie i jest ok <ok> heble żyleta i wcale dupa przodu nie wyprzedza... Z EDS zyskasz coś w rodzaju elektronicznej szpery, zresztą w nowszych audi nie masz mechanicznej blokady tylnego mostu, a tę funkcję przejęła elektronika coś ala EDS <ok>

dartweider

Post autor: dartweider » 09 mar 2015, 21:57

to widze że się zabawa w zimie zapowiada nie przednia lecz tylna <ok>

Awatar użytkownika
darek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 128
Rejestracja: 05 cze 2012, 13:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: darek90 » 09 mar 2015, 22:36

Tak to jest, że jak swap zrobiłem to się klimat zmienił... Zimo wracaj :mrgreen:

wg79
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 26 lip 2012, 18:48

Post autor: wg79 » 10 mar 2015, 10:22

TDI i Q to raczej nie temat na zabawę w zimę ale parę razy tył mi zabrało. raczej do poprawnej i sprawnej jazdy. jak masz osobno hamulce + ABS (jak np. ja) to możesz mieć pseudo asr (oczywiście przy ruszaniu) - hamulec lekko i gaz.

dartweider

Post autor: dartweider » 10 mar 2015, 11:09

no bo tak to działa że przy ruszaniu jak zerwie przyczepność na kole to je dohamowuje i działa do zawrotnych 30 km/h:) w błocie nic nie pomaga bo się kiedyś zakopałem ale ułatwia ruszanie na śniegu

arturG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 11 gru 2011, 21:03
Lokalizacja: Zabikowo\podlaskie

Post autor: arturG » 16 kwie 2015, 22:48

Witam wszystkich. Zamierzam zrobic swap quattro z 80 kombi do sedana. I jak dobrze widze to sa problemy z hamulcami. Moje pytanie brzmi, co zrobic jezeli w kombi jest ABS a w sedanie niema, wolalbym pozostac bez ABS-u. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 17 kwie 2015, 07:32

arturG pisze:Witam wszystkich. Zamierzam zrobic swap quattro z 80 kombi do sedana. I jak dobrze widze to sa problemy z hamulcami. Moje pytanie brzmi, co zrobic jezeli w kombi jest ABS a w sedanie niema, wolalbym pozostac bez ABS-u. Pozdrawiam
Nie ma żadnego problemu, możesz jeździć bez ABS, wyrzucasz czujniki z koronkami z tylnych zwrotnic, może zostać Twoja stara pompa hamulcowa ( powinieneś mieć w niej 4 wyjścia bezpośrednio do kół ) więc robisz tak, jedno zaślepiasz odpowietrznikiem, na tył dajesz jeden przewód i z tyłu trójnik, na przód do kół dwa pozostałe.

dartweider

Post autor: dartweider » 17 kwie 2015, 15:14

arturG pisze:Witam wszystkich. Zamierzam zrobic swap quattro z 80 kombi do sedana. I jak dobrze widze to sa problemy z hamulcami. Moje pytanie brzmi, co zrobic jezeli w kombi jest ABS a w sedanie niema, wolalbym pozostac bez ABS-u. Pozdrawiam
ale to do b3 czy b4 chcesz swapa?

arturG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 11 gru 2011, 21:03
Lokalizacja: Zabikowo\podlaskie

Post autor: arturG » 17 kwie 2015, 23:41

Dzieki za zainteresowanie i za pomoc. Z b4 kombi do b4 seden. Na co jeszcze zwrocic szczegolna uwage jezeli moglbym się spytac, wyrobie sie przez weekend i czy bede potrzebowal spawarke bo u siebie w garazu niemam?

dartweider

Post autor: dartweider » 18 kwie 2015, 08:47

bez spawarki ani rusz bo musisz dorobić mocowanie dyfra i podpory wału

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 18 kwie 2015, 13:46

pytanko mam dyfer o oznaczeniu AZC chyba muszę szukać innego dyfra żeby spiąć z 1.9 TDI i skrzynią 6g z 2.5 TDI DQT ?

dartweider

Post autor: dartweider » 18 kwie 2015, 17:45

wujo1 pisze:pytanko mam dyfer o oznaczeniu AZC chyba muszę szukać innego dyfra żeby spiąć z 1.9 TDI i skrzynią 6g z 2.5 TDI DQT ?
skrzynia ma 37/9 dyfer 37/9 czyli się zgodzą

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl