[B4 2.0 ABK] nie odpala
nie za każdym razem słychać pompkę przekręć kluczyk cztery razy i sprawdz czy słychać dopiero.
wtryskiwacz rozruchowy masz na kolektorze ssącym u góry przy gumie od przepływki przychodzi do niego kabel z niebieską wtyczką.
a sprawdzisz go odłanczając wtyczkę i weż żaróweczkę od postojówek tą wsuwaną z drucikami zagiętymi i odegnij druciki i włuż w w tą wtyczkę i przekręć kluczyk ispróbuj zapalić jak się świeci to znaczy że wtryskiwacz jest sprawny.
wtryskiwacz rozruchowy masz na kolektorze ssącym u góry przy gumie od przepływki przychodzi do niego kabel z niebieską wtyczką.
a sprawdzisz go odłanczając wtyczkę i weż żaróweczkę od postojówek tą wsuwaną z drucikami zagiętymi i odegnij druciki i włuż w w tą wtyczkę i przekręć kluczyk ispróbuj zapalić jak się świeci to znaczy że wtryskiwacz jest sprawny.
Dzięki za dobrą porade :->
sprawdziłem ten wtryskiwacz, zaróweczka sie zapala wiec to jest ok.
oprócz tego zajrzałem do baku przez bagaznik i wychodzi na to ze ta pompka jednak nie działa. odkręciłem węże paliwowe, podłączałem sie pod wtyczki na krotko i ani slychu pompki ani widu paliwa z przewodów. jest juz ciemno więc na dziś starczy kombinacji.
Teraz żebym był pewien - pompka znajduje się w tym całym stelażu który widać po sciągnięciu dekla i przez tenże otwór da się tą pompke wyciągnąć?
I skoro to co widać to tylko pompka to gdzie jest aparatura kontrolki stanu paliwa bo chyba jej nie znalazłem? A skoro jestem juz w baku to chciłąbym to tez sprawdzić bo wskażnik paliwa troche fiksuje
P.S.
Usterka została znaleziona, jednak winna była pompka która padła.
sprawdziłem ten wtryskiwacz, zaróweczka sie zapala wiec to jest ok.
oprócz tego zajrzałem do baku przez bagaznik i wychodzi na to ze ta pompka jednak nie działa. odkręciłem węże paliwowe, podłączałem sie pod wtyczki na krotko i ani slychu pompki ani widu paliwa z przewodów. jest juz ciemno więc na dziś starczy kombinacji.
Teraz żebym był pewien - pompka znajduje się w tym całym stelażu który widać po sciągnięciu dekla i przez tenże otwór da się tą pompke wyciągnąć?
I skoro to co widać to tylko pompka to gdzie jest aparatura kontrolki stanu paliwa bo chyba jej nie znalazłem? A skoro jestem juz w baku to chciłąbym to tez sprawdzić bo wskażnik paliwa troche fiksuje
P.S.
Usterka została znaleziona, jednak winna była pompka która padła.
Ostatnio zmieniony 27 sty 2011, 19:56 przez adasrogas, łącznie zmieniany 2 razy.
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
[2.0 ABK LPG B4] Zapala i gaśnie
Witam, z góry przepraszam jeśli napisałem w złym dziale.
Mam problem, nie wiem na ile jest poważny, a na ile nie. Mianowicie auto odpala mi na benzynie i od razu gaśnie, nawet nie złapie obrotów. Obojętnie czy dodaje gazu czy nie, nie robi to żadnej różnicy. Na gazie odpala bez problemu no i cały czas jeżdżę na lpg. W czasie jazdy ,gdy przełączę z lpg na benzynę to auto jedzie własnym pędem no i jak zwolni obroty spadają i gaśnie i wciskanie pedału gazu nic nie daję, auto nie jedzie. Prosiłbym o rady od czego zacząć, co sprawdzić w pierwszej kolejności i jakie mogą byc przyczyny tego problemu. AH i nie jestem pewien czy to ABT czy ABK.
Z góry dziękuję. [/b]
Mam problem, nie wiem na ile jest poważny, a na ile nie. Mianowicie auto odpala mi na benzynie i od razu gaśnie, nawet nie złapie obrotów. Obojętnie czy dodaje gazu czy nie, nie robi to żadnej różnicy. Na gazie odpala bez problemu no i cały czas jeżdżę na lpg. W czasie jazdy ,gdy przełączę z lpg na benzynę to auto jedzie własnym pędem no i jak zwolni obroty spadają i gaśnie i wciskanie pedału gazu nic nie daję, auto nie jedzie. Prosiłbym o rady od czego zacząć, co sprawdzić w pierwszej kolejności i jakie mogą byc przyczyny tego problemu. AH i nie jestem pewien czy to ABT czy ABK.
Z góry dziękuję. [/b]
Ostatnio zmieniony 07 lut 2011, 17:19 przez Sesio, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli nie wiesz jaki masz silnik to zobacz jaki masz filtr powietrza. Jeśli taką patelnie to masz ABT. Jeśli ABT to do sprawdzenia pompa paliwa i odcięcie wtrysku przez przekaźnik bo może być zaśniedziały styk w nim. U mnie też był urwany przewód przy wtrysku... W ABK też pompa paliwa i przepływka tak na szybko;) No i w każdym można zobaczyć błędy na vag'u.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków