[B4 1Z] Rezanie Dodatkowych Zegarów w Miejsce popielniczki:D
Cześć. Ja chcę zamontować zegary z audi 90 2,2kv z 1988r do audi b4 2,8aah 12,1991.
Czujnik ciśnienia mam z 90-tki a temp. 049 919 563B, zegary mam kompletne, więc brakuje mi chyba tylko wiązki?
Czy będzie to z sobą współpracowało?
Jeśli ktoś ma wiązkę do sprzedania czekam na info, czy może stworzyć taką?
Czujnik ciśnienia mam z 90-tki a temp. 049 919 563B, zegary mam kompletne, więc brakuje mi chyba tylko wiązki?
Czy będzie to z sobą współpracowało?
Jeśli ktoś ma wiązkę do sprzedania czekam na info, czy może stworzyć taką?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jaress, wiązkę od czujników przy silniku (2 kable) już możesz mieć puszczoną, przeczytaj temat: https://audi80.pl/80-b4-kim-jestes-k ... t40675.htm
Dzięki za podpowiedź, ale znalazłem inny problem:
Nie mam miejsca w głowicy na czujnik ciśnienia oleju, tylko jeden otwór w który
wkręciłem czujnik temperatury oleju, może zastosować jakiś trójnik do którego podłącze dwa czujniki, tylko czy w tedy będzie poprawnie odczytywać ciśnienie oleju, mam jakieś zaślepki w bloku powyżej miski oleju na M10, będę próbował, ale nie chce nic wiercić i gwintować.
Głowice mam o oznaczeniach H4 i H5
Poradźcie coś.
Nie mam miejsca w głowicy na czujnik ciśnienia oleju, tylko jeden otwór w który
wkręciłem czujnik temperatury oleju, może zastosować jakiś trójnik do którego podłącze dwa czujniki, tylko czy w tedy będzie poprawnie odczytywać ciśnienie oleju, mam jakieś zaślepki w bloku powyżej miski oleju na M10, będę próbował, ale nie chce nic wiercić i gwintować.
Głowice mam o oznaczeniach H4 i H5
Poradźcie coś.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
W którym miejscu jest wkręcony czujnik bańka? zobacz tez jego numer, spisz i podaj na forum, może masz czujnik nowszy do zegarów B4waggra pisze:Witam mam zamontowane zegary typu b3 wskażnik ciśnienia oleju po odpaleniu startuje z wysokości
5 bar nawet po dłuższej jeżdzie zchodzi jedynie do 4,7 w czym może tkwić problem ?? dodam że zegary oraz czujniki dostałem w komplecie
witam. mam chlopaki małe pytanie czy nie wiecie,czy w AAH 2.8 V6 wiazka kabli do komory silnika byla puszczona w standardzie czy nie , po nie posiadam wskaznikow ale jak patrzyłem kolo filtra oleju to niby tam dyndaja jakies kabelki pojedyncze chy chyba w podstawe filtra sa wkrecone ze 3 czujniki.wieczorkiem dodam fotke jak to wyglada. prosil bym o pomoc. Z góry dzięki.
zrobilem fotki i wyglada to tak:
Uploaded with ImageShack.us
zrobilem fotki i wyglada to tak:
Uploaded with ImageShack.us
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Kamil321, ja swoim miałem identycznie tzn. kabel od czujnika ciśnienia na dodatkowe zegary leżał sobie obok czujnika jak u ciebie i tak samo miałem już wkręcony i podłączony czujnik temperatury oleju. Wtyczkę z tymi kablami masz obok tunelu wewnątrz auta.
Przeczytaj ten temat: https://audi80.pl/80-b4-kim-jestes-k ... t40675.htm
Przeczytaj ten temat: https://audi80.pl/80-b4-kim-jestes-k ... t40675.htm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Dwa to czujniki ciśnienia oleju wyższego ciśnienia (nie pamiętam jakiego, kabel biało-szary) oraz 0,3 bara (niebiesko-czarny) - ten zastępujesz tym od dodatkowych zegarów który spełnia podwójną funkcję, to ten na górze twojego zdjęcia. Wykręcasz go po prostu w jego miejsce wkręcasz ten na dodatkowe zegary podłączasz kabel odłączony od tego który wykręciłeś i ten wolny który masz teraz niepodłączony (chyba też niebiesko-czarny albo niebiesko-biały).
Ten z przodu bloku do którego idzie kabel zielono-czarny to czujnik temperatury oleju dla dodatkowych zegarów, wiec jego nie musisz dokupować.
Oba kable do dodatkowych zegarów masz wyprowadzone w kostce wewnątrz auta.
Ten z przodu bloku do którego idzie kabel zielono-czarny to czujnik temperatury oleju dla dodatkowych zegarów, wiec jego nie musisz dokupować.
Oba kable do dodatkowych zegarów masz wyprowadzone w kostce wewnątrz auta.
Ostatnio zmieniony 14 maja 2010, 23:26 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
W tym temacie jeden kolega wrzucił jego zdjęcie: https://audi80.pl/all-czujnik-cisnie ... t39488.htm
Jego fachowej nazwy nie znam ale mówi się na niego czujnik ciśnienia oleju dla dodatkowych zegarów/wskaźników.
Jutro poszukam jaki ma numer części ale chyba za bardzo tobie się nie przyda bo raczej nie będziesz kupował nowego w ASO.
Jego fachowej nazwy nie znam ale mówi się na niego czujnik ciśnienia oleju dla dodatkowych zegarów/wskaźników.
Jutro poszukam jaki ma numer części ale chyba za bardzo tobie się nie przyda bo raczej nie będziesz kupował nowego w ASO.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To jego numer dla auta z roku 1993: 035919561
Pozycja 3A na tej stronie:
http://etka.auto2.ru/epc/cat/au/A80/199 ... 7/1170022/
Nie wiem czy się znajdzie taki w zamiennikach a nowy oryginał to chyba około 300zł.
Zresztą te zamienniki prawie zawsze są g... warte.
Pozycja 3A na tej stronie:
http://etka.auto2.ru/epc/cat/au/A80/199 ... 7/1170022/
Nie wiem czy się znajdzie taki w zamiennikach a nowy oryginał to chyba około 300zł.
Zresztą te zamienniki prawie zawsze są g... warte.