Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Rezanie Dodatkowych Zegarów w Miejsce popielniczki:D

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 11 lip 2014, 17:23

Na intercarsie hans pires jest dobrze opisany: http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... ntent.html
Ale produkty tej firmy są zazwyczaj gówno warte.

Co do czujników ciśnienia to chyba każdy po czasie zaczyna przeciekać. Na szczęście dostęp jest dobry więc można je często zmieniać.
A czujniki ciśnienia mają numery:
1,8 bara: 056919081E
0,25 bar: 028919081D

-=-=-=-=-=-=-=-

Tak przy okazji znalazłem fajny rozdzielacz do czujników ciśnienia oleju: http://www.arz-tuning.de/shop/product_i ... mente.html
Ciekawe ile w ASO kosztują części o numerach:
030103717
035103715

ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
panda86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 225
Rejestracja: 09 paź 2010, 11:54

Post autor: panda86 » 11 lip 2014, 21:13

pracowalem w filli aso kiedys.. - podalem znajomemu numery, napisze jaki koszt tych 2 pozycji.. Etkę tez ogarniam, tylko lenistwo i brak programu stacjonarnego mnie zniechecaja :P wybralem ten na 1,8bar'a bo taki siedzi w ABT..

jezeli chodzi o czujniki to bardziej mnie interesuje inna kwestia.. bo logiczne (dla mnie), ze majac stary typ zegarwo, sprawdzam jakie czujniki byly montowane w nich i takich szukam... ale pytanie, czy banka (bo moze miec ona rozne numery) bedzie zawsze wspolpracowala z dodatkowymi zegarami..? to samo tyczy sie czujnika temp oleju.. bo mozna na hama wrzucic ten wiekszi na M12 bodajrze.. jakies przejsciowki itd.. tylko po co... - ale dla scislosci.. wspolgra to czy nie?

o producentow pytalem (jednak nie pytalem, tylko chciałem zapytać :P ), w celu zapoznania sie z Waszymi opiniami... bo nie siedze juz w sklepie i nie wiem co klienci kupuja.. febi byl kiedys OK.. ale to juz ldanych pare lat temu.. moim zdaniem jego jakos juz spadla. ale nie wiem czy mam odpowiednie odczucia.. meyle, dla mnie dobry stosunek ceny do jakosci, tybardziej ze kupie wszystkie czujniki ktore np teraz potrzebuje w cenie jednego oryginalu, ktory sila rzeczy rownierz moze sie wy**rac za przeproszeniem.. ,a jak wiadomo czesci elektryczne, brak gwarancji i zadne ASO tego nie przyjmie.. a tutaj nie boli 10/20zl tak jak 90... ;)

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8394
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 11 lip 2014, 21:27

aldi pisze:Ciekawe ile w ASO kosztują części o numerach:

030103717

035103715

717 -103zł
715 -65zł
panda86 pisze:meyle, dla mnie dobry stosunek ceny do jakosci, tybardziej ze kupie wszystkie czujniki ktore np teraz potrzebuje w cenie jednego oryginalu, ktory sila rzeczy rownierz moze sie wy**rac za przeproszeniem.. ,a jak wiadomo czesci elektryczne, brak gwarancji i zadne ASO tego nie przyjmie.. a tutaj nie boli 10/20zl tak jak 90... ;)

Powiem tobie że pracuje dość już od dawna jako elektor-mechanik i oryginał to oryginał podróby to pozorna tylko oszczędność często już nowe rzeczy nie działają:D a w sklepie opowiadają często bzdury bo nie liczą że mechanik za wymianę skasuje bo jego nie interesuje to że nowe nie działa.
Ostatnio zmieniony 11 lip 2014, 21:34 przez Jarewa, łącznie zmieniany 1 raz.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 11 lip 2014, 21:27

Czujnik temperatury oleju był taki sam od 1981 do 2000 roku.
Tak samo "bańka" ma ten sam numer przez 19 lat http://www.vagcat.com/epc/find/?art=035919561

A te przejściówki których numery podałem wyżej najpewniej przydadzą się przy swapie na silnik z A4ki itp. bo tam jest miejsce na tylko jeden czujnik ciśnienia oleju a liczniki 80tki wykorzystują dwa czujniki.

Awatar użytkownika
panda86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 225
Rejestracja: 09 paź 2010, 11:54

Post autor: panda86 » 16 lip 2014, 10:26

Jarewa można wiedzieć skąd masz te ceny? Aktualne..?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8394
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 16 lip 2014, 21:24

Z "getem" tam się zawsze zaopatruje w oryginalne cześć :mrgreen: wychodzi prawie jak w serwisie.

Awatar użytkownika
M4teusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 28 paź 2012, 10:46
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Sączów

Post autor: M4teusz » 30 lip 2014, 10:45

Małe pytanko odnośnie tematu, wszystko mam podłączone i jest ok ale został mi jeszcze jeden przewód do wpięcia ten w bezpiecznik 12 (+ po zapłonie) w jaki sposób się tam wpiąć od spodu skrzynki bezpieczników? ;-)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 30 lip 2014, 13:14

Podłącz się pod czarno-niebieski przy przyciskach nad radiem. Jak dobrze pamiętam ten kabel jest podłączony do właściwego bezpiecznika.

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 19 sie 2014, 17:06

eSPe pisze:
szuszek83 pisze:na dodatek banka jest tak zabrudzona ze nie mogę sie z niej nic doczytać, nie widze zadnych oznaczen
Szczotką drucianą spróbuj. Albo wcześniej acetonem lub innym rozpuchem.
Obrazek

Powiem ci że nie spotkałem się z jakimiś "innymi" bańkami.
Zarówno zegary (kontrolka oleju) jak i czujniki niskiego ciśnienia widziałem aby były tylko 0,3bar więc to na pewno nie to. Prędzej coś podłączyłeś nie teges.

Chyba że masz jakiś zamiennik bo były takie.
http://images41.fotosik.pl/585/1a03172f12fe1ea8.jpg
http://t.iparts.pl/240/14740/dokumenty/ ... ju-fae.jpg

Najlepszy jest oryginał VDO.
Tu masz rysunek z ETKI i numer tego czujnika (poz. 3A)
Obrazek
Wykręcasz 4A i wkręcasz 3A.


Tak wygląda ta podstawka
Obrazek
Bańka jest u mnie od strony koła przedniego (strona kierowcy) ale to chyba nie ma wpływu na jej działanie tyle że czujnik na zegary tam jest więc tym samym kabel do kontrolki oleju jest tam.


ja sprawie tego czujnika oleju (banka) bo sa dwie wsuwki czy mozna prosic ktora wsuwke pod co podpiac????

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 19 sie 2014, 17:32

G pod wskaźnik ciśnienia oleju a WK pod kontrolkę.

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 19 sie 2014, 20:17

aldi pisze:G pod wskaźnik ciśnienia oleju a WK pod kontrolkę.
wielkie dzienki za pomoc.... poporstu juz wole byc pewny zeby czegos nieuszkodzic w elektronice... jeszcze raz dziekuje...


Od pewnego czasu mam pewien problem z zegarami bo podłaczyłęm według schematu jak opisaliscie. wychodza mi cyrki... tzn jak włacze swiatła postojowe to wskazniki cisnienia idzie w pozycje 5barow, tempe. do pozycji 170stopnij voltomierz do 12v. Jak zapale samochod na właczonych postojowkach voltomierz pokazuje 15vot, temperatura 70stopnij.a cisnienei nadal 5 barow. Jak zgasze silnik to temperatura wraca do pozycji 170stopnij cisnienie stoi w pozycji 5 barów a voltomierz kolo 13 v. Jak wyłącze swiatła postojowe to wszystko wraca do pozycji zero...
Gdzie jest błąd lub uszkodzenie??? prosze o pomoc...

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 20 paź 2014, 11:06

eSPe pisze:Jeżeli nie masz czujnika temp oleju to taką śrubę/zaślepkę powinieneś zobaczyć przy pompie oleju.
Obrazek
Wykręcasz ją i wkręcasz czujnik temp oleju (jak widać śruba jest wkręcona do góry od dołu czyli trzeba to szybko zrobić bo jak widać poleci trochę oleju).
orsa_83 pisze:Na aukcji, którą podałeś pokazany jest czujnik temp oleju np. dla silnika 2.0. Tak jak pokazał kolega espe dop NG jest kompletnie inny czujnik.
Ten do NG ma numer 035 919 521B
i wygląda tak
Obrazek
Obrazek

wkręca się go tak jak pisałem w pompę oleju
Obrazek
Obrazek

Mniej więcej tak powinien wyglądać po zmontowaniu:
Obrazek

Sprawdzałem ceny tego czujnika w Aso i udało mi się znaleść go za 120,33 pln i zastanawiam się czy znajdę taniej oryginał ? Szukam też tej fajeczki która jest na ostatnim foto.

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 21 paź 2014, 21:14

Witam. Dziś zamontowałem dodatkowe zegary. Bańkę przykręciłem do giętkiego przewodu hamulcowego, który posłużył mi jako przedłużka do tego czujnika. Ale teraz nie masuje mi bańka. Czy to normalne, czy ten przewód jakiś jest ferelny? Jedyne z tego wyjście to dać masę do bańki.

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 21 paź 2014, 21:36

andrzejsz23 pisze:Witam. Dziś zamontowałem dodatkowe zegary. Bańkę przykręciłem do giętkiego przewodu hamulcowego, który posłużył mi jako przedłużka do tego czujnika. Ale teraz nie masuje mi bańka. Czy to normalne, czy ten przewód jakiś jest ferelny? Jedyne z tego wyjście to dać masę do bańki.
musisz dac mase z budy na banke bo wskanzik bedzie ci niedziałał lub bedzie w pozycji maksymalnej....

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 21 paź 2014, 21:42

Tak właśnie próbowałem, tylko nie wiedziałem czy to przy każdym tym giętkim przewodzie hamulcowym tak jest czy nie. Tylko i tak kupiłem niesprawną bańkę bo mi ona nie masuje. Po przekręceniu kluczyka wskaźnik idzie do końca skali, po odpaleniu jest tak samo. Kontrolka od ciśnienia oleju gaśnie prawidłowo. Zegary sprawdziłem także wychodzi na to że bańka walnięta.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl