[B4 1.9 1Z] Przerabiamy Boscha na Pierburga - co i jak?
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
- pukacinio
- Forum Audi 80
- Posty: 123
- Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
- Imię: Paweł
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Zakopane
- Kontakt:
gdybym sprawdził a nie "sprawdził" to by było ok już dawno, ciągle przekonany że to ten w puszce bezpieczników a patrząc po schemacie z autodaty gdzie mam podane kolory kabli okazało się że ta wolna żółta kostka pod nogami to je to i tam nie ma przekaźnika.MUNIOR pisze:..zasilanie sprawdż na przekazniku ,widac go u góry schematu i zasilany jest masą z pinu 42 ECU
Jaki ma myc tam domyślnie ?
szybkie podanie prądu iii
jeszcze ogarnąć pin 53 na pompę oraz pogodę (w weekend ma padać śnieg :-x ) i można palić
warunki zaje*iste
w kalendaż imprez na 2016 dopisuję "paczka czekoladek dla Muniora" <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ja pier.... :roll: przekażnik zasilający ECU o którym pisałem ,jest za półką pod kierownicą ...siedzi u góry ,pierwszy od słupka ,wąski ,wysoki przekaznik ...na pewno nie znajdziesz go w skrzynce bezpieczników ,bo jest wysoki i by się tam nawet nie zmieścił ...hehe teraz przynajmniej już bedziesz wszystko wiedział na temat gdzie jaki przekaznik siedzipukacinio pisze:gdybym sprawdził a nie "sprawdził" to by było ok już dawno, ciągle przekonany że to ten w puszce bezpieczników
- pukacinio
- Forum Audi 80
- Posty: 123
- Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
- Imię: Paweł
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Zakopane
- Kontakt:
No widzisz tak jest jak kretyn sie bierze za takie rzeczy a potem płacze na forum, dzięki Munior jestem twoim dłużnikiem chociaż pewnie nie ma opcji żebym ci sie mógł jakoś odwdzięczyć, jedynie nie wku*wiać cię już więcej :->
[ Dodano: 2015-10-10, 14:58 ]
zostały takie błędy, prąd na n109 jest pompa dalej nie daje na wytryski, pompa śmietnik ?
[ Dodano: 2015-10-10, 14:58 ]
zostały takie błędy, prąd na n109 jest pompa dalej nie daje na wytryski, pompa śmietnik ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
A tam zaraz śmietnik :roll: Odkręć dekiel nastawnika ,po właczeniu zapłonu ,widać jak pracuje i się kawałek wychyla ,a po ok.5-6 sekundach wraca ...jak tak masz ,to wszystko działa prawidłowo i musi odpalić ...jedyne co mu może to uniemożliwić ,to żle ustawiony na pompie nastawnik ( za mała dawka ) ,albo kupa powietrza w pompie ...zwykle po części jedno i drugie Co do błedów to jedynie czujnik temp .paliwa jest istotny,bo jest w nastawniku i o ile jest uszkodzony ,to nalezy go jak najszybciej wymienić ,bo jego prawidłowe wskazania są bardzo ważne .Czujnik możesz sobie przełożyć ze swojego nastawnika potencjometrycznego ,bo ma identyczne parametry .Pozostałe dwa błędy będą zawsze po przekładcepukacinio pisze:zostały takie błędy, prąd na n109 jest pompa dalej nie daje na wytryski, pompa śmietnik ?
- pukacinio
- Forum Audi 80
- Posty: 123
- Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
- Imię: Paweł
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Zakopane
- Kontakt:
problem jest własnie przy nastawniku, przepchłem go maks ku ścianie grodziowej i pompa przepchła paliwo, więc sprawdzam przejscie pinow z kostki do pompy, czy wszyskie mają mić kolejnośc od 1 do 7 po kolei od ściany grodziowej bo 7 w kostce wychodzi 4 od sciany grodziowej w nastawniku.
[ Dodano: 2015-10-10, 17:30 ]
Przepnę kable w ecu według twojego schematu z tolerance data i musi byc ok
[ Dodano: 2015-10-10, 17:30 ]
Przepnę kable w ecu według twojego schematu z tolerance data i musi byc ok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Widzę że prócz "komplikatora" ,zaczynasz też robić niebezpieczne eksperymenty :roll: Nie wolno nastawnika dawać na max do ściany grodziowej :!: ,ba ,nawet w połowie tej odległości już jest bardzo niedobrze ,bo jak odpali ,to wkreci się na max obroty i nie zgasisz go już na pewno kluczykiem :!: bo mechanicznie wymusisz takie połozenie pierscienia regulacyjnego ,że przysłoni na max ,otwór w tłoczku ,bez jakiejkolwiek możliwości regulacji przez ECUpukacinio pisze:problem jest własnie przy nastawniku, przepchłem go maks ku ścianie grodziowej i pompa przepchła paliwo,
:!: Jak masz ori nastawnik indukcyjny z okragłą wtyczką ,to nic nie ruszasz ,podpinasz we wtyczkę i działa ...jak masz wtyczkę z kablem ze starego potencjometrycznego ,to trzeba się pobawić z kolejnoscią kabelków,bo tylko 1-1 idzie ,reszta już nie ...jak lecą to w jakimś temacie pisałem ...prawdopodobnie w tym ,tylko gdzieś wczesniejpukacinio pisze:więc sprawdzam przejscie pinow z kostki do pompy, czy wszyskie mają mić kolejnośc od 1 do 7 po kolei od ściany grodziowej bo 7 w kostce wychodzi 4 od sciany grodziowej w nastawniku.
Ostatnio zmieniony 10 paź 2015, 18:21 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
- pukacinio
- Forum Audi 80
- Posty: 123
- Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
- Imię: Paweł
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Zakopane
- Kontakt:
Ale kable się nie zgadzały z pompy do kompa szły na odwtót, mam sciagniete rurki z wtryskow bo wiem że jak dostanie "góralskich" obrotów to lipa trochę :mrgreen: w ten sposób wykluczyłem dół pompy, bo nie wiadomo co mi sprzedali chociaż kupione od mati_412 a chwalą go na forum więc nie powinno być problemów, ale nastawnik jest źle złożyny albo padniety bo kable mają przejścia tam gdzię mają być, prądy są masy są, pompa ok więc zostaje nastawnik, mam pompę od A4 i muszę znaleźć ten opis jak przepiąć z okrągłej wtyczki na owalną i wszystko sie wyjaśni.
00765 - Modulating Piston Movement Sensor (G149)
35-00 - -
taki błąd mi się ukazał, kable są jak mają być
00765 - Modulating Piston Movement Sensor (G149)
35-00 - -
taki błąd mi się ukazał, kable są jak mają być
Ostatnio zmieniony 10 paź 2015, 18:26 przez pukacinio, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
To jest właśnie bład związany z pracą nastawnika ...w twoim przypadku najprawdopodobnie spowodowany pomieszaniem kabelków,albo tym że jest w skrajnym położeniu i "nie moze się ruszyć ".Podłacz jak należy ,nie rób eksperymentów ,bo możesz uszkodzić ecu...jak ma się prawidłowo zachowywać nastawnik ,po właczeniu zapłonu ,już opisywałem wyżej...NIC już więcej nie pisze ,bo im wiecej pisze ,tym gorzej idziesz w las :roll:pukacinio pisze:00765 - Modulating Piston Movement Sensor (G149)
35-00 - -
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No mówię ,idzesz w las :roll: komplikator Ci się właczył i nie chce wyłączyć :roll: rób jak opisałem ,nie cuduj i nie wymyślaj sprawdzania nie potrzebnych parametrów ,bo cię to zaprowadzi w ślepy zaułek :roll: podłacz jak opisałem i musi działać...Kończę pisać ,a ty rób jak radzę ,albo męcz się dalej sam ,bo mi ręce opadają :roll:pukacinio pisze:ma tam iśc prąd ? jaki pin w kostce i jakie natężenie