Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Rezanie Dodatkowych Zegarów w Miejsce popielniczki:D

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Awatar użytkownika
panda86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 225
Rejestracja: 09 paź 2010, 11:54

Post autor: panda86 » 10 kwie 2014, 06:12

Ok, czy żaróweczki można zastąpić diodami, czy muszę szukać takich żarówek? Czy można jakoś naprawić powłokę na plastikach blendy zegarów oraz popielniczki, to jest taka jakby guma..? Czy tylko da się to bezinwazyjnie zdrapać?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 10 kwie 2014, 21:18

Wkładając diody pozbędziesz się ściemniacza więc twoja decyzja.

Odnośnie naprawy nie wiem o co chodzi dokładnie ale zainteresuj się "PlastiDip"

Awatar użytkownika
panda86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 225
Rejestracja: 09 paź 2010, 11:54

Post autor: panda86 » 07 maja 2014, 19:58

Panowie, mam kolejne pytania.. i to troche pilna sprawa - chodzi o podlaczenie, mam ori wiazke i wtyczki, w pierwszym poscie wszystko jest super opisane, ale ze mam ciśnienei (za kilkanascie godzin trase, a do poskladania jeszcze pol auta.. :/ ),

// EDIT //

to bardzo bym prosil kogos o rozpisanie białej kostki na 6 pin (kabli chyba 5)

czy wyrzucić przekaźnik wzmacniający podświetlenie i podłączyć tylko + / - a sygnałowe to już wiadomo...

bardzo, bardzo prosze o info :)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 07 maja 2014, 21:13

Ta kostka o której podłączenie pytasz idzie do ściemniacza? Bo na schemacie widzę że do ściemniacza dochodzą cztery kable podłączone do trzech pinów.

Awatar użytkownika
panda86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 225
Rejestracja: 09 paź 2010, 11:54

Post autor: panda86 » 07 maja 2014, 21:21

tak do ściemniacza m.in. tez. moge napisac jakie sa kolory przewodow.. liczniki pochodza z A90 jak i wiazka (tak mi mowil sprzedajacy)

moze jeszcze inaczej, w tej bialej kostce sa nastepujace kable:
- niebiesko czarny - zasilanie kazdego licznika
- szaro brązowy - leci do przekaźnika
- czerwono niebieski - zasilanie zapalniczki
- brazowy - j.w. + zasilanie podświetlenia wskaźników
- szaro niebieski 2x (2 zyly) - przekaźnik

Do czego je podłączyć?

brazowy i czerwono niebieski, idzie do zapalniczki, wiec podlacze ze wtyczki po bylej zapalniczce.. ale nie wiem dalej - gdzie stale 12v, gdzie po zaplonie i gdize najlepiej sie z tym podpiac, zeby nie obciazyc instalacji.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 07 maja 2014, 22:27

- niebiesko czarny - zasilanie kazdego licznika - ten weź z kabla tego samego koloru z przełączników nad radiem
- szaro brązowy - leci do przekaźnika - weź z zasilania lampki schowka
- czerwono niebieski - zasilanie zapalniczki - podłącz pod zasilanie wcześniejszej zapalniczki
- brazowy - j.w. + zasilanie podświetlenia wskaźników - masa, też weź ze starej zapalniczu
- szaro niebieski 2x (2 zyly) - przekaźnik - podłącz pod oświetlanie pokręteł albo podswietalnei starej zapalniczki
W ten sposób będziesz miał podłączone pod obwody i bezpieczniki jak w oryginale

a masz tam gdzieś szaro czerwony.

Awatar użytkownika
panda86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 225
Rejestracja: 09 paź 2010, 11:54

Post autor: panda86 » 07 maja 2014, 23:00

Wielkie dzięki Aldi!!! co wiedziałem to wiedziałem, ale rozwiałeś moje wątpliwości i połączyłeś resztę kabelków ;) Raz jeszcze dziękuję!

Co do szaro czerwonego - jest wewnątrz wiązki, nie musze go podlaczac osobno.
Dobranoc.

EDIT:

OK, ostatecznie podlaczylem, podswietlenie dziala, voltomierz, rownierz, zegar od cisnienia odpiolem zeby go nie spalic - tutaj podziekowania dla kolegi Jugo007 ;)

czyli 2 czujniki i zegarki beda smigac :)

dziekuje wszystkim za pomoc,
pozdrawiam!!

lascik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 26 lip 2011, 09:41

Post autor: lascik » 08 lip 2014, 11:28

Wczoraj znalazłem nie podłączoną wtyczkę(zdjęcie w załączniku). Wyglądem przypomina mi tą od dodatkowych zegarów Obrazek Wiązka idzie razem z tą od popielniczki. Zegarów nie mam i raczej nie miałem bo w kodach wyposażenia nic nie było. Możliwe jest że przy podłączeniu zegarów wszystko będzie działało?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 08 lip 2014, 11:35

możesz czujników nie mieć, od temperatury i ciśnienia podwójny.

lascik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 26 lip 2011, 09:41

Post autor: lascik » 08 lip 2014, 20:56

Czujniki mam dwa. Jeden od temperatury, a drugi od ciśnienia 0.3 bar, więc musiał bym zastąpić ten od ciśnienia co mam bańką i podłączyć odpowiednio kable? Jak myślę to kabel nie jest pewnie doprowadzony do kostki. Idzie on bezpośrednio do kostki czy jeszcze gdzieś ujawnia swą obecność?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 08 lip 2014, 21:03

lascik pisze:Jeden od temperatury, a drugi od ciśnienia 0.3 bar,
Ale masz zamontowane fabrycznie? Fabrycznie w 4 cylindrowych był tylko czujnik 0,3bar oraz 1,8bar.

lascik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 26 lip 2011, 09:41

Post autor: lascik » 08 lip 2014, 23:17

Tak. W moim silniku tak jest i w innym który posiadam też takie same czujniki. Dodatkowo w obu jest zaślepka na imbus. Miałem też samą podstawę filtra olejowego to tam było miejsce na jeden czujnik. Nie wiem od czego to zależało. Mogłem sprawdzić ile kabli dochodziło do wtyczki to bym wiedział czy muszę cały kabel ciągnąć, a może już gdzieś jest i czeka.

Awatar użytkownika
panda86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 225
Rejestracja: 09 paź 2010, 11:54

Post autor: panda86 » 11 lip 2014, 11:47

035919521b - ja m,am pytanie - czy to jest odpowiedni czujnik temp do dodatkowych zegarów z A90 (stary typ zegarów z ramkami...) czy może jakiś inny czujnik kupić..? bo zamienników brak, a ori to 120zł.. :/

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 11 lip 2014, 11:58

Ten czujnik jest do silników 5 cylindrowych i jest dłuższy bo służy także do dociskania sprężyny regulatora ciśnienia oleju. Więc w podstawę filtra silnika 4 cyl może nie wejść.
ty potrzebujesz takiego o numerze: 049919563B

Awatar użytkownika
panda86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 225
Rejestracja: 09 paź 2010, 11:54

Post autor: panda86 » 11 lip 2014, 16:39

Wielkie dzięki Aldi za błyskawiczną odpowiedź.. trochę dziwne dla mnie jest tylko to że prawie wszystkie (hans prise - pisze ze to do oleju! :D ) zamienniki pokazują że jest to czujnik do wody a nie oleju... no ale jak mówisz że ten :)

pytanie ogólne o czujniki jeszcze mam...? bo już nie raz miałem akcje że np czujnik temp oleju (biały w ABT) przecieka.. - macie jakiś sprawdzony zamiennik który jest ok..? Na chwilę obecną w mojej hurtowni tylko mają Meyle'a w też wezmę komplet tych czujników bo stosunek ceny do jakości jest OK moim zdaniem....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl