Jak masz LPG to pojeździj dzień bez włączania gazu bo kolektor i dolot może być być zalewany gazem.



czy aby na pewno dobrze to zrobił. Jeśli byłeś przy ustawianiu to opisz jak to robił.Veneson pisze:Mechanik ostatnio ustawiał zapłon i mimo to ze byl przestawiony i ustawił go jak trzeba
vag tu pomoże i nie trzeba zgadywać ani nic podejrzewaćVeneson pisze:Mechanik podejrzewa sonde albo czujnik temp


to że używał lamy to nic dziwnego ale kompa pewnie nie używał ani w inny sposób nie blokował ecu silnika a to oznacza że na pewno źle ustawił. Miałeś pewnie źle ustawiony a teraz masz jeszcze bardzie źle i na pewno mocy to on nie ma. ABK jest bardzo czuły pod tym względem.Veneson pisze:mechanik ustawiajac zapłon uzywał migajacej lampy
na forum sa dane jak go sprawdzić a dopiero gdy będzie odbiegał to wtedy wymiana. I w twoim przypadku raczej nie wiele to da.Veneson pisze:Jutro będe miał nowy czujnik temperatury, ten niebieski. Wymienie i napisze co sie zmieniło (jeśli cokolwiek sie zmieni)

bo moim zdaniem coś jeszcze jest nie haloVeneson pisze:Czytałem na forum też że na odpiętym czujniku inne samochody palą bez problemu, mój na odpiętym kręci w nieskończoność i nie ma zamiaru nawet odpalic.
wystarczy doookładnie posprawdzać wszystkie wężyki gumowe w dolocie, samą gumę łączącą przepływkę z przepustnicą a także przewody podciśnienia łącznie z odma na pokrywie zaworów. I jest to też opisywane już nie raz i nie dwa.Veneson pisze: Jak by ktoś miał jakis dobry patent to bym chetnie poczytał