Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 ABK] Brak mocy!!

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Ra_bu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:23
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Post autor: Ra_bu » 21 sie 2008, 09:26

Sonda jest ok, kable równierz, świece wymieniałem 3 tys km temu wiec traz to kmoga być tylko czarne od tego że źle chodzi i ma zła mieszanke a jak strzela z tłumika jak sie jedzie i hamuje silnikiem to może to byc od rozrządu czy zapłonu?? nie mam katalizatora tylko jest wyciety a puszka została ta po nim.

Awatar użytkownika
Lenio21
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 20 sie 2007, 20:01
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: Lenio21 » 21 sie 2008, 23:36

Ra_bu pisze:a jak strzela z tłumika jak sie jedzie i hamuje silnikiem to może to byc od rozrządu czy zapłonu??
jha bym obstawił zapłon , jak czarekj radził zrób (czytaj, według jego wytycznych, szukajka :arrow: )
Ra_bu pisze:nie mam katalizatora tylko jest wyciety a puszka została ta po nim.
nie bardzo rozumiem, to masz coś w jego miejsce wstawione??, nie znam się aż tak ale nie bardzo mi sie to szczerze mówiąc widzi, jak brzmi to co napisałeś :!:

Awatar użytkownika
Ra_bu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:23
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Post autor: Ra_bu » 22 sie 2008, 08:55

[/quote]
nie bardzo rozumiem, to masz coś w jego miejsce wstawione??, nie znam się aż tak ale nie bardzo mi sie to szczerze mówiąc widzi, jak brzmi to co napisałeś :!:[/quote]

chodzi mi o to że katalizator sie popsuł więć rozcieli puszke w której się znajdował i wyciągneli ceramike i zaspawali go spowrotem i pytanie czy poprzez to może strzelac że tam jest pusta puszka i spaliny nie są równo odprowadzane. Odnośnie tego może ktoś poradzi co włożyć zamiast tego : strumienice? jakiś innym tłumik od samochodu?? czy rure zwykłą??

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 22 sie 2008, 09:06

najlepszym wyjściem byłby drugi katalizator, ale znając ich ceny..... katalizator jest po to aby zmniejszyć zanieczyszczenie spalin i wytracić ich prędkość jak i temperaturę, strumienicą nie zawsze da się to osiągnąć, ale chyba najlepsze wyjście, tylko należy dobrze dobrać

a strzela dlatego że masz przelot, czyli brak spowalniacza w postaci katalizatora :mrgreen:

Awatar użytkownika
Ezumaru
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 760
Rejestracja: 30 mar 2007, 22:39
Lokalizacja: Silesia

Post autor: Ezumaru » 22 sie 2008, 09:51

Tu raczej kat niema znaczenia. Ja mam kata, ale wycięty środkowy tłumik i jak schodzi z obrotów (hamuje silnikiem) to brzmi jak WRC.

Awatar użytkownika
Ra_bu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:23
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Post autor: Ra_bu » 22 sie 2008, 10:46

no w układzie powinnien być po kolektorze - kat - środkowy - końcowy . Ja mam środkowy i końcowy ale czym mam zastąpić katalizator... my tu gadu gadu a i tak samochod mi nie chodzi - obstawiam zapłon.

Awatar użytkownika
Lenio21
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 20 sie 2007, 20:01
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: Lenio21 » 22 sie 2008, 13:36

Ra_bu pisze:my tu gadu gadu a i tak samochod mi nie chodzi - obstawiam zapłon.
no to sciągnij sobie jak ustawia się zapłon ( by czarekj) podjedź do dobrego mechanika i ustawcie razem zapłon, będziesz miał jedną możliwość z głowy

Awatar użytkownika
Ra_bu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:23
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Post autor: Ra_bu » 23 sie 2008, 23:38

Teraz to dopiero zrobiła sie zagadaka, tydzien temu jak wracałem z domu to wogole nie miał mocy nie przyspieszał, teraz po tygodniu poszedłem go odpalić bo czekałem aż mechanik wroci do pracy a tu panowie odpalam, wyjeżdzam i za chwile ZERO jak mu gaz a on zero reakcji obroty o 100 do góry nic wiecej !!!na wolnych obrotach stoi , chcesz mu dodac gazu i nic słychac jak sie druga przepustnica otwiera a on nic. Do tego jak pozniej odpalałem to np. miał obroty 300 !!!! szok i niezrozumienie!! HELP!!!

Awatar użytkownika
Lenio21
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 20 sie 2007, 20:01
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: Lenio21 » 24 sie 2008, 01:38

no to bym zaczął od pączątku, czyli od lewego powietrza. czyli sprawdzasz wszytskie gumy i odmy... potem mozesz zajac sie zapłonem czyli kable WN oraz świece kopułka palec oraz prawidłowe ustawienie rozrządu i zapłonu :!: :!:

Awatar użytkownika
Ra_bu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:23
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Post autor: Ra_bu » 18 wrz 2008, 11:28

Panowie cały czas trwa walka a moje audi nie odpala, kręci i kręci i nie chce odpalić co może być, objawy przed tym były takie że był słabszy a później wogóle wciskało się gaz a on nie wchodził na oboroty?? co może być grane ?? POMOCY!!

Awatar użytkownika
Lenio21
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 20 sie 2007, 20:01
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: Lenio21 » 18 wrz 2008, 20:33

układ zapłonowy sprawny? bo nie napisałes co zrobiłes do tej pory...

Awatar użytkownika
Ra_bu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:23
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Post autor: Ra_bu » 19 wrz 2008, 08:22

No powiem ci że słaba jest iskra ale nie wiem czy sprawny jak nie chce odpalić więc nie ustawie go ...

marcinelk13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
Lokalizacja: ...

Post autor: marcinelk13 » 19 wrz 2008, 08:35

prawie od początku jazdy nasze ABK jest strasznie mułowate :-/ czy to lpg czy pb to 0-100 jakieś 15sek :-( więc co to może być :?: spalanie LPG i PB jest w normie (ok.9l PB i 12l LPG) help :evil:

Awatar użytkownika
Lenio21
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 20 sie 2007, 20:01
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: Lenio21 » 19 wrz 2008, 13:58

marcinelk13 pisze:prawie od początku jazdy nasze ABK jest strasznie mułowate :-/ czy to lpg czy pb to 0-100 jakieś 15sek
moze i ma 115 koni ( jak wyjechało z fabryki) teraz i tak pewnie nie ma tyle
a po drugie to audi stawiało na komfort i wazy swoje wiec czasów nie spodziewaj sie powniezej 10 s.
Jesli naprawde odczuwasz jakies przycinanie sie w trakcie przyspieszania to przyjzyj sie dokładnie zapłonowi i temu podobnym elementom, czyli swiece, przewody, palec, kopółka, lewe powietrze, przepływomierz...
tak do wiadomości to od nowosci ile razy zmieniałes swiece i przewody?

a moze masz z tyłu zaciski zapieczone :?: i klocki trzymaja tarcze... miałem tak tez dawniej wtedy dało sie odczuc brak mocy i spalanie... które u ciebie nie jest rewelacyjne jakies... chyba ze miasto podajesz

marcinelk13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
Lokalizacja: ...

Post autor: marcinelk13 » 19 wrz 2008, 21:24

Lenio21 spalanie podawałem w mieście <ok> przepływomierz jest praktycznie nowy, świece, przewody, palec, kopułka także niedawno wymieniane ;-) z tym 15sek do 100km/h to może troche przesadziłem, ale te ok. 13,5 powiino być :-? patrząc na inne audiczki domyślam się, że to dotyczy wszystkich modeli audi :-/ starsze audi mają strasznie kulawe silniki i jest to największy minus :->

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl