Mam do Was pytanie w sprawie regeneracji licznika w moim Avancie.
Odkręciłem dziś zegary chcąc zobaczyć czemu nie działa w nich podświetlenie prędkościomierza oraz kontrolka poduszki powietrznej.
Oczom mym ukazał się obraz jak po bitwie.
Płyta główna licznika przy kontrolce airbag'a oraz takiej zielonej z dwoma strzałkami w prawo i lewo była połamana, wyłamane zostały ścieżki będące przewodnikiem prądu do żarówek, ktoś próbował je łączyć na krótko ale nic z tego nie wyszło.
Wniosek jest taki, że muszę coś zrobić z zegarami żeby nie mieć w przyszłości problemu z elektryką.
Opcji jest kilka
- kupić "nowy" zestaw zegarów do TDI z obrotomierzem
- kupić zegary z anglika z diesla i przełożyć prędkościomierz
- kupić zegary z "big benem" i przełożyć obrotomierz
- kupić płytę główną zegarów jak na tej aukcji K L I C K
Pytanie tylko, czy ta ostatnia opcja będzie najlepszą? Czy ta płyta będzie pasować do mojego licznika VDO z obrotomierzem? Wolę skonsultować się najpierw z Wami zanim zadzwonię do gościa i będę z nim rozmawiał na temat zakupu.
Proszę o pomoc
