[B4 1Z] Rezanie Dodatkowych Zegarów w Miejsce popielniczki:D
Panowie, mam kolejne pytania.. i to troche pilna sprawa - chodzi o podlaczenie, mam ori wiazke i wtyczki, w pierwszym poscie wszystko jest super opisane, ale ze mam ciśnienei (za kilkanascie godzin trase, a do poskladania jeszcze pol auta.. ),
// EDIT //
to bardzo bym prosil kogos o rozpisanie białej kostki na 6 pin (kabli chyba 5)
czy wyrzucić przekaźnik wzmacniający podświetlenie i podłączyć tylko + / - a sygnałowe to już wiadomo...
bardzo, bardzo prosze o info
// EDIT //
to bardzo bym prosil kogos o rozpisanie białej kostki na 6 pin (kabli chyba 5)
czy wyrzucić przekaźnik wzmacniający podświetlenie i podłączyć tylko + / - a sygnałowe to już wiadomo...
bardzo, bardzo prosze o info
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
tak do ściemniacza m.in. tez. moge napisac jakie sa kolory przewodow.. liczniki pochodza z A90 jak i wiazka (tak mi mowil sprzedajacy)
moze jeszcze inaczej, w tej bialej kostce sa nastepujace kable:
- niebiesko czarny - zasilanie kazdego licznika
- szaro brązowy - leci do przekaźnika
- czerwono niebieski - zasilanie zapalniczki
- brazowy - j.w. + zasilanie podświetlenia wskaźników
- szaro niebieski 2x (2 zyly) - przekaźnik
Do czego je podłączyć?
brazowy i czerwono niebieski, idzie do zapalniczki, wiec podlacze ze wtyczki po bylej zapalniczce.. ale nie wiem dalej - gdzie stale 12v, gdzie po zaplonie i gdize najlepiej sie z tym podpiac, zeby nie obciazyc instalacji.
moze jeszcze inaczej, w tej bialej kostce sa nastepujace kable:
- niebiesko czarny - zasilanie kazdego licznika
- szaro brązowy - leci do przekaźnika
- czerwono niebieski - zasilanie zapalniczki
- brazowy - j.w. + zasilanie podświetlenia wskaźników
- szaro niebieski 2x (2 zyly) - przekaźnik
Do czego je podłączyć?
brazowy i czerwono niebieski, idzie do zapalniczki, wiec podlacze ze wtyczki po bylej zapalniczce.. ale nie wiem dalej - gdzie stale 12v, gdzie po zaplonie i gdize najlepiej sie z tym podpiac, zeby nie obciazyc instalacji.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- niebiesko czarny - zasilanie kazdego licznika - ten weź z kabla tego samego koloru z przełączników nad radiem
- szaro brązowy - leci do przekaźnika - weź z zasilania lampki schowka
- czerwono niebieski - zasilanie zapalniczki - podłącz pod zasilanie wcześniejszej zapalniczki
- brazowy - j.w. + zasilanie podświetlenia wskaźników - masa, też weź ze starej zapalniczu
- szaro niebieski 2x (2 zyly) - przekaźnik - podłącz pod oświetlanie pokręteł albo podswietalnei starej zapalniczki
W ten sposób będziesz miał podłączone pod obwody i bezpieczniki jak w oryginale
a masz tam gdzieś szaro czerwony.
- szaro brązowy - leci do przekaźnika - weź z zasilania lampki schowka
- czerwono niebieski - zasilanie zapalniczki - podłącz pod zasilanie wcześniejszej zapalniczki
- brazowy - j.w. + zasilanie podświetlenia wskaźników - masa, też weź ze starej zapalniczu
- szaro niebieski 2x (2 zyly) - przekaźnik - podłącz pod oświetlanie pokręteł albo podswietalnei starej zapalniczki
W ten sposób będziesz miał podłączone pod obwody i bezpieczniki jak w oryginale
a masz tam gdzieś szaro czerwony.
Wielkie dzięki Aldi!!! co wiedziałem to wiedziałem, ale rozwiałeś moje wątpliwości i połączyłeś resztę kabelków Raz jeszcze dziękuję!
Co do szaro czerwonego - jest wewnątrz wiązki, nie musze go podlaczac osobno.
Dobranoc.
EDIT:
OK, ostatecznie podlaczylem, podswietlenie dziala, voltomierz, rownierz, zegar od cisnienia odpiolem zeby go nie spalic - tutaj podziekowania dla kolegi Jugo007
czyli 2 czujniki i zegarki beda smigac
dziekuje wszystkim za pomoc,
pozdrawiam!!
Co do szaro czerwonego - jest wewnątrz wiązki, nie musze go podlaczac osobno.
Dobranoc.
EDIT:
OK, ostatecznie podlaczylem, podswietlenie dziala, voltomierz, rownierz, zegar od cisnienia odpiolem zeby go nie spalic - tutaj podziekowania dla kolegi Jugo007
czyli 2 czujniki i zegarki beda smigac
dziekuje wszystkim za pomoc,
pozdrawiam!!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tak. W moim silniku tak jest i w innym który posiadam też takie same czujniki. Dodatkowo w obu jest zaślepka na imbus. Miałem też samą podstawę filtra olejowego to tam było miejsce na jeden czujnik. Nie wiem od czego to zależało. Mogłem sprawdzić ile kabli dochodziło do wtyczki to bym wiedział czy muszę cały kabel ciągnąć, a może już gdzieś jest i czeka.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Wielkie dzięki Aldi za błyskawiczną odpowiedź.. trochę dziwne dla mnie jest tylko to że prawie wszystkie (hans prise - pisze ze to do oleju! ) zamienniki pokazują że jest to czujnik do wody a nie oleju... no ale jak mówisz że ten
pytanie ogólne o czujniki jeszcze mam...? bo już nie raz miałem akcje że np czujnik temp oleju (biały w ABT) przecieka.. - macie jakiś sprawdzony zamiennik który jest ok..? Na chwilę obecną w mojej hurtowni tylko mają Meyle'a w też wezmę komplet tych czujników bo stosunek ceny do jakości jest OK moim zdaniem....
pytanie ogólne o czujniki jeszcze mam...? bo już nie raz miałem akcje że np czujnik temp oleju (biały w ABT) przecieka.. - macie jakiś sprawdzony zamiennik który jest ok..? Na chwilę obecną w mojej hurtowni tylko mają Meyle'a w też wezmę komplet tych czujników bo stosunek ceny do jakości jest OK moim zdaniem....